ימאהה בולדוג

  • פותח הנושא mf
  • פורסם בתאריך
רכבתי על האופנוע כשהגיע לארץ

איפה שהוא ב - 2002-2003 לא לתפוס אותי בשנה והדבר היחיד שאני זוכר ממנו (ואני זוכר) הוא פיהוק אחד גדול ומתמשך. אופנוע מ-ש-ע-מ-ם. אני יודע שזה אולי לא קריטריון של "בולמים ככה, שלדה ככה, מומנט מפה והספק משם" של כל בוחני הרכב המהוללים שלנו אבל זו בפירוש הייתה ההרגשה שהאופנוע העביר לי.... משעמם. לא מעניין, לא ספורטיבי, לא כייף, סתם... אבל אני, מה אני מבין, אני.... זיו
 
נראה לי שפספסתם את הנקודה שלו

בואו נגיד שהאופנוע הזה הגדיר סוג של נישת קאסטום חדשה. לא אמור להיות מהיר, לא אמור להיות ספורטיבי. אמור להיות נוח ורך, קליל וכיף לרכיבה. את כל אלה בעיני הוא השיג. פונקציונאלית הוא לבטח לא בטופ, אבל מצד שני גם האופנועים של הרלי לא נמצאים שם ועדיין נמכרים. האופנוע הזה הביא משהו אחר שלא היה ממש קיים עד אז, וככזה, הוא (בעיני) מאד מוצלח. וכאן, שוב, זה עניין של טעם.
 
זה בסדר, שפמי

אנחנו מבינים. אתה הרי רוכב על "אדיבה" ואוהב פיירבלייד 93'ים, ה-כ-ל בסדר.....
 
../images/Emo9.gif מאיפה שלפת אותה? משה רוקח בזמנו התערב אתי

שהתמונה הזו לא צולמה בנסיעה. "אין מצב". עד שהוראתה לו השקופית.
 

vmisha

New member
TDM900

סתם כי אני אוהב את האופנוע הזה
גם לי היה KLE לפני כן, וההבדל ביניהם עצום. פי 2 (כמעט) בהכול (נפח/הספק/מומנט). לא ספורטיבי, אבל מגיע "למהירויות פליליות" מאוד בקלות. נוח מאוד (לי). יש כלים גם ב-30K זוזים (אמנם ישנים, אבל TDM ידוע כאופנוע אמין, כמובן בתלות בהשגחה). בקיצור, מומלץ
 

34TK

New member
אז בחיים לא ראית בולדוג ובודאי שלא חווית כלל.

 

mf

New member
אז בשורה התחתונה, הייתם הולכים על כלי במצב

טוב, או לא?
 
למעלה