יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת
יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת
אוהדי הפועל חיפה יידו אבנים על האוטובוס של פ"ת לאחר המשחק בו ניצחה הפועל פ"ת את הפועל חיפה יידו אוהדי חיפה אבנים על האוטובוס של פ"ת וסדקו את שמשתו הקדמית. שלומי ארבייטמן: "התכופפנו וכשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים" גור מוטולה הכדורגל הישראלי והאלימות ממשיכים להיפגש במגרשים והפעם זה קרה ביציאה של איצטדיון קרית אליעזר בחיפה. לאחר ניצחון הפועל פתח תקווה על הפועל חיפה 2:3 יידו אוהדים מקומיים אבנים על האוטובוס שהסיע את שחקני הקבוצה האורחת וסדקו את השמשה הקדמית. השחקנים ויתר האנשים שישבו באוטובוס התכופפו בניסיון להגן על עצמם, מהאבנים שנזרקו בכיוונתם. "זה היה מפחיד ומאוד לא נעים" סיפר מנהל הקבוצה עופר צברי. "לא צריך לחכות שיקרה אסון כדי לטפל בדברים האלה". שחקן הקבוצה, שלומי ארבייטמן, תיאר את התקרית: "יצאנו עם האוטובוס וישבתי ליד החלון. הבחנתי בילדים בגילאי 16 מסתכלים עלינו. פתאום ראיתי שלוש-ארבע אבנים מתעופפות לעבר החלון. כולנו התכופפנו והאוטובוס המשיך לנסוע. כשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים. חבל שקורים דברים כאלה וחבל שאנחנו מגיעים למצב כזה". מווינט
יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת
אוהדי הפועל חיפה יידו אבנים על האוטובוס של פ"ת לאחר המשחק בו ניצחה הפועל פ"ת את הפועל חיפה יידו אוהדי חיפה אבנים על האוטובוס של פ"ת וסדקו את שמשתו הקדמית. שלומי ארבייטמן: "התכופפנו וכשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים" גור מוטולה הכדורגל הישראלי והאלימות ממשיכים להיפגש במגרשים והפעם זה קרה ביציאה של איצטדיון קרית אליעזר בחיפה. לאחר ניצחון הפועל פתח תקווה על הפועל חיפה 2:3 יידו אוהדים מקומיים אבנים על האוטובוס שהסיע את שחקני הקבוצה האורחת וסדקו את השמשה הקדמית. השחקנים ויתר האנשים שישבו באוטובוס התכופפו בניסיון להגן על עצמם, מהאבנים שנזרקו בכיוונתם. "זה היה מפחיד ומאוד לא נעים" סיפר מנהל הקבוצה עופר צברי. "לא צריך לחכות שיקרה אסון כדי לטפל בדברים האלה". שחקן הקבוצה, שלומי ארבייטמן, תיאר את התקרית: "יצאנו עם האוטובוס וישבתי ליד החלון. הבחנתי בילדים בגילאי 16 מסתכלים עלינו. פתאום ראיתי שלוש-ארבע אבנים מתעופפות לעבר החלון. כולנו התכופפנו והאוטובוס המשיך לנסוע. כשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים. חבל שקורים דברים כאלה וחבל שאנחנו מגיעים למצב כזה". מווינט