יחימוביץ לרשות הממשלה

nitrox

New member
יחימוביץ לרשות הממשלה

ביום ראשון התכוננתי לקראת פגישה עם בחורה סקסית ומדהימה לאללה, שהכרתי באחת ממסיבות פורים, וכמעט שעשינו את זה במסיבה, קבענו אצלי. כבר יומיים שחיכיתי לפגישה, האדרנלין וההורמונים השתוללו בתוכי וכך גם הדמיון לגבי מה שעומד לקרות. הרגשתי שחלה התקשות באזורים מסויימים בגופי וחששתי שההתקשות תסגיר בפני הדייט, את תוכניותי האמיתיות. לפתע פתחתי את הטלויזיה, וחשכו עיני – לנגד עיני הופיע פרצופה של שלי יחימוביץ - מגישה את החדשות בערוץ 2. זיהיתי אותה לפי הקול המעצבן שהורס לי לפעמים את הבוקר כשבטעות אני פותח את הרדיו בתחנה הלא נכונה. הואיל ושלי היא בחורה מושכת, בערך כמו מברשת - אסלה (קצרה לבנה עם קצת שערות מלוכלכות בקצה), מיד הרגשתי נפילה דרסטית, ברמת ההורמונים בגופי, וההתקשות רפתה בבת אחת. מיד הבנתי מה הסיבה שבגללה מנהלת הגברת מסע רדיפות פשיסטי וחולני כנגד הגברים בארץ, באיצטלה של ``פמיניזם`` כביכול ו``קידום מעמד האישה``. הגברת פשוט מקנאת ביתר הנשים , ורוצה להשליט במדינה שלטון טרור אנטי גברי ולחסל באיבו כל גילוי של חיבה בין המינים. היא אומרת לעצמה – ``אם אני לא אהנה – גם אתן לא - תמות נפשי עם פלשתים``. בהמשך ראיתי את הכתבה על השיבוט וצץ במוחי רעיון מבריק – לשבט את יחימוביץ` - לעשות ממנה מאות אלפי עותקים, ולהחדירם, יחד עם האורגינל לריכוזי אוכלוסיה פלסטיניים בשטחים, ובמחנות הפליטים בלבנון, וכן לריכוזי החיזבאללה, הג`יהאד האיסלמי והטאליבן. בטוח שהשיבוטים יחוללו שמות ברמת הילודה שלהם, פשוט משום שהגברים שם יתחילו להיגעל מנשים, וכך הם יעלמו בתוך שנים שלושה דורות, כמו שנעלמו הדינוזאורים, ועד שיעלמו יהיה מי שידאג למרר את חייהם. בסוף לא הצלחתי לשכב עם הדייט למרות שהיא נשארה לישון אצלי, כי היא לא רצתה. אבל חלה התקדמות.
 

חיננית

New member
כמה שובניזם נודף מהודעתך

תאמר לי אדוני הנכבד האם כל הקריינים בטלביזיה נראים כמו יאיר לפיד? האם כולם חתיכים נאים וצעירים?למה נטפלת למראה הלא הכי נאה של גברת יחימוביץ לא כל כתבת אמורה להיות יפהפית צמרת אבל לגברת שלי יש ערך מוסף אחר היא אשה נבונה חריפה וכן פמינסטית וזו לא מילה גסה . אולי היא קצת בוטה אבל בכלל לא מביישת את המין היפה ,למרות שאינה יפהיפית הנילוס. למה אצל גבר לא ככ חשוב מראהו העיקר שהוא ,כמו שאומרים ,נראה מספיק גברי ולא נחנח ? ואשה -אם אינה לפחות שירז טל ,מקבלת בקורת מהסוג הנחות הנל.? לא נראה לך שזה שובניזם טהור?
 
