ילדת פעמון יקרה,

Anna Karenina

New member
ילדת פעמון יקרה,

קודם כל - תודה רבה


אני אכן רווקה ללא ילדים, אבל אני לא יודעת מה יהיה הסטטוס שלי במהלך השנתיים הקרובות. לפיכך, היה לי חשוב לשמוע גם מנשים כמוך, שעשו את המסלול (בגבורה, יש לומר...) עם משפחה וילדים.

האם ישנה אפשרות, בסוף המסלול, לבקש אופציות שיבוץ במחלקות? האם ישנה התחשבות מסוימת בבקשות שכאלה, במידה ואכן קיימות?

הלבטים מאוד חזקים. אני מאוד רוצה את המסלול, אני יודעת שאני בנויה (מנטלית ושכלית) ללימודים קשים, אני רק טרודה משאלת הקיום הכלכלי במהלך הלימודים (וכמובן שגם אחריהם), אבל ברור לי שבמקצוע הנוכחי שלי אני לא יכולה להישאר לאורך זמן.
אני מניחה שכרגע אני במקום של שיקולי עלות מול תועלת, כשברמה הרגשית ברור לי שהתועלת היא עצומה - אבל נשאלת השאלה באיזה מחיר.

(ואגב, שמחתי מאוד לשמוע ש-27 זה לא מאוחר. אמנם תמיד אומרים שאף פעם לא מאוחר להגשים חלומות, אבל אמירות לחוד ומציאות לחוד...עודד אותי לשמוע שזה אכן עוד אפשרי).

תודה רבה לך, יקירתי! עזרת לי עד מאוד
 

Anna Karenina

New member
אוי, סליחה...

לא שמתי לב שאני לא במקום הנכון! האם אפשר להעתיק את הודעתי למקומה המתאים?

מתנצלת מראש על הטרחה, לא שמתי לב היכן אני כותבת...
 
לבטים, לבטים....

היי,
ראשית תודה על הפירגון
בהחלט לא היה קל, אך שווה כל רגע ובסופו של דבר עשיתי זאת עבור חלום עוד יותר גדול מלהיות אחות ---> מיילדת

עונה לך בקצרה - לגבי בקשה/התחשבות שיבוץ במחלקות בסוף מסלול - המממ....כן ולא
מאוד תלוי היכן תתחילי לעבוד בבי"ח בפריפריה כמעט ואין בחירה ,משרד אחות ראשית משבץ לפי צרכי מע' ולרוב, זה צורך שכזה קיים במחלקות אקוטיות - פנימיות,כירורגיות,גריאטריה...אבל...יש גם ברי מזל שמקבלים מחלקה שהם רוצים.אגב,אם את מחליטה ללמוד במסלול הסבה יש מימון של משרד הבריאות נראה לי סביב 80% ,כמובן יש בזה קטצ' והוא התחייבות למשרד הבריאות למשך כ3 שנים והוא מציב אותך בבי"ח לפי צרכיו,לדעתי, יש התחבות גיאוגראפית,שווה לבדוק ולברר לגבי כך.תראי,להתחיל את החיים המקצועים במח' הללו דווקא יכול לתרום לאחות צעירה מבלינת עשייה ורכישת מיומנויות שונות,ראיית שטח,קבלת החלטות קליניות,כי בסופו של יום מטפלים בחולים די מורכבים עם מחלות רקע שונות,לומדים הרבה ומשתפשפים.אני די שמחה שזה היה מסלול שלי.בקיצור, הענות לבקשת שיבוץ ספציפית תהיה מאוד תלויה במע' בה תקלטי ובעוד גורמים, אין 100% ....ולא תמיד החלטה היכן תקלטי נתונה בידייך,לקחת זאת בחשבון, אך שוב לעניות דעתי,בי"ח גדולים ומרכזיים באים לקראת יותר,מאשר בפריפריה.---- אם יש כאן חבר'ה שבאים ממרכזים גדולים אנא תקנו----
התרחבות משפחתית/שינוי סטטוס- המממ...תראי, החיים אינם עוצרים רק משום שאת למודת, תמיד יש חבר'ה שבמהלך הסבה מחליטים להתחתן,להוליד ילדים ושאר שינויי סטטוס...וזה מה שיפה !

בהצלחה בהמשך דרכך!
 
למעלה