יצאה השבת?

Co0L 9irl

New member
תגובה ליאנה ../images/Emo88.gif

אגב, זאת אני ויקי חחח טוב, לתגובה- שיער - טוב, אז ככה... בעיקרון, ההצללה שלו דיי טובה, אבל הבעיה העיקרית היא בצורתו. הוא נראה דיי גושי, חסרים שוונצים משוחררים שנותנים מראה ריאליסטי לשיער, והשוונצים שלמטה הם נוראה עבים ולא ממש ריאליסטיים, בגלל שהם עבים P: -חוץ מזה, גם קו המתאר של השיער כהה מידי, ולדעתי יהיה יותר יפה אם תצלילי אותו. חולצה -טוב... אמ... בעיקרון הקפלים לא ממש נכונים, כלומר ההצללה שלהם בסדר, אבל גם פה יש בעיה עם קו המתאר כי הוא נורא יש ונוקשה במותן, ולדעתי כשיש קפלים הוא צריך להיות בהתאם, כלומר להתעגל קצת במקומות שיש בהם קפלים... קיצר, אני גרועה בהסברים, מקווה שהבנת -החזה גם נראה קצת מרובע חצאית -אמ, קודם כל הצבע האחרון בהיר מידי, וזה קצת הורס... -גם פה לדעתי קו המתאר כהה מידי, כלומר למטה איפה שהקפלים זה נראה בסדר, אבל למעלה איפה שהחצאית מונחת כל הבטן הוא כהה ובולט מידי. -הצורה של הקפלים נראית כקצת מוזר, כי כל הקפלים הם בדיוק באותו גודל ואותה צורה, וזה לא נראה ריאליסטי במיוחד... -למעלה, איפה שהחצאית מונחת על הבטן, היא יותר מדי מעוגלת לדעתי. נעליים אין הערות, אולי קצת ברק לא יזיק. בכלליות דולע חמודה, אבל היא קצת ריקה לדעתי, מה דעתך להוסיף לה אביזרים, או משו שיעשה אותה יותר מיוחדת? וזהו, מקווה שלא נעלבת מכלום, כי הכל במטרה לעזור.
 

Fruit Smash

New member
../images/Emo105.gif

כל מה שיש לי לומר כבר נאמר..
חוץ מטיפ קטן- הייתי מוסיפה לה משהו בשביל לייחד אותה, חסר בה משו קטן..
 
תיקון

תיקון לדולי - הוספתי גרביוני רשת... נראה לי שזה מוסיף. תתעלמו מזה שהתיקון בלי שיער... תוכלו להגיב על השיער בהודעה הקודמת? איך לשפר ולתקן אותו ואת החולצה?
 

MichalSam

New member
טוב, נו...

אני עושה דולי פעם בחצי שנה אז תרשו לי להתלהב ולשים פעם שלישית, נכון?
בשביל לגוון - הפעם עם רקע שקוף
בייס-av squad. וזאת הדולי השלישית שלי. ואני ממש ממש אשמח לקבל תגובות בונות (בכל זאת, עד שאני עושה משהו, אני רוצה שיהיה מוווווושלם) תודה :) -מיכל
 

חמצמצה

New member
אבל יצא יפהההה

עשית ממש יפה, אהבתי ת'שיער! ואם את רוצה אני אעשה לך רקע שקוףף..
 

MichalSam

New member
תודה יקירתי../images/Emo9.gif

גם אני הכי אהבתי את השיער. (גם עבדתי עליו הכי הרבה). ואני יודעת איך לעשות רקע שקוף בGIF, פשוט שכחתי שאי אפשר לראות רקע שקוף של PNG בדפדפן... אבל תודה בכל אופן.
 

loli dolly

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo182.gifשלישית?!?!?!?! ../images/Emo12.gif

לעזאזל!! אני עשיתי יותר מ30 דוליז ובייסים, ולעולם לא הייתה דולי ברמה כזאת!!! את חתיכת מוכשרת!!!! אין לי תגובה בונה, זה מושלם.
 

loli dolly

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo182.gifלא, זאת דולי שלישית

"בייס-av squad. וזאת הדולי השלישית שלי.
 

חמצמצה

New member
ברור שאת מרוצה ../images/Emo13.gif

איך אפשר לא להיות מרוצים מכזה דבר
גמאני שלחתי דולע לתחרות הזאתי =)
 

orian13

New member
../images/Emo187.gif../images/Emo29.gif../images/Emo99.gif

זה מדהים. השביל ישר מדי והדברים לא מצלילים אחד על השני (שיער על המצח, חצאית על הרגליים וכו') חוץ מזה היא מושלמת
 
למעלה