ייעוץ לקניית מכונית

hell razor

New member
ייעוץ לקניית מכונית

אני זקוק לייעוץ בעניין קניית מכונית.אני מעוניין במכונית לצעירים. התקציב שלי הוא עד 50-60 אלף.חשוב ביותר זה הביצועים של המכונית וכמובן שתנקר עיניים. מה אתם אומרים על סיוויק 96?
 

aharon b

New member
אם

"חשוב ביותר זה הביצועים של המכונית וכמובן שתנקר עיניים. " היא המטרה העליונה - אני אישית הייתי יותר שם את פעמי לכוון ב.מ.וו טיפוסית יד שניה - רצוי ממרוקאי בת ימי לשעבר או אולי אקזמפלר מהמגזר הערבי
זה בטוח ינקר עיניים (וגם צמיגים) יותר מאשר סיביק 96
 

ceyal

New member
קודם תלמד לנהוג

אחרי זה = תקנה אוטו כמו 206 כדי שלא יעשו לך מצבה מנקרת עיניים.
 

hell razor

New member
מה הקשר ערס?

קצת פוזות לא מזיקות לאף אחד. ואין מה לעשות-סיוויק זה אוטו מצויין לנער גם אם הוא לא ערס.
 

174M4R

New member
גם אני חושב ככה..

אם אתה הולך על הסיויק ואתה רוצה לעשות פוזות אז תעשה כך: קודם כל, שהסיויק תהיה לבנה\כסופה, זה לפי דעתי הכי יפה. תקנה מדבקה של "honda" ותשים בשני צידיי האוטו, באמצע למטה. גגון מתרומם אגזוז גדול יותר פנסים אחוריים שקופים. זה מה שלרוב הנערים אצלנו יש...
 

Vdrums

New member
הונדה זה טוב לערס צעיר.

רק אל תשכח לשים מדבקה כזאת גדולה שידעו שיש לך הונדה זה הכי מנקר עיניים. אופציה גם לכנף אחורית של מירוצי דראג.
 

gavnuk

New member
המדבקה...

אתם לא יודעים כלום, המדבקה מוסיפה כ"ס!!! ראיתם פעם מדבקה של TURBO? זה מוסיף ים כוחות סום !
 

Black Hawk

New member
אתם שוכחים את כל הפואנטה!

מה עם מדבקת No Fear?!? זה מוסיף משהו כמו 30-40 כ"ס, וכמובן- אייך לא: נאונים כחולים מתחחת לאוטו, שזה מוסיף עוד כ 20 כ"ס. והנה לכם התוצאה, סיוויק 1600 "משופרת" במשהו כמו 50 סוסים בריאים.
 

gavnuk

New member
וברצינות,

קנה אוטו בשבילך ולא בשביל אחרים! ינקר עיננים לאחרים, לך את הצמיגים. קח, קופה 1.6 שנת 1996 וזהו. המחירון של אוט' -47K.
 

lironl 40

New member
שנת 96 עם תקציב 60??

אם יש לך 60 אלף אתה יכול להביא שנה יותר גבוה. אני קניתי את הסיויק שלי שנת 98 כשהיא יד ראשונה עם 100 אלף ק"מ. המחירון של ה-96 יותר זול. ולכל הזקנים מהפורום דיי כבר עם ההכללות לכל מי שיש סיויק הוא ערס?? הבן אדם רוצה סיויק אחלה אוטו עזבו אותו בשקט. יש אנשים בני 60 שיש להם סיויק אז מה הם ערסים? אחי רק קח בחשבון שהביטוח של ההונדה בשמים וזה שאתה נהג צעיר בכלל מוסיף. תבדוק שיש לך את הכסף לביטוח לפני שאתה קונה את האוטו.
 

Black Hawk

New member
לא מכלילים,

אבל נודה בזה? ילד שנכנס ואומר שהוא רוצה אוטו "פוזה" כהגדרתו הוא ערס בפוטנציה. ויותר מזה? כל הסיוויקים הנוצצים והמלאי מדבקות למי הם שייכים? לפרופסורים ממכון וייצמן, או לילדים בני 17 שמתלהבים מ "עוהנדה"? אין לי שום דבר נגד אנשים שנוסעים בסיוויק מהסיבות הנכונות- שהיא אמינה יחסית, זריזה... אבל לא קונים אותה נטו בשביל הפוזה.
 
למעלה