LONE WOLF 2
New member
יכול להיות שזה קשור לאחת ההודעות פה
אבל אולי כדאי שזאת תהיה הודעה בפני עצמה. היום הייתי בהלוויה של אח של ילד מהכתה שלי. אח שלו שירת במשטרה הצבאית ונפל כרגע לא ידוע אם הוא מת כתוצאה מפליטת כדור\תאונה או שהוא התאבד. לא הכרתי את אותו אדם אבל חשבתי שאני צריך לתת כבוד לאח שלו שלומד איתי בכתה. עצבן אותי שבבוקר תלמידים מהכתה שלי שנודע להם אתמול בערב על המוות נסעו להצגה מטעם בית הספר ועוד למחזמר ונהנו וצחקו ואחר כך נסעו להלוויה, אין תפקידי לשפוט אנשים או להכריח אותם ללכת להלוויות אבל אני חושב שזה סוג של צביעות שנוהגים בכזו צורה. עכשיו הנושא גם קשור להודעה למטה יותר על פחדים ואני חושב שמעבר לצער ולצמרמורת הרגשתי פחד מסויים לגבי העתיד. כאילו מה יקרה אם חס וחלילה אחד מחברי יפול בעת שירותו? האם גם אני אעמוד בצד ואזדעזע ואבכה בעת קריאת אל מלא רחמים? איך אוכל להמשיך בהבנה שאדם שפעם גדלתי איתו והיה כמו בן בית ימות? איך אני אגיב ברגעים כאלה?
אבל אולי כדאי שזאת תהיה הודעה בפני עצמה. היום הייתי בהלוויה של אח של ילד מהכתה שלי. אח שלו שירת במשטרה הצבאית ונפל כרגע לא ידוע אם הוא מת כתוצאה מפליטת כדור\תאונה או שהוא התאבד. לא הכרתי את אותו אדם אבל חשבתי שאני צריך לתת כבוד לאח שלו שלומד איתי בכתה. עצבן אותי שבבוקר תלמידים מהכתה שלי שנודע להם אתמול בערב על המוות נסעו להצגה מטעם בית הספר ועוד למחזמר ונהנו וצחקו ואחר כך נסעו להלוויה, אין תפקידי לשפוט אנשים או להכריח אותם ללכת להלוויות אבל אני חושב שזה סוג של צביעות שנוהגים בכזו צורה. עכשיו הנושא גם קשור להודעה למטה יותר על פחדים ואני חושב שמעבר לצער ולצמרמורת הרגשתי פחד מסויים לגבי העתיד. כאילו מה יקרה אם חס וחלילה אחד מחברי יפול בעת שירותו? האם גם אני אעמוד בצד ואזדעזע ואבכה בעת קריאת אל מלא רחמים? איך אוכל להמשיך בהבנה שאדם שפעם גדלתי איתו והיה כמו בן בית ימות? איך אני אגיב ברגעים כאלה?