חיננית-למרות חילוקי דיעות הפוליטיים

בעינין הזה-אני איתך ראשית אבהיר,גם אני לא סובל אותה אבל,למדתי להעריכה בגלל שהיא אישה אמיצה שלא עושה חשבון ויש בה גם יושרה אינטלקטואלית מסוימת ובאשר להודעתך פופוליטיקה משפיעה לך על ה``קושי`` ? המצב חמור ידידי והודעתך איומה ממש כך אני מרגיש נבוך שאילו ``ידידי`` בימין מרק.
 

nitrox

New member
אני לא ``למדתי להעריכה``

``ידידי`` היקר - אתה לא למדת להעריכה - אתה פשוט נכפית לשמוע ולראות אותה בכל מקום שאליו תפנה , ולכן בשל בעית דיסוננס קוגנטיבי, התחלת לפתח תירוצים כדי להסביר לעצמך למה הנקבה המכוערת והמטומטמת, נכנסת לך לחיים לכל אשר תלך. בניגוד אליך אני לא חושב שיש לה, לא ``יושרה`` ולא ``אינטלקטואלית`` ואינני יודע מה זה `` יושרה אינטלקטואלית מסוימת`` ביטוי מעוות ומגוכח בפני עצמו. אני גם לא חושב שהיא אמיצה. לא צריך שום אומץ להשמיע את מה שהאספסוף הנבער ושטוף המוח רוצה לשמוע, צריך אומץ כדי להשמיע דעות מנוגדות לחלוטין. וחוץ מזה, אם אתה מתבטא וחושב בצורה כל כך רופסת - אתה לא יכול להיות ידידי גם אם אתה בימין (אני אגב לא ``בימין`` ולא בשום מקום). ובבקשה אל תקטלג אותי.
 

nitrox

New member
מצטער אם נפגעת אבל...

אין לי בעיה עם זה שיחימוביץ היא אשה ושהיא מכוערת יש לי כן בעיה עם האפליה הקיימת באמצעי התקשורת. אם לא שמת לב אז רוב הקריינים דווקא כן נראים כמו יאיר לפיד ושירז טל אז למה מפלים את יחימוביץ לטובה? יש לי בעיה עם קביעתך כאילו יחימוביץ היא אשה נבונה – כנראה שזכרונך קצר , או שאת מערבבת בין כושר דיבור והתנסחות לבין אינטליגנציה, שלא תמיד הם הולכים יחדיו. אני זוכר שיחימוביץ העמידה עצמה בראש הקמפיין בעד היציאה החד צדדית מלבנון,(וראי ערך ``אשכנזי – מסריחוביץ``) שכל ילד ידע מראש להיכן הבריחה המחפירה תוביל, אנשים יכולים לטעות באופן טבעי, אבל הטעויות של יחימוביץ , הורגות אותנו.אני גם זוכר את התלהבותה הלא מוסתרת עד כדי סגידה להסכמי אוסלו. גם רדיפת הגברים החומיניסטית – פונדמנטליסטית אובססיבית שלה , הורגת או לפחות מחסלת אנשים. גברים כבר התאבדו במעצר, לאחר שבעקבות תלונות שווא שהגישו כנגדם נשים, הם הושלכו למעצר על ידי שופטים שכל מה שענין אותם היה החשש שלמחרת בבוקר שמם יוזכר על ידי יחימוביץ, לדראון עולם במהדורת החדשות כמי ששחררו רוצח פוטנציאלי.
 

חיננית

New member
ואי , אם לא נפגעתי קודם, עכשיו..בטו

אוהו...ידידי חצית אצלי ברגע זה שני גבולות. עכשיו הבנתי שגם אני סכלה טפשה ולא מבינה ענין , והטעויות שלי הורגות. כי תתפלא ..גם אני בעוונותי הייתי בעד יציאה חד צדדית מלבנון ,דבר שהיה צריך להעשות לפני 10 שנים ולא לפני כמה חודשים . יודע כמה אבדן חיילים היית חוסך ? תכפיל 25 כפול עשר שנים וראה כמה .בזמן שנסוגנו מלבנון בני, ניר ,היה צריך לעלות יום לפני זה בפעם הרביