יצאתי למסע קניות והתפרעתי

סקסיית

New member
יצאתי למסע קניות והתפרעתי

והתוצאה הייתה - פחות 1,000 ש"ח בבנק אבל פלוס 1,000 חיוכים בבית... קניתי בדוריתי בקניון הזהב, חזיה מדהימה, ו-4 תחתונים סקסיים בטירוף וירכון סקסיי... אח"כ טיילתי לי ל-Lace וקניתי 12 תחתונים בכללללל הצבעים ממיקרופייבר שהם פשוט נוחים בטירוף ואז עצרתי לי במתאים לי - לקחתי 2 חולצות ליום יום מקסימות באדום ושחור (לא זהות) עליהן קיבלתי חינם 2 סריגים בירוק ואדום. ולקחתי עוד סריג אלגנטי במחיר מלא וגופיה סקסית מאוד ב-50%, מתנה ליומולדת קניתי לי שם תיק מדהים ב- 50% ... סה"כ נזק 850 ש"ח... סה"כ חיסכון 650 ש"ח.... שווה לא??
 
תתחדשי ותהני .מגיע לך להתפרע

יש לך עכשיו שבועיים זמן כדי לחשוב ולתכנן איזה בגדים סקסיים בטרוף את רוצה מעל החזיות והתחתונים החדשים .
 
שווה מאוד ../images/Emo24.gif

ואפו את?
לא מידברת איתי,לא מתקשרת יש לי מחשף חדש עם אי מייל חדש זה יפה ככה
 

Agnetta

New member
איזה כיף לך- תתחדשי!!!

מגיע לך...כמה לינג'רי קנית לך....האם זה מרמז על משהו מעניין???? -:)))
 

bar35111

New member
גמני התפרעתי לי קצת...

קניתי מכנסיים בפוקס וחולצות מי שקונה ב-300 משלם רק 200 שח' וקניתי לי תיק חמוד וקניתי לי כפכפיםםם ומכנס ממתאים לי שחור.. שיווווווווו דפקתי ת'קניה וזה לא נדבר שקניתי לי שבוע שעבר במתאים לי 2+2.. ששששש אבל מי זוכר.. חח
 

DREAM111

New member
נדנדשי לך גם את ואשמח שוב כמו

שאמרתי לראות תמונות של הקניות.
 

bar35111

New member
אם את צרה ברגליים אז מכנסים

עד מידה 44.... ובשקט את יכולה לקנות שם המכנסיים הצבאיות שלהם פגזיותתתתתת ויש גם צבאי עם ריקמה סופני.... ויש כמה עם גומי כזה.. ככה זה עולה אם הירכיים שלך לא רחבות כפי שסיפרת..
 

bar35111

New member
השנה הם עשו עד מידה 44

בפוקס.. כמובן שיש גיזרות שלא עולות או כמעט מתפוצצות.. אבל למשל כל החולצות שלי משם... הכוונה כל טי שרטים ובעצם כן החולצות אוהבת את פוקס יש להם עד מידה 4 בחולצות כל הטרניגים שלי משם עד מידה 3 אבל.. מידה מכובדת תאמיני לי...אם נכנס עליי פיי מכובד ביותר אבל ג'ינסים שלהם קטנים.. אין בכלל מה לנסות זה 44 של רזות.. מה אגיד יש ויש צריך לברור שם..
 

סקסיית

New member
וקניתי גם 2 זוגות נעליים ב-TOGO

ב- 150 ש"ח סה"כ... הדברים פשוט מקסימים ואני קוטפת מחמאות מכל מי שראה אותי לובשת אותם... המצלמה לא ממש מתפקדת... אבל מבטיחה לארגן לכם כמה תמונות בקרוב
 
למעלה