ייצור חלב לאחר הפסקת הריון

מיקה 99

New member
ייצור חלב לאחר הפסקת הריון

עברתי גרידא לפני יומיים בשבוע 22, אחת הבעיות היא ייצור החלב המרובה. אני יודעת שישנם כדורי דוסטינקס, אשמח לקבל מידע עליהם או על כל דרך אחרת להוריד את הגודש. אני מבינה שיש להם מספר תופעות לוואי אבל אני מפחד מהיווצרות דלקות. תודה רבה לכולכן!!!!
 

נעמהלד

New member
צר לי שלמוע על האבדן שלך

זה קשה כ"כ גם בלי התוספת של החלב! אני לא זוכרת בדיוק לגבי הכדורים אבל יש מגבלה של זמן שאפשר לקחת אותם - כמה ימים אחרי הפסקת ההריון, אח"כ זה כבר לא ממש עובד, אבל אני לא יודעת כמה. תשאלי את רופא הנשים שלך ואם זה עוד רלוונטי אז קחי בהקדם. אני קיבלתי את הכדורים מיד אחרי הלידה בבית החולים (אבל הייתי בשבוע מתקדם משלך) והמתליצו לי שאם זה לא יעבוד ללבוש חזיה הדוקה ולשים עלי כרוב ובמקביל לסחוט מעט חלב באמבטיה, אבל ממש מעט כדי שזה לא יעשה את ההפך מאחלת לך שלפחות זה יטופל ושתרגישי טוב יותר
 

מקוםבלב

New member
../images/Emo201.gifהיי מיקה,

צר לי מאוד על האובדן שלך. בד"כ נותנים את הכדור או שניים ישר אחרי הלידה או ניתוח. יש משמעות לזמן.תנסי לדבר עם הרופא שלך כדי שיתן לך מרשם. אם יש לך בעיות של לחדם אסור לקחת אותם. את יכולה גם לשים כרוב ובמידה שיש גודש לשחרר במקלחת חמה. יש גם תערובת של מיצוי צמחים שאפשר לקחת. שתיית תה מרווה גם עוזרת לייבוש החלב. בכל מקרה אם את מרגישה שהחום עולה או שיש הרבה כאבים לפנות ישר לרופא כדי לקבל אנטיביוטיקה. חיבוקים.
 
כשעברתי אני את הלידה אמרו לי דווקא

מקלחת במים קרים.. משהו על כיווץ צינורות ומעבר של חלב... יש הגיון או שסתם קפאתי למוות במקלחות אז?
 

מקוםבלב

New member
בוקר טוב,

יש הגיון במה שאמרו לך אבל אם יש גודש ודלקת חייבים קצת לחמם בכדי שזה יתחיל לזרום. הכונה היא לא לריקון מוחלט אלא לשיחרור. עדיף לשחרר ולא לרוקן על מנת שייצור החלב לא יתגבר.
 
ועוד שאלה שסתם מעניינת אותי...

תמיד אומרים לסחוט טיפה חלב, או אפילו כשמניקים להוציא טיפה להביא לתינוק בשביל לשכנע אותו לינוק... היה לי פעמיים חלב פעם אחת לילד חי ושאבתי עבורו כי הוא היה פג ולא יכל לינוק.. ומעולם לא הצלחתי להוציא אפילו לא מליונית טיפה בי משאבה... זה עד כדי כך מסובך או שסתם לא עליתי על הקטע...?
 
גם אני מעולם לא הצלחתי לסחוט ידנית

גם כשהיה לי גודש נוראי. גם לשאוב לא ממש הצלחתי, למרות שהנקתי בכיף 3 ילדים בלע"ר... אין לי מושג במה זה תלוי, יש שמצליחות ויש שלא.
 

מיקה 99

New member
אין מילים לתאר כמה עזרתן לי-ואם להיות פרקטית

אני רוצה להודות לכולכן שיכולתן לתאר את כל הרגשות שמציפים כנראה את כולנו ועזרתן לי מאוד במהלך התהליך למרות שברובו הייתי קוראת שקטה, מקווה שיהיה לי את הכוח לעזור לאחרות כפי שיש לכל אחת מכן. עבורי זהו הריון ראשון ואובדן קשה מאוד. לאחר שעברתי את התהליך הבנתי כמה הייתי יכולה לחסוך מעצמי בהרבה שלבים, היום אני מבינה שאנחנו, אלה שעברו את האובדן - כל אחת בצורתה שלה, יודעות הכי טוב, מה ואיך צריך לעשות. נתקלתי בתגובות מזעזעות מצד אחיות ורופאים ולרוע המזל גם במידע מוטעה. הלוואי והיה מסמך המפרט את כל התהליך, את האפשרויות העומדות בפנינו לכל אורך הדרך ואת הבחירה באופצייה המועדפת (לדוגמא - איזה משככי כאבים אפשר לקחת עם החדרת הלמינריות - לי הדבר היחיד שקצת עזר הן זריקות וולטרן שרק לאחר ניסיון שלישי עם למינריות ולאחר הרבה סבל נודע לי שניתן לקחת), היה מאוד חסר מידע כזה. אם כל אחת תתרום טיפ ומידע משלה אני חושבת שנוכל לעזור ולהקל. האם מישהי מוכנה להתגייס? תודה
 

מקוםבלב

New member
בוקר טוב מיקה,

אני מקווה שאת חשה קצת יותר טוב לפחות מהבחינה הפיזית. כולנו יודעות שלנפש לוקח יותר זמן וצריך סבלנות וסלחנות כלפי עצמינו בתקופה הזו. העלת רעיון מצויין . אני אשמח לרכז מאמר כזה ולהעלות אותו בפורום.כל אחת מוזמנת לשלוח לי טיפים, מידע ועוד למייל ואני ארכז אותו. לצערי תגובות לא תומכות ולא מכילות קורות הרבה, למרות שבשנים האחרונות יש שיפור גדול במודעות לנושא והדרך בה צריך לנהוג.
 

liat5555

New member
למיקה

גם אני עברתי הפסקת לידה בשבוע 22 ובבית חולים אמרו שבשבוע כזה לא נותנים כלום להפסקת החלב רק ללכת עם חזיה הדוקה. לאחר כשבוע היו לי כאבים מהחלב שנוצר, והייתי חייבת להוציא כדי להקל, אז שעבתי חלב, יצא הרבה, אחרי כמה ימים עוד קצת כאב, התקשרתי לרופאת נשים שלי להתייעץ והיא אמרה שאבוא לקחת מרשם לכדורים. כמה ימים לאחר שאיבת החלב הכאבים פחתו, עדיין יש חלב אבל החזה לא כואב ולא קשה כמו שהיה וזה הולך ומפסיק מעצמו. לדעתי אם יש גודש אני ממליצה לשאוב לפחות פעם אחת כדי להקל.
 

1082005

New member
הפסקת הריון

היי מיקה 99 אני צריכה גם כן לעבור הפסקת הריון - את יכולה לשתף אותי באיך שעברה הגרידא? אניממש מפחדת
 
למעלה