ייעוץ בנושא לימוד עצמי לבגרות 5 יח' מתמטיקה

0ינס

New member
ייעוץ בנושא לימוד עצמי לבגרות 5 יח' מתמטיקה

שלום פורום נכבד, אני תלמיד אוטודידקט, לא סיימתי בגרות מכיוון שהפסקתי ללמוד במסלול הלימודים הרגיל בכיתה י'. מנגד למדתי תכנות, אלגוריתמיקה וכו' וכיום אני מועסק כמתכנת ג'אווה בחברת תוכנה. אני מעוניין ללמוד כעת לתואר ראשון במדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה, ואולם לשם כך אני מגלה שנדרש ידע מתמטי ברמה תיכונית של 5 יחידות. אמנם לא ברמה הפורמלאית (מבחינת דרישות קדם) אך בהחלט נדרשת הבנה מתמטית תיכונית אפילו לקורסים מוקדמים כגון אשנב. אי לכך הלחלטתי ללמוד בכוחות עצמי את הנדרש על מנת לגשת לבגרות ולעבור אותה, אני מחפש ספרי / תוכנות / אתרי לימוד בעברית ובאנגלית על מנת ללמוד את הנושא. אני בהחלט מוכן להשקיע סכום סביר אם אדרש לכך. שקלתי את האופציה של מורה פרטי, אך לצערי מפאת קוצר זמן ולו"ז משוגע אני מעדיף לימוד עצמי. לסיכום מה שאני יודע עד כה: - ישנו אתר g-math.co.il ששם ישנן מצגות שמתיימרות לכסות את כל החומר הנלמד, זהו הכיוון שלי כעת ואולם אני חש שהתוכן המובא באתר אינו מספק לצורך הבנה מלאה לאדם שלומד את החומר ולא רק מרענן ידע קיים. - ישנה תוכנה של מיקרוסופט הנקראת Microsoft Math, אני נעזר בה על מנת לוודא נכונות דרך הפתרון. - ישנו אתר בשם http://potrim.co.il שמספק פתרונות לספרי תרגילים. - ישנו אתר בשם http://www.interlect.co.i המספק הרצאות עם החומר הנלמד. אשמח לכל עזרה / הכוונה / אנשי קשר שתוכלו לקשר אותי אליהם. תודה רבה מראש ושבוע טוב, מקסים.
 

shira shira

New member
עוד לינק

גם כאן תוכל למצוא שיעורים בVOD, וגם, אם תרצה, מורים פרטיים.
 

shira shira

New member
ואיך שכחתי - כל הכבוד

כל הכבוד על הלמידה העצמאית. עד כמה שאני יודעת יש באוניברסיטה הפתוחה גם קורס הכנה במתמטיקה (לא נותן נקודות, אבל מכין אותך לדרישות הקדם). בכל מקרה, שיהיה בהצלחה. אני חושבת שתוכל לקבל תמיכה נוספת בפורום מתמטיקה.
 

harhanegev

New member
אני יודע שזה לא פתרון מלא,

אבל אם יהיו פה ושם שאלות, תרגיש חופשי להתקשר: בטלפון (אם תרצה אשלח במסר) בפלאפון (כנ"ל) באייסיקיו באימייל (הכינוי שלי, בג'ימייל נקודה קום) בהצלחה !!!
 

0ינס

New member
אלפי תודות יאיר

אני קורא את ההודעה הזאת רק עכשיו. אני מאוד אודה אם תמצא ולו דקה אחת בחודש להשקיע מזמנך בשבילי. אשמח מאוד לטלפון, ICQ במסרון חוזר (הודעה פרטית נשלחה). תודה רבה, מקסים.
 
למעלה