יחס משפיל בחדר מיוןוהריון המוטל בספק

sher261

New member
יחס משפיל בחדר מיוןוהריון המוטל בספק

אני פשוט שבר כלי...הרגע חזרתי מחדר מיון לאחר דימום חלש במשך 4 ימים. עשו לי בדיקת דם, בדיקת פאפ, ואז הכניסו לי את הקטטר לשלפוחית השתן כהכנה לבדיקת אולטראסאונד.חיכיתי 3 שעות עד שטכנאית האולטראסאונד הואילה בטובה לבוא לבצע לי אולטראסאונד בעוד הקטטר תקוע לי בשלפוחית 3 שעות!!!התגלה שק הריון שמתאים לשבוע 5.5 אך עוד לא נצפה דופק.ורמות הורמון ההריון נראו תקינות.איך שסיימתי עם העינוי הזה הם ביקשו שאתן שתן כדי לבדוק שאין דלקת בשלפוחית אז ניסיתי להשתין ושרפה כזו בחיים לא הרגשתי.הרגשתי כאילו יוצאת לי אש במקום שתן,כאב שלא תואר במילים.וזה בגלל הקטטר שהושאר בשלפוחית!!!נשלחתי הביתה ובינתיים הדימום רק גובר ואני גם מרגישה כאבי מחזור שמתגברים.אני כבר מתחילה לאבד את התקווה בהריון הזה, מאוד מאוכזבת וכועסת על היחס המשפיל שעברתי ועל הבדיקות הפולשנות בהריון כה צעיר ושברירי. אני גרה בארה"ב ומאוד התאכזבתי מהיחס הדוחה שקיבלתי, אומנם זה סוף שבוע אבל לא משאירים קטטר בתוך השלפוחית 3 שעות!!! אני כואבת והמומה ומאוד אשמח לקצת חיבוק ותמיכה ממכן.
 

ImNewHere

New member
אוי חמודה../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

ממש יחס נורא! אני מחזיקה לך אצבעות חזק חזק ומקווה איתך שהכל יסתדר והדימום יפסק. שולחת לך
 

כרמיון

New member
באמת לא בסדר מצדם ../images/Emo10.gif

אם יש לך אפשרות להגיע בפעם הבאה לבית חולים אחר, נראה לי שכדאי לשקול לא לחזור לאותו מקום
 
אסרטיביות

חמודה, זה הגוף שלך, זה ההריון שלך והגיע הזמן שבתי החולים יפנימו את המסר הזה. תדרשי שינהגו בך כמו שצריך, תדרשי שיוציאו את הקטטר ולא ישאירו לך אותו 3 (!) שעות ותדרשי טיפול נאות. את לא חייבת לקבל כל מה שרופאים אומרים לך כאורים ותומים - תעמדי על שלך ותראי אסרטיביות. אני חושבת שאנחנו שוכחות היכנשהוא שאנחנו לקוחות לכל דבר, וככאלו, מגיע לנו שירות נאות, הסברים על תהליכים ועמידה בזמנים. אם נתחיל לדרוש את זה אולי יזכרו בבתי חולים שהם נותני שירות ולא אלוהים.
 

רוית ב

New member
קטטר בשביל אולטראסאונד?

ממש מוזר מאוד לאן הלכת בכלל? אינ לא יודעת מה קורה בחו"ל ואיזו מדיניות אבל אל תרשי בשום אופן לבצע בך טיפולים פולשניים ללא הסכמתך ותתיעצי אם יש לך עם מי באותו הרגע. דימום בשבוע 5.5 יכו להיות הרבה דברים לא תמיד זה סוף ההריון מה שצריך להקפיד הוא בדיקות בטא שהיא עולה ולחכות שיהיה דופק ולוודא שאין הריון חוצרחמי וכל זה לא מכניסים קטטר - אני מבטיחה לך - מנסיון קשה וכאוב של טיפולי פוריות והריון שהתחיל עם 3 עוברים כשאחד מחוץ לרחם והשני נופל וכמעט לוקח איתו את השלישי - אין צורך. גם בארץ אני לא מרשה לרופאים לעשות ככל העולה על רוחם בלי לשאול ולהתיעץ ולקבל חוו"S ואם זהל א מוצא חן בעיניהם שיקפצו. מחזיקה לך אצבעות להריון בריא וקל אכן מלחיץ אבל זה עוד לא הסוף אל תספידי כל כך מהר. בהצלחה.
 
באה מהר לתת חיבוק../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif

אנשי המקצוע האלו באמת לא מתחשבים ולא מבינים לפעמים שהם מטפלים בבני אדם. אל תצטערי על ההיון- תשמחי שראו שק זה כבר מעודד. ובפעם הבאה שאת צריכה טיפול תגשי אולי לאיפה שהרופא שלך עובד אולי קצת פרוטקציה ממנו תואיל.
 

גוגלגית

New member
קטטר????

למה??? אין צורך להכניס קטטר ע"מ לעשות אולטרסאונד, זאת פעם ראשונה שאני שומעת על זה. ובקשר לדימום: אני מחזיקה את כל האצבעות שיש לי
שהכל בסדר. גם לי בהרון הראשון היה דימום במשך כמעט חודש, עם סיכוי להפלה. היה דופק והיה הורמון הריון וגם הרבה דימום, והסיבה היתה שהרחם לא ניסגר. אמרו לי להפסיק כל פעילות ולשכב במיטה ולנוח. לכן נקווה שהכל בסדר ואת רק צריכה לנוח הרבה.
 

קרניבל

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

לא להתייאש
אל תאבדי תקווה חמודה
מחשבות אופטימיות
יחס באמת לא נעים, יש אפשרות ללכת בלית חולים אחר בעתיד? מתוקה- מחזיקה לך אצבעות שהכל בסדר
ושיהיה הריון קל ותקין
 

bambi31

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אוי חמודה, זה לא פייר. אני מאד מבינה אותך. גם ככה ההריון שם אותנו במקום יותר פגיע. קודם כל אני מחזיקה אצבעות להריון הנוכחי. אני באמת מקווה שיהיה לו סוף טוב. ואם לא אני בטוחה שתחזרי אלינו במהרה. אני לא יודעת מה הנהלים בבית חולים בחו"ל , אני משערת שהם שונים כי בארץ אף פעם לא שמים קטטר בשביל אולטראסאונד, אבל אני מקווה מאד בשבילך שהכליהיה בסדר.
 

sher261

New member
בצער רב וביגון קודר אני נאלצת להפרד

לאחר התכוצויות רחמיות קשות ודימום רב,הפלתי אתמול בלילה.אני פשוט בהלם ושברון לב קשה מנשוא.תודה על כל התגובות החמות, ואתן צודקות למדתי לקח חשוב לא להתייחס לרופאים כאלוהים ולאפשר להם לעשות בי כל העולה על רוחם.האם יכול להיות שכל הבדיקות החודרניות שעשו לי עודדו את ההפלה? אני פשוט בהלם!
 

תּמר

New member
../images/Emo24.gif

מאחלת לך הריון חדש בזמן המתאים. בנוגע לספקות שלך מהבדיקות - יש הריונות שסופם ליפול, וכל מאמץ לא היה מחזיק אותם. סביר להניח שגם אם היית נחה, ההריון היה נופל. אני אישית עברתי בדיקות חודרניות בשני הריונות, והם לא הזיקו. החוויה שלך קשה, וטוב שיצאת מחוזקת ביחס לרופאים. בשורות טובות!
 
למעלה