יצאתי מאיזון ושליטה על פחמימות ריקות

anatush123

New member
יצאתי מאיזון ושליטה על פחמימות ריקות

היי,
מרגישה צורך לפרוק ולקבל תמיכה..
אני קוראת הרבה בפורום, ומאוד נהנית לשמוע על ההצלחות פה.

אני אוכלת מאוד בריא ( למעט השוקולד כן?), ועושה ספורט. מרוצה מהמשקל שלי, אבל בזמן האחרון אני לא מצליחה להגיד לא לשוקולד/עוגות, והם נמצאים בשפע במקום העבודה שלי ( לא, אני לא בקונדיטוריה
, אבל כל הזמן יש ימי הולדת לאנשים/חוזרים מחו"ל... חגיגה שלא נגמרת).
אני מתלבטת האם לנסות לעשות "ניקיון" לגוף ולהמנע לגמרי מפחמימות לשבוע, בתקווה שזה יחזיר לאיזון את הגוף שלי. האם מישהו עשה כזה דבר?

כעיקרון הדבר היחיד שמפריע לי באמת הוא השליטה. אני רוצה להרשות לעצמי (אם אני רוצה) "פינוק" אחד ביום, אבל שיהיה מבוקר, מה שאני בוחרת, לא בגלל שזה פשוט נמצא פה.. יש זמנים שאני ממש מרגישה כמו ג'אנקי של סוכר, וזה לא מוצא חן בעיניי בכלל!
אני אנסה להעזור בפורום בשביל להצליח!
אני
 

MyRun

New member
למה להמנע לגמרי מפחמימות לשבוע?

אם יש לך בעיה בשליטה, זה בדיוק הדבר הלא נכון לעשות.
זה כמעט בלתי אפשרי להמנע -לחלוטין- מפחמימות, גם לאנשים עם שליטה, כי הגוף דורש את זה. וזה לא דבר שעושים בבום ועל דעת עצמך.
זה לא יחזיר לך את האיזון.
מה שכן, תחליטי שאת שבוע שלם מביאה לעצמך אוכל לעבודה, תאכלי משהו כל 3-4 שעות (או לפי תחושת רעב אפשר גם אחרת, אבל רצוי לא במרווחים גדולים יותר מזה) ותחזיקי את עצמך לא לגעת בשום דבר שמביאים. אני בטוחה שזה לא קורה ממש *כל* יום.
אחרי שתתרגלי לאכול אוכל מהבית ולנהל לעצמך את התזונה לפי מה שאת צריכה ולא לפי חשק רגעי, תוכלי להתחיל לשחק עם זה ולראות אם פעם-פעמיים בשבוע את יכולה לאפשר לעצמך לאכול מהמתוקים שבעבודה, כמובן בהחלטה מראש ובכמות מדודה, במקום אחת מארוחות הביניים שלך או בנוסף.
בהצלחה!
 
למעלה