ילד, בוא לראות דמוקרטיה...

ילד, בוא לראות דמוקרטיה...

היום ב 5 אחר הצהרים יש דיון של מפלגת השלטון לשעבר נגד ועדת הבחירות. זוהי דמוקרטיה במיטבה. בגלל שהדיון יתקיים אחר הצהרים, אתם מוזמנים לבוא לבית המשפט העליון ללא המורים שלכם, ברכבת למשל.
 
אפשר באוטובוס...כרטיס עולה 31 שקל

למבוגר, לירושלים הלוך ושוב. בתוספת 11 שקל לאוטובוסים הפנימיים. מוזמנים כולכם להצגה הטובה ביותר בעיר, הצדק במיטבו.
 
חמודה,הדמוקרטיה במדינה שלך

נהרסה כבר מזמן. שזה שאני לומדת באזרחות מהי דמוקרטיה ורואה שבפועל יש רק דקטטורה זה רק מראה לי כמה המדינה שלנו היא....טוב עדיף שאני לא אגיד.. שיהיה לכולם יום נחמד! אגב מחר יש לי יומולדת...=)
 
זה שהוא מבטל את

המשאל עם שהיה פעם אחר פעם,זה שהוא ביטל את החלטת מתפקדי הליכוד. זה שהוא פיטר כל מי שלא היה בעדו...זה לא נקרא דקטטורה? אם לא אז אולי תסבירו לי מזה דקטטורה?!?
 

קקטוסץ

New member
דיקטטורה זה

כשאתה לא יכול לשבת בבית שלך עם המחשב שלך ולכתוב באיזה פורום שהשלטון לא מוצא חן בעיניך, שהממשלה מסריחה ושמישהו צריך לקנות לרוחמה אברהם שפכטל חדש.
 
בואו נקצין את המציאות!!

באמת,כשרואים ששחור על גבי לבן-העם שלך לא רוצה גירוש קורע! הוא מפטר את כל מי שנגדו,לא מתייחס למתפקדי הליכוד(להזכירכם הוא היה חלק מהם) זה לא נקרא דקטטורה??.הוא רצה שרק מה שהוא אומר יהיה..בלי ויכוחים,בלי הפרעות מהצד...אז באמת..זה לא דקטטורה?
 

קקטוסץ

New member
דווקא לי זכור שרוב העם תמך בהתנתקות

אבל אולי את ואני קוראות סקרים שונים. מרכז הליכוד מושחתים והגיע הזמן שהם ירדו מהעץ שהם טיפסו עליו. הם לא מנהלים את המדינה אלא ראש הממשלה ואם מה שהוא עושה לא מקובל עליהם שבבחירות הבאות יבחרו אחד אחר. ראש הממשלה מקשיב בראש ובראשונה לרצונות העם. ולא, זו לא דיקטטורה. לא להיות הבובה של מתפקדי הליכוד זו לא דיקטטורה. להרכיב ממשלה שתוציא לפועל את ההחלטות המדיניות שהתקבלו זאת לא דיקטטורה. לזרוק דיקטטורה על כל דבר לא הופך את זה לדיקטטורה.
 

toxic2004

New member
וראש הממשלה לא מושחת?

הוא לא נבחר מעולם בבחירות דמוקרטיות (מילה נחמדה)המפלגה מעולם לא נבחרה, ורוב הציבור לא אוהב אותם. הסקרים משקרים!עוד כמה חודשים יעשו סקרים ויגלו שרוב הציבור לא אוהב באמת את קדימה ועוד שנתיים יעשו סקרים ויגלו שהפתרון לזרוק לים את היהודים מישראל לא עזר לבעיה הפלסטינית...כמה פעמים עוד לומר את זה?
 

toxic2004

New member
ועוד מילה על דיקטטורה.

בעמם לינק. לא מילה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3114439,00.html מובן ? או שאני יסביר לך בעברית?
 
הוא כן נבחר לתפקיד באופן דמוקרטי,

אך עקיף. אנו חיים במדינה הפועלת בשילטון דמוקרטי עקיף, ולא ישיר. העם בחר בכנסת-הכנסת בוחרת נשיא-הנשיא בוחר ראש ממשלה-ראש הממשלה בוחר את ממלא מקומו. כך שבסופו של דבר יוצא שעם בחר בדרך עקיפה את אולמרט. תקשיב, אולי הסקרים הם לא התוצאות האמיתיות שיהיו, אבל כרגע הם האמצעי הכי אמין שלנו, והם הרבה יותר אמינים ממני וממך לפחות.
 
אם העם לא מעוניין המשך תיפקודו

של אומרט ה***...אז אנחנו אמורים לסבול כי בדרך עקיפה הוא נבחר? זה לא מעניין אותי!! אני לא בחרתי בו כי ידעתי שהוא לא מייצג את הדעות שלי! אמנם גם בשרון לא בחרתי אבל זה מה שיצא! אז אני רוצה למחות על כך! וכן מותר לי לא לרצות את שיטת תיפקודו ועצם היותו ראש ממשלה. מה אני יכולה לעשות כדי להסיר אותו מהממשלה?!
 
למעלה