יניב מה עם הפרק היומי ../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif
איזה יפה היה.אני נמסה פה.תביאו שפכטל לגרד אותי מהרצפה...ואתם יודעים מה קרה אחרי זה ?? הייתי בבייביסיטר,והאמא שבהריון הרגישה את התינוק/ת בפעם הראשונה
אז בכלל התחרפנתי-מהכל אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה איזו התרגשות.. ויניב-אתה מוזמן להוסיף הודעה יותר נורמלית ושפויה
איזה יפה היה.אני נמסה פה.תביאו שפכטל לגרד אותי מהרצפה...ואתם יודעים מה קרה אחרי זה ?? הייתי בבייביסיטר,והאמא שבהריון הרגישה את התינוק/ת בפעם הראשונה