"יס" היתחילה ליסגור ערוצים

"יס" היתחילה ליסגור ערוצים

החגיגה מתחילה להיגמר בטח מחר יסגרו את היתר . נחזור ללויינים שלנו
 
חברה ניראה לי שנחגוג הרבה זמן

היום פתחו בחזרה את הערוצים . יש להם בעיות בקידוד החבילות משיחות עים מנויים שלהם הם לא מסוגלים ליצור את החבילות המכשירים שלהם לא מפענחים טוב את החבילות
 

mr dish

New member
כדאי לבדוק עם חב` חלל, או יס, או או

לי עם כשות השידור, אם זההשינוי שבא לאחר מחירת הלווין lmi לערב-סט, וסוף-סוף נוכל לספק ללקוחותינו את הערוצים הללו free to air !עלי?
 
הזבלים האלה "יס" יותירו משהוא בחינם

כאשר ערץ 2 ו10 ניפתחו בעמוס אז לטכנאים שלהם הייתה ביקורת כיוון . הלכו וסגרו את ערןץ 33 לציבור הזבלים האלה יתנו משהוא בחינם . הייתה תקופה שערוץ 1 הייה פתוח . הלכו אחרי חודשיים וסגרו אותו
 

samirom

New member
כי YES = זבלים/אפסים!

עדיף כבר לחזור לכבלים אם אין לכם אפשרות להתקין צלחת.
 
למעלה