יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת

מצב
הנושא נעול.

ה דרומי

New member
יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת

יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת
אוהדי הפועל חיפה יידו אבנים על האוטובוס של פ"ת לאחר המשחק בו ניצחה הפועל פ"ת את הפועל חיפה יידו אוהדי חיפה אבנים על האוטובוס של פ"ת וסדקו את שמשתו הקדמית. שלומי ארבייטמן: "התכופפנו וכשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים" גור מוטולה הכדורגל הישראלי והאלימות ממשיכים להיפגש במגרשים והפעם זה קרה ביציאה של איצטדיון קרית אליעזר בחיפה. לאחר ניצחון הפועל פתח תקווה על הפועל חיפה 2:3 יידו אוהדים מקומיים אבנים על האוטובוס שהסיע את שחקני הקבוצה האורחת וסדקו את השמשה הקדמית. השחקנים ויתר האנשים שישבו באוטובוס התכופפו בניסיון להגן על עצמם, מהאבנים שנזרקו בכיוונתם. "זה היה מפחיד ומאוד לא נעים" סיפר מנהל הקבוצה עופר צברי. "לא צריך לחכות שיקרה אסון כדי לטפל בדברים האלה". שחקן הקבוצה, שלומי ארבייטמן, תיאר את התקרית: "יצאנו עם האוטובוס וישבתי ליד החלון. הבחנתי בילדים בגילאי 16 מסתכלים עלינו. פתאום ראיתי שלוש-ארבע אבנים מתעופפות לעבר החלון. כולנו התכופפנו והאוטובוס המשיך לנסוע. כשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים. חבל שקורים דברים כאלה וחבל שאנחנו מגיעים למצב כזה". מווינט
 

elians

New member
../images/Emo31.gif ../images/Emo31.gif הזבל האנושי ../images/Emo31.gif ../images/Emo31.gif

יידו אבנים על האוטבוס של פ"ת
אוהדי הפועל חיפה יידו אבנים על האוטובוס של פ"ת לאחר המשחק בו ניצחה הפועל פ"ת את הפועל חיפה יידו אוהדי חיפה אבנים על האוטובוס של פ"ת וסדקו את שמשתו הקדמית. שלומי ארבייטמן: "התכופפנו וכשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים" גור מוטולה הכדורגל הישראלי והאלימות ממשיכים להיפגש במגרשים והפעם זה קרה ביציאה של איצטדיון קרית אליעזר בחיפה. לאחר ניצחון הפועל פתח תקווה על הפועל חיפה 2:3 יידו אוהדים מקומיים אבנים על האוטובוס שהסיע את שחקני הקבוצה האורחת וסדקו את השמשה הקדמית. השחקנים ויתר האנשים שישבו באוטובוס התכופפו בניסיון להגן על עצמם, מהאבנים שנזרקו בכיוונתם. "זה היה מפחיד ומאוד לא נעים" סיפר מנהל הקבוצה עופר צברי. "לא צריך לחכות שיקרה אסון כדי לטפל בדברים האלה". שחקן הקבוצה, שלומי ארבייטמן, תיאר את התקרית: "יצאנו עם האוטובוס וישבתי ליד החלון. הבחנתי בילדים בגילאי 16 מסתכלים עלינו. פתאום ראיתי שלוש-ארבע אבנים מתעופפות לעבר החלון. כולנו התכופפנו והאוטובוס המשיך לנסוע. כשהרמתי את הראש ראיתי אותם בורחים. חבל שקורים דברים כאלה וחבל שאנחנו מגיעים למצב כזה". מווינט
הזבל האנושי

אני כל כך שונא את האוהדים האלו שלוקחים את המשחקים כל כך אישית, זה כבר עובר כל גבול, ברברים
 
כמו הרבה דברים בארץ הזאת

הזבל האנושי

אני כל כך שונא את האוהדים האלו שלוקחים את המשחקים כל כך אישית, זה כבר עובר כל גבול, ברברים
כמו הרבה דברים בארץ הזאת
רק עונשים ואכיפה ידברו אליהם. צריך פשוט להשבית קבוצה לתקופה ארוכה בגלל קהל האוהדים. רק אם המנהלים ירגישו בכיס שלהם את ההפסד, הם יתחילו לרסן את האוהדים באמצעות הזמנת גדוד של שוטרים ולא כמה בודדים.
 

elians

New member
או או סוף סוף מישהו חושב כמוני

כמו הרבה דברים בארץ הזאת
רק עונשים ואכיפה ידברו אליהם. צריך פשוט להשבית קבוצה לתקופה ארוכה בגלל קהל האוהדים. רק אם המנהלים ירגישו בכיס שלהם את ההפסד, הם יתחילו לרסן את האוהדים באמצעות הזמנת גדוד של שוטרים ולא כמה בודדים.
או או סוף סוף מישהו חושב כמוני
שזה נגע שלילי וצריך לטפל בו ושזה "לא רק משחק" צריך לתת להם לבלות לילה או 2 בתא המעצר על מנת להרגיש את חומרת מעשיהם זה פשוט צורה ברברית ועלובה להתנהג, אחרי הכל זה משחק ספורטיבי ואני לא מבין מה יש לקחת את זה בצורה אישית כאילו הם מממנים אותה, בנימה אישית אגיד גם שזה עדיין לא מובן לי ההערצה הזאת כלפי קבוצה X ולא קבוצה Y.
 
