"יס" היתחילה ליסגור ערוצים החגיגה מתחילה להיגמר בטח מחר יסגרו את היתר . נחזור ללויינים שלנו
ה הטכנאי קרמר Active member 20/1/03 #1 "יס" היתחילה ליסגור ערוצים החגיגה מתחילה להיגמר בטח מחר יסגרו את היתר . נחזור ללויינים שלנו
ה הטכנאי קרמר Active member 20/1/03 #2 חברה ניראה לי שנחגוג הרבה זמן היום פתחו בחזרה את הערוצים . יש להם בעיות בקידוד החבילות משיחות עים מנויים שלהם הם לא מסוגלים ליצור את החבילות המכשירים שלהם לא מפענחים טוב את החבילות
חברה ניראה לי שנחגוג הרבה זמן היום פתחו בחזרה את הערוצים . יש להם בעיות בקידוד החבילות משיחות עים מנויים שלהם הם לא מסוגלים ליצור את החבילות המכשירים שלהם לא מפענחים טוב את החבילות
ה הטכנאי קרמר Active member 21/1/03 #5 למעט ערוצי ישראל 1 2 33 10 ישראל+רוסית . נקווה שישאר פתוח הרבה זמן
M mr dish New member 21/1/03 #6 כדאי לבדוק עם חב` חלל, או יס, או או לי עם כשות השידור, אם זההשינוי שבא לאחר מחירת הלווין lmi לערב-סט, וסוף-סוף נוכל לספק ללקוחותינו את הערוצים הללו free to air !עלי?
כדאי לבדוק עם חב` חלל, או יס, או או לי עם כשות השידור, אם זההשינוי שבא לאחר מחירת הלווין lmi לערב-סט, וסוף-סוף נוכל לספק ללקוחותינו את הערוצים הללו free to air !עלי?
ה הטכנאי קרמר Active member 21/1/03 #7 הזבלים האלה "יס" יותירו משהוא בחינם כאשר ערץ 2 ו10 ניפתחו בעמוס אז לטכנאים שלהם הייתה ביקורת כיוון . הלכו וסגרו את ערןץ 33 לציבור הזבלים האלה יתנו משהוא בחינם . הייתה תקופה שערוץ 1 הייה פתוח . הלכו אחרי חודשיים וסגרו אותו
הזבלים האלה "יס" יותירו משהוא בחינם כאשר ערץ 2 ו10 ניפתחו בעמוס אז לטכנאים שלהם הייתה ביקורת כיוון . הלכו וסגרו את ערןץ 33 לציבור הזבלים האלה יתנו משהוא בחינם . הייתה תקופה שערוץ 1 הייה פתוח . הלכו אחרי חודשיים וסגרו אותו
S samirom New member 21/1/03 #8 כי YES = זבלים/אפסים! עדיף כבר לחזור לכבלים אם אין לכם אפשרות להתקין צלחת.