יעל שומרית - סקס בחדר המורים

יעל שומרית - סקס בחדר המורים

יעל הייתה מורה ותיקה בתיכון. לימדה שנים מתמטיקה והגישה לבגרויות . היא הייתה כבת 45 , נשואה עפם ילדים, יפה וחטובה, הקפידה לטפח את המראה שלה ואת גופה. למרות היותה נשואה, תמיד החזיקה מעצמה דו מינית, אהבה את שני המינים. אחת לכמה חודשים, הרגישה צורך לפורקן עם אישה, להרגיש שדיים נמחצים אל מול שדיה, להרגיש אצבעות נשיות מטיילות בתוכה ולהרגיש את המגע של הלשון שלה עם כוס חם ורטוב.

אחת המורות בתיכון יצאה לחופשת לידה, ובמקומה הגיעה שמרית, בחורה צעירה, רווקה ויפה. היא הייתה כבת 25, סיימה תואר ראשון בהוראה ושימשה כממלאת מקום.

מהרגע הראשון שיעל ראתה אותה, היא נדלקה עליה. היא הרגישה את הרטיבות החמימה מציפה אותה מבפנים, את הפיטמות שלה מזדקרות מתחת לחולצה, ואת החמימות בכל גופה. היא חיכתה להזמנות להיות עם שמרית לבד ולראות אם יש סיכוי שגם היא אוהבת נשים.

ההזדמנות הגיעה ביום שלישי, שתיהן לימדו את השעה האחרונה בתיכון, ולאחר שכל התלמידים עזבו את השטח, המזכירה הלכה הבייתה, ושאר הצוות התפזר, נשארו רק שתיהן בחדר המורים לבד. יעל ישבה עם כוס הקפה שלה ועיינה בעבודות שמסרו לה התלמידים. היא הסתכלה על השעון וראתה שכבר חמש והתחילה להכניס את הדברים לתיק שלה וללכת הבייתה. ואז נכנסה שמרית לחדר המורים. עליזה, רעננה, ומחייכת. היא לבשה חצאית קצרה וגופיה צמודה שלא הצליחה להסתיר את השדיים המדהימים שלה ואת גופה החטוב.

היא אמרה היי ליעל והתיישבה מולה. יעל הסתכלה עליה, הסתכלה במבט רעב וחרמני. שמרית הסתכלה עליה בחזרה, משהו בעיניים החומות שלה, אמר שהיא רוצה בדיוק את אותו הדבר.

יעל החליטה לשבור את הקרח ושאלה את שמרית אם היא רוצה גם כוס קפה. שמרית אמרה לה שהיא תשמח לכוס תה עם שניים סוכר. יעל קמה, והלכה להכין לה כוס תה. היא סייימה וחזרה לשולחן, הניחה את התה הרותח ליד שמרית ותוך כדי הניחה יד על כתפה. יעל לא יכלה להתאפק, והעבירה אצבעות בשיער הארוך והחלק של שמרית, ואמרה לה בקול מעט צרוד, שיש לה שיער מדהים ושאלה באיזו שמפו ומרכך היא משתמשת. המגע של יעל בשיער של שמרית נעם לה. יעל רצתה לחזור ולשבת, אבל שמרית הרימה את היד ואחזה ביד של יעל. היא אמרה לה שנעים לה וביקשה ממנה להמשיך. יעל הבינה את הרמז, והמשיכה להעביר את האצבעות בשיער של שמרית. שמרית הרגישה איך כל הדם בגופה זורם למקום אחד, על המשולש שבין רגליה. היא שלחה יד אל ישבנה של יעל והצמידה אותה אליה. יעל הרגישה את לבה פועם בחוזקה. היא ליטפה את פניה של שמרית והעבירה אצבע על שפתיה. שמרית קמה, הסתובבה אל יעל, חיבקה אותה והצמידה אותה לקיר. היא נישקה את יעל על הצואר והעבירה לשון ארוכה ורטובה על השפתיים שלה. יעל העבירה יד על העורף שלה והצמידה אותה אליה לנשיקה רטובה ופראית. השפתיים שלהן היו צמודות ןהלשונות העבירו נוזלים אחת לשנייה.

יעל אחזה בכתפיה של שמרית וסובבה אותה אל הקיר. היא ירדה על ברכיה, העבירה יד על התחתונים של שמרית וגילתה שהן רטובות לגמרי. היא אחזה את התחתונים בידיה והורידה אותן משמרית. היא גילתה כוס צעיר חלק ורטוב, שפתיים אדומות ומגורות, היא נשיקה את הירכיים החמימות והעבירה לשון בין השפתיים המגורות. הלשון נכנסה בעדינות לתוך הכוס הרטוב של שמרית שהייתה עסוקה בלגנוח ולהחזיר בשיערה של יעל. יעל זיינה אותה עם הלשון כאילו אין מחר ומדי פעם מצצה את הדגדגן שתפח לו מבין השפתיים.

שמרית הייתה באקסטזה והיא גמרה שוב ושוב על הלשון של יעל. עכשיו היה תורה, היא הרימה את יעל והושיבה אותה על השולחן בחדר המורים, פרמה את כפתורי החולצה שלה, שיחררה את החזיה והחלה לשחק עם השדיים של יעל. היא העבירה לשון מסביב לפיטמות הזקורות ומצצה אותן בטירוף. היא פתחה את הרוכסן של הג`ינס שיעל לבשה והורידה אותם למטה. היא העבירה אצבע בין השפתיים הרטובות , ולאט לאט דחפה אצבע ועוד אצבע עמוק לתוך הכוס של יעל. שלוש אצבעות מילאו את יעל ושמרית זיינה אותה כמו שרק אישה יודעת לזיין אישה. מצד אחד חזק ומהר ומצד שני בעדינות וברכות. יעל הרגישה שהיא מתפוצצת על האצבעות.

לקח להן כמה דקות להירגע ולחזור לנשימות סדירות. הן סיגרו את הבגדים , התחבקו, חייכו ויצאו יד ביד מחדר המורים.
 
אמילי, מה לגבי קצת מגע של גבר עם גבר?

מדליק אותך לקרוא על כזה או אפילו לראות?
 

emily88

New member
אין לי בעיה עם כלום בעיקרון..

אבל זה פחות מגרה לדעתי מאשה עם אישה (אם זה בכלל יגרה אותי, לדעתי לא ממש) ובעקרון אני הכי אוהבת את הקונספט של אישה וגבר :).


אבל זה פורום חופשי! תשתף מה שבא לך! :)
 
למעלה