אין לי דברי נחמה

או או סוף סוף מישהו חושב כמוני
שזה נגע שלילי וצריך לטפל בו ושזה "לא רק משחק" צריך לתת להם לבלות לילה או 2 בתא המעצר על מנת להרגיש את חומרת מעשיהם זה פשוט צורה ברברית ועלובה להתנהג, אחרי הכל זה משחק ספורטיבי ואני לא מבין מה יש לקחת את זה בצורה אישית כאילו הם מממנים אותה, בנימה אישית אגיד גם שזה עדיין לא מובן לי ההערצה הזאת כלפי קבוצה X ולא קבוצה Y.
אין לי דברי נחמה
בטח שמעתם על ההתפרעויות הקיצוניות של אוהדי כדורגל אנגליים (העם הפלגמטי ההוא...). בכל ארצות אירופה לחוצים בגללם ופוחדים מהם, ועם כל האכיפה שנוקטים שם מזה שנים, לא נראה לי שהתגברו על התופעה - להיפך, היא מחמירה משנה לשנה. מה שקורה כאן (בינתיים) הוא אפסי בהשוואה אליהם. יתכן שיש במשחקי קבוצה משהו העלול לחדד ולהבליט את יצרי השבטיות הפרימיטיביים.
 

elians

New member
המצב הזה גורם לי לשנוא עוד יותר

אין לי דברי נחמה
בטח שמעתם על ההתפרעויות הקיצוניות של אוהדי כדורגל אנגליים (העם הפלגמטי ההוא...). בכל ארצות אירופה לחוצים בגללם ופוחדים מהם, ועם כל האכיפה שנוקטים שם מזה שנים, לא נראה לי שהתגברו על התופעה - להיפך, היא מחמירה משנה לשנה. מה שקורה כאן (בינתיים) הוא אפסי בהשוואה אליהם. יתכן שיש במשחקי קבוצה משהו העלול לחדד ולהבליט את יצרי השבטיות הפרימיטיביים.
המצב הזה גורם לי לשנוא עוד יותר
את האוהדים ואת המשחק הזה שכבר מזמן איבד צלם פרימיטבי... אני כבר מתעב את המשחק הזה בצורה מטורפת אפילו ארגנתי ערב ניפוץ דיסקים של FIFA ומשחקי כדורגל לפני כמה חודשים בפומבי בכיכר ברחוב שלי עם כמה חברים.
 
היום באנגליה אין אלימות במגרשים !

אין לי דברי נחמה
בטח שמעתם על ההתפרעויות הקיצוניות של אוהדי כדורגל אנגליים (העם הפלגמטי ההוא...). בכל ארצות אירופה לחוצים בגללם ופוחדים מהם, ועם כל האכיפה שנוקטים שם מזה שנים, לא נראה לי שהתגברו על התופעה - להיפך, היא מחמירה משנה לשנה. מה שקורה כאן (בינתיים) הוא אפסי בהשוואה אליהם. יתכן שיש במשחקי קבוצה משהו העלול לחדד ולהבליט את יצרי השבטיות הפרימיטיביים.
היום באנגליה אין אלימות במגרשים !
יש לי חבר טוב יליד ליברפול, ומן הסתם אוהד שרוף שלה, שרואה כל שבוע כדורגל אנגלי בטלויזיה ומקשיב במוצא"ש לתוכנית של ה-BBC ברדיו. הוא עדכן אותי שבשנים האחרונות כבר אין אלימות שם. הכיצד? כל אוהד אלים נעצר, נפתח נגדו תיק פלילי ובלי כל קשר לתוצאות הוא מחוייב במשך שנה שלמה להתייצב בתחנת משטרה בזמן המשחק. ככה הוא לא יכול ללכת למגרש. אחרי שכמה מאות אוהדים קבלו את העונש הזה, זה עזר !
 
