ילד מיוחד שלי.......

seaגל

New member
ילד מיוחד שלי.......

רקדנו היום אתה ואני ללא צלילים ללא צעדים במבטים... סיפרת לי כל היום סיפורים על יצורים ציירת המון ציורים הרגשתי שאתה יותר איתי וניצלתי את חלון ההזדמנויות להתקרב עוד קצת קצת יותר חבקתי אותך המון ונשקתי למרות שלך קשה אתה נהייה נוקשה. אז נגשת ככה סתם לומר דבר מה פתחתי את זרעותי לקראתך ככה סתם ואתה ניגשת הינחת את ראשך עליי זאת הייתה הדרך שלך לחבק לחבק אותי. דמעות הציפו את ליבי דמעות של אושר שאתה מאמין בי שיש אהבה בליבי לילד מיוחד שלי היום התחלנו ריקוד חדש אתה תלמד אותי צעד צעד ואחרי חודשים נופיע מול החברים ונראה לכולם ריקוד מופלא של ילד מיוחד נראה לכולם שתקשורת היא לאו דווקא מילים נראה לכולם שתקשורת היא אהבה בין אנשים. ילד נתת לי היום להתקרב אלייך הוצאת היום עוד לבנה מהחומה שעוטפת אותך ועל כך אומרת לך תודה תודה שאתה בגן שלי תודה שאתה מלמד אותי שיעורים מדהימים תודה על חיבוק שהפך את היום לחלום . תודה ואת המכתב הזה אני מקווה לתת לאמא שלך בסוף שנה.
 

KFIRB

New member
ואולי...

ואוליבעוד עשרים שנה, ייכתב בפורום זה בדיוק: "את רקדת איתי ובפעם הראשונה הכרת אותי ואת מי שאני לא הגננת ולא הסייעות , רק את החזרת לי את האמון והבטחון.. היית בגן שלי רק חודשיים, חודשיים מאד משמעותיים שהוריי כל הזמן מספרים על הנס שעשית לי... תודה רבה על רגעי הבטחון והשמחה שנתת לי... הילד שרקדת איתו ושאר ילדי הגן" הלוואי שכמו בשיר "ליצן קטן שלי .." הוא יהיה שמח וליצני , גם בתוך ה"בועה" שלו, שכולם חושבים אותו "למוגבל" ובתוך ההגבלות שלו תוכלי להגיע אליו...ומי יודע אולי תקבלי ממנו מכתב.. ללא כתובת שיפורסם כאן בעוד עשרי שנה...
 

יעל :-)

New member
../images/Emo28.gif

הילד זכה להיות בגן שלך זכה בך... שיודעת להקשיב ללא צורך במילים יודעת להקשיב עם הלב. ואת... עם הקשבה, עם הבנה, עם אהבה מהווה מה שילד כזה צריך. בעזרתך הוא לומד שיש מישהי שאפשר לבטוח בה שאפשר להתקרב. מאמינה שעם הזמן הקשר יגדל ותמצאו את הדרך, הוא אלייך ואת אליו לאט לאט צעד צעד עד לריקוד מופלא שלם. ואני בטוחה שאם אמא שלו תדע דמעות של אושר יציפו גם את ליבה.
מכתב קסום כתבת על מתנה מופלאה
 
למעלה