ילי והטפת המוסר.

One Echoe

New member
ילי והטפת המוסר.

שימו לב איך ילי ברוב היפיוף שלה מעיזה להטיף לכ"כ הרבה אנשים כאן מוסר, על דרך ארץ, ועל כבוד. נראה לי שלא צריך יותר מכמה דקות, בשביל להציץ בארכון ולראות את רמת הדיונים של ילי כאן. צריך לתת להודעות לדבר בעד עצמן. התלהטות, זלזול, ירידה לפסים אישיים, ורצח אופי כמו שעשתה בהודעה האחרונה שלה. שימו לב איך ילי מכלילה קבוצה כ"כ גדולה של אנשים שאין ביניהם קשר משותף וכוללני, מה שאומר בהכרח שהשטויות שהיא כותבת הן שקריות. בעיני ילי ודתיים אחרים לכבד דת זה להיות כנוע לה, ומכאן השורש לכפייה הדתית הנוראית. שימו לב למשל, איך ילי המציאה דברים בשביל לתת סימוכין שקריים לרצח האופי שהיא עושה כאן לכמה משתמשים. היא טענה שאני אמרתי לדוגמא "חבל שאלוהים לא סיים להרוג את כל הדתיים", אך לא ברור לי מתי אמרתי דבר כזה, וביקשתי ממנה לתת לי ציטוט. כמדומני, משתמש אחד אמר את זה, וזו בהחלט הייתה הערה קיצונית וחריגה, שאם אינני טועה, לפחות 5-6 אתאיסטים העירו לו על ההערה הגזענית הזאת. ילי, נראה לי שלפני שאת מעיזה להטיף לנו כבוד ודרך ארץ מה היא, כדאי שתלמדי בעצמך מה הוא כבוד ודרך ארץ. מה שבטוח, לפתוח הודעה ולהכליל בה כ"כ הרבה אנשים, לטעון שהם רק בני טיפשערה טיפשיים שמושפעים משטויות, בטח לא מעיד על כבוד, או על דרך ארץ. הירידות החוזרות והנשנות שלך על אתאיסטים גם כן לא מעידה על כך. נראה לי שמוטב שתחזרי לכיתה א' לפני שאת מעיזה בכלל לפתוח פיך על מוסר או על דרך ארץ.
 

One Echoe

New member
וכמובן,

לא זכור לי מתי כיבדת כאן אתאיסט ולו פעם אחת, ואיך אפשר לשכוח, הדמגוגיה שאת עושה לרותם כל פעם מחדש על הטבעונות.
 

spoop

New member
../images/Emo1.gifחחחח גיל אתה ער?../images/Emo6.gif

לגבי ילי,נראה לי שאנשים לוקחים פה קשה מדי דברים. מה שקורה בפורום באופן כללי,זה שמישהו זורק הערונת,כבר הוא צבוע וכו'. אני לא חושבת שיש בעיה עם ילי,היא פשוט במיעוט דתי מול המוני האתאיסטים בפורום,שרובם לא כ"כ נחמדים אליה בלשון המעטה.
 

One Echoe

New member
את כהרגלך, טועה...

אנשים פה לא לוקחים קשה דברים, תאמיני לי. אני מציע לך לקרוא קצת בארכיון את דבריה של ילי באופן כללי, ולגלות שהיא באמת ובתמים אדם צבוע. היא גם לא במיעוט דתי מול " המוני האתאיסטים ". רוב האתאיסטים כאן בהחלט נחמדים, למעט כמה חוליערות כמו החולעירות מהצד הדתי.
 

spoop

New member
ארכיון דבריה של ילי?

אני מוותרת
סתם נו עזוב,אני במצב רוח טוב,אין לי כוח לויכוחים.
 

Yali 17

New member
זהירות ! הודעת התלהמות לפניך

" רצח אופי" ...מי שמע ! ממש רצח אופי. אתה בכלל יודע מה זה רצח אופי אדון הד ? כנראה שלא. גם אני מתלהטת או מזלזלת בהודעות סוג ח', אך אינני מגלה חוסר כבוד משוועה לאמונתם של אנשים אחרים או דרך חיהם, לעולם לא היית רואה אותי תוקעת תמונה של חייה מתה בפורום של צמחונים, או מקללת את מוחמד בפורום של מוסלמים וכ' לא טענתי שאמרת " חבל שאלוהים לא סיים להרוג את כל הדתיים" את זה אמר Travis אתה אמרת שטויות אחרות שגם נוגעות בזילות השואה, שטויות שנמחקו על ידי מנהל פורום "שואה וזיכרון" וטוב שעשה כך. אם לא היית מתלהם וממהר לכתוב הודעה רגשנית ותוססת, היית שם לב שאמרתי ש: יש בני טיפשעשרה בפורום שמתנהגים ומגלים בגרות ואחרים לא. אגב.....תלמד לשרשר. לא חבל לפתוח הודעה חדשה בנושא שקיים בו שרשור טרי ?
 

One Echoe

New member
תגובה.

יש בהחלט ערעור על האם את מזלזלת או לא, ומיד אציג את ההוכחות. אך אני רוצה שתביאי לי הוכחות, את ראית אותי הולך לפורום דתיים וצוחק על האלוהים שלהם? או מתי קיללתי את אלוהים בפורום דתיים? כמדומני, כאן זה פורום אתאיזם, פורום חסר אמונה כלל, ויש בהחלט להבין שיהיה כאן גם זלזול באמונה היהודית. בדיוק כמו שבפורום דתיים יהיה כבוד לאמונה היהודית. שנית, זילות שואה אף פעם לא יצאה מפי. המנהל מפורום שואה וזיכרון מחק את השרשור כי אני אישית ביקשתי ממנו, הזילות שואה יצאה מפיך כזכור לי. אם תרצי, אביא לך ציטוט שמוכיח זאת. בכוונה פתחתי נושא חדש, כדי שכולם ישימו לב כמה את צבועה.
 

בליעל

New member
ההזהרה בכותרת הודעתך מתאימה לתוכנה

אמרו לך שהפוסל במומו הוא פוסל, וכצפוי קפצת כנשוכת נחש - לא היית מטיפה מוסר אם לא הייתה לך בעיה בנושא ...
 

PreDirector

New member
הבעיה הנוכחית של הפורום היא :

כל הילדודס שנכנסים לפורום ומקשקשים ,לא שיש לי משהו נגד צעירים פורום להיפך ,אני חושב שצריך לעודד את האתאיזם בקרב הנוער. אז לכל החברה הצעירים כאן ,תתמקדו בנושא הפורום וככה גם נזכה לראות שוב את החברה הותיקים שניהלו כאן ויכוחים ענייניים ומועילים ונעלמו עם כל הויכוחים הדבילים וילדותיים .
 

One Echoe

New member
אני לחלוטין לא מבין למה אתה

מתכוון. "ילדודס", זה מכליל מדי. אני חושב שהפורום מורכב מדי מכדי להצביע על בעיה אחת ספציפית, בטח לא בנימה מתנשאת כשלך... החברה ה"צעירים" כאן הולכים בזרם הפורום, והותיקים מוזמנים לכתוב כאן בזמנם החופשי. אני חושב שה " ותיקים "(על מי אתה מדבר? גובגנור?) הפסיקו לכתוב כאן בגלל שינוי השם.
 

PreDirector

New member
תראה את נושא ההודעה ותבין

אתה אולי צעיר אבל לא מפגר , נושא הפורום הוא אתאיזם ולא "בעיות הזהות של גיל בגלל היחס הנוקשה שקיבל מאבא" - וזהו ציטוט ,לא דעה שלי.
 

בליעל

New member
"ילדודס" זאת מחמאה

חלק הם ילדים לפי הגיל בתעודת הזהות, והשאר נתקעו באותו גיל מנטלי, וע"ע כל אילו שהאושר הגדול שלהם הוא לשמח את אבא [שבשמיים] כמו כלב שחושב שמשמעות חייו היא להביא את העתון לבעליו בבוקר ולהפיק עונג מהתאפקות לעשות פיפי-קקי עד הטיול הנכסף לעץ שבקצה הרחוב.
 
מהאופן שבו אתה יורד

לפרטי חוויות הכלב, מחשבותיו ופרטים דקים בעולמו, עד שאין בהודעותיך למעשה כל מסר אחר, קשה לקורא שלא לזהותך עימו. ומהאופן שבו אתה תופס את תכלית הדת משמע שעל אף שאינך מתאפק מלעשות פיפי-קקי, לא זכית מעולם להרחיק ראות מעבר לעץ שבקצה הרחוב.
 

avilevtov

New member
אאוץ

תזכיר לי לא להתחיל אתך אף פעם בקטטה וירטואלית. אתה חד עד כדי זוב דם (והפעם לשם שינוי אני לא ציני).
 

avilevtov

New member
תסביר לי דבר אחד, אחשלי

איך אתה מצליח לקשור את השרוכים לבד כל בוקר?
 
למעלה