יחס לבעלי ספינות במרינה הרצליה כמו למטרד

yachta

New member
במשטרת הרצליה אמרו להביא להם לתחנה ../images/Emo13.gif

 

sun day

New member
ובעצם

מדוע אין איזה מנגנון מסודר במרינה עבור פרוטכניקה באה בימים?
 

yachta

New member
המשך סיפור ../images/Emo59.gif../images/Emo59.gif../images/Emo59.gif

הלכתי עם הציוד הפירוטכני לתחנת משטרה בהרצליה
- כמו שבטלפון אמרו לי. ושוטר קבלה אמר לי - שאחרי השיחה שלנו הוא דיבר שוב עם החבלן והחבלן אמר שהם לא מטפלים בציוד פירוטכני פג תוקף יותר. ואמר לי - תביאי את זה למנהל המרינה בהרצליה. למרות שלכולנו ברור איך זה נגמר, בכל זאת התקשרתי למרינה לשאול האם הם מקבלים ציוד פירוטכני פג תוקף. כמובן שהתשובה הייתה: לא. ולכן נשארתי עם ציוד פירוטכני פג תוקף באוטו ונסעתי כך לעבודה.
+
=
 

sagy70

New member
אז בואו נעשה קצת סדר.....

שוחחתי עם חבלן בכיר מצפון הארץ והוא אמר בפרוש שהחבלה במשטרה לא מטפל בהשמדת ציוד זה ויש להחזירו ליצרן או לפנות למשרדי התמ''ת. הסיבה לכך היא: שהשמדה עולה הרבה כסף (שימוש בחומר נפץ בכדי להשמיד). ישנם יחידות משטרה, שיטור ימי, חבלה שמגדילות ראש לוקחות את זה וקוראים לחבלן לבוא לקחת להשמדה למרות שהן לא צריכות לעשות כך. ההשמדות לחומרי נפץ ע''י חבלני משטרה נעשים רק כאשר ישנו חפץ חשוד או תפיסת חומרי חבלה כאילו ואחרים. כפי שאני קורא בתגובות אז יש תחנות משטרה שלוקחות אבל שוב אין זה מחובתם לקחת ולהשמיד. ומי שלא מצא פיתרון אז שיפעיל את הראש ישנם דרכים להפתר מזה ובטח לא אני זה שיתן לכם את הפתרון. אך החשוב הוא לא להסתובב עם זה באוטו. קבלו פתרון שאני מוכן לשתף אתכם: (אני הייתי מציאה שבעתיד לפני גמר התוקף לרכוש חדש ולבצע בישן שהוא אכן תקף תרגול כדי לרכוש נסיון לכשנצטרך. כמובן להודיע לרשויות באזור על ביצוע ירי בכדי לא לגרום לתקלה ציבורית והקפצת כוחות. ככה תהיו בעלי נסיון ורענון בהפעלה וגם נפתרתם מהציוד ללא טובה של אף אחד.
 

sagy70

New member
אפרופו משרדי התמ''ת.... אז כן

יש מי שמתעסק בחומרי נפץ וצעצועים מסוכנים. מצורף שני קישורים למשרדי התמ''ת האחד מפרט צעצועים וחומרי נפץ ובניהם תראו שם גם את הציוד של יודי ים תדפדפו בקיור למטה. השני קישור לאנשי קשר במחוזות לדיווח על מפגעים וצעצועים מסוכנים. תנסו לפנות אליהם. http://www.moital.gov.il/NR/exeres/F72548F6-43DD-4333-AE56-70753DC304A9.htm http://www.moital.gov.il/NR/exeres/7933CB12-98CC-41B8-8416-6292EA73DD06.htm שמחתי לעזור
 

yachta

New member
היון ואני אקשנית - התקשרתי לתמ"ת

בינתיים הם אמרו לי שיבדקו עם ממונים עליהם - אך נראה להם שהם לא מטפלים בזה
 

gideonb

New member
יש לי גם פרוטכני לקראת סוף דרכם למי להודיע?

לפני הפעלה, יש לי אחלה מקום :)
 
למעלה