יייייייייייייייייייישששששששששששש!!!!!!!!!!!!!

nina L

New member
יייייייייייייייייייישששששששששששש!!!!!!!!!!!!!

האלוהית, שאת האוזן הקשבת והתמיכה קיבלה מאמא אחת ומניידת לילית שמסייעת לנוער שוליים ברחובות חולון - עשתה את זה. וכמה שזה מגיעה לה! דיאנה גולבי כמובן. מלכה.
 

nina L

New member
ואיזה פיצוי אדיר לאכזבה של השנה שעברה, ששרה

היום שיר דלוח בכוכב (דלומית).
 

garfield15

New member
גם אני הייתי בשוק../images/Emo70.gif../images/Emo4.gif

היה לי ברור שהוא או דיאנה יקחו
 

אמאנחל

Member
מנהל
אני חושבת שהמצביעים

(וביניהם אני) שבהצבעות קודמות פיצלו הצבעות לדיאנה ואוהד לא העזו להמר על זה שדיאנה לא תקבל מספיק קולות מול עידן, ואוהד סבל מזה. הוא ללא ספק אמן ענק.
 

יחידה2

New member
ואני רציתי את עמדי!!!!

מסיבות משפחתיות... למרות...שדיאנה ואוהד טובים ממנו.
 

זואיzoe

New member
וואלה החלפת ניק?

אומרים שכל עמדי ירושלים משפחה אחת גדולה.....
 

אמבי

New member
סולחת לך

רק בגלל שאתמול התקיימו בחירות במכון מסוים אליו אני משתייכת (לא, לא מכון ליווי) ושמתי לב שהצבעתי "בעד" עבור כל מי שהציע את עצמו, ללא קשר להתאמה (שלא יתבאסו) ו"נגד" כל מי שאני לא סובלת (טוב, רק 3...)
 

garfield15

New member
היא מדהימה!!!../images/Emo251.gif

הייתי ממש מתאכזבת אם היא לא הייתה זוכה מצאתי את עצמי שולחת לראשונה פול סמסים
מלחץ שהיא לא תיקח
 

judith4

New member
כפי שאמרה לילי ../images/Emo45.gif../images/Emo47.gif../images/Emo45.gif

 

תאילוטי

New member
שתהיו לי בריאות ! בתשע וחצי כבר היינו בחלומות

איך אתן מצליחות להחזיק מעמד ? שניה אחרי שניר התחיל לנחור, נרדמתי גם אני...
 
למעלה