חבל שהאלימות במגרשים מפריעה

היום באנגליה אין אלימות במגרשים !
יש לי חבר טוב יליד ליברפול, ומן הסתם אוהד שרוף שלה, שרואה כל שבוע כדורגל אנגלי בטלויזיה ומקשיב במוצא"ש לתוכנית של ה-BBC ברדיו. הוא עדכן אותי שבשנים האחרונות כבר אין אלימות שם. הכיצד? כל אוהד אלים נעצר, נפתח נגדו תיק פלילי ובלי כל קשר לתוצאות הוא מחוייב במשך שנה שלמה להתייצב בתחנת משטרה בזמן המשחק. ככה הוא לא יכול ללכת למגרש. אחרי שכמה מאות אוהדים קבלו את העונש הזה, זה עזר !
חבל שהאלימות במגרשים מפריעה
להנות ממשחק טוב. האוהדים מסוגלים לעשות דברים בלי לחשוב בכלל. בשנה שעברה (או שנה לפני) בבלומפילד, אחרי אירוע טלוויזיוני שהיה במסגרת לא נפסיק לשיר עם צביקה הדר, במגרש בלומפילד בין הפועל ת"א ומכבי חיפה. אחד האוהדים של הפועל תל-אביב, מצא צעיף של מכבי ת"א על הרצפה, הצית אותו וזרק אותו בוער על.... האוטובוס של מכבי חיפה, מזל שתפסו את זה בזמן. איזה אסון יכל להיות, אנשים שנותנים לעצמם להשתלהב עד אובדן שיקול דעת ועשית דברים מטומטמים.
 
נכון, ב ת ו ך ה מ ג ר ש י ם

היום באנגליה אין אלימות במגרשים !
יש לי חבר טוב יליד ליברפול, ומן הסתם אוהד שרוף שלה, שרואה כל שבוע כדורגל אנגלי בטלויזיה ומקשיב במוצא"ש לתוכנית של ה-BBC ברדיו. הוא עדכן אותי שבשנים האחרונות כבר אין אלימות שם. הכיצד? כל אוהד אלים נעצר, נפתח נגדו תיק פלילי ובלי כל קשר לתוצאות הוא מחוייב במשך שנה שלמה להתייצב בתחנת משטרה בזמן המשחק. ככה הוא לא יכול ללכת למגרש. אחרי שכמה מאות אוהדים קבלו את העונש הזה, זה עזר !
נכון, ב ת ו ך ה מ ג ר ש י ם
הצליחו לשלוט על הענינים, אבל בחוץ? תסריטים כמו: אוהדים שקבוצתם הפסידה המכלים את זעמם על קרונות רכבת הספיישל שלוקחת אותם הביתה; כנופיות של אוהדים אנגליים המשתכרים ומזרים אימה על תושבים שלווים של ערים בבלגיה, הולנד, או ספרד...? אשמח לשמוע שדברים כאלה דוכאו!
 
משחקי כדורגל כבר מזמן לא משחקים

נכון, ב ת ו ך ה מ ג ר ש י ם
הצליחו לשלוט על הענינים, אבל בחוץ? תסריטים כמו: אוהדים שקבוצתם הפסידה המכלים את זעמם על קרונות רכבת הספיישל שלוקחת אותם הביתה; כנופיות של אוהדים אנגליים המשתכרים ומזרים אימה על תושבים שלווים של ערים בבלגיה, הולנד, או ספרד...? אשמח לשמוע שדברים כאלה דוכאו!
משחקי כדורגל כבר מזמן לא משחקים
כבר שנים רבות מאוד שמשחקי הכדור אין להם שום קשר למשחקים. המשחקים הם משחקי-כח, המשחקים הם מקום פרנסה, סביב המשחקים מתנהלים עסקים במליארדים, את הקבוצות קונים עסקנים וכו וכו משחקי כדורגל הם עסקים לכל דבר שאנשים רבים עושים כסף מהעובדה שאנשים רוצים לפרוק יצרים שליליים בפומבי. זה כל הסיפור היום.
 
אני לא כל-כך מתמצא בכדורגל

משחקי כדורגל כבר מזמן לא משחקים
כבר שנים רבות מאוד שמשחקי הכדור אין להם שום קשר למשחקים. המשחקים הם משחקי-כח, המשחקים הם מקום פרנסה, סביב המשחקים מתנהלים עסקים במליארדים, את הקבוצות קונים עסקנים וכו וכו משחקי כדורגל הם עסקים לכל דבר שאנשים רבים עושים כסף מהעובדה שאנשים רוצים לפרוק יצרים שליליים בפומבי. זה כל הסיפור היום.
אני לא כל-כך מתמצא בכדורגל
הרי גדלתי על יד אצטדיוני ARSENAL ו-TOTTENHAM HOTSPURS - מה שהוציא לי את החשק מכל העניו. אבל דברי מאיר מאשרים תחושה שיש לי מזמן, בקשר לכוח המניע של העסק (בכל המובנים) המעודד התנהגות ברוטלית כפי שראינו. כמו שהנשיא לשעבר יצחק נבון אמר: יותר מדי אנשים מסתכלים על ספורט ופחות מדי אנשים עוסקים בספורט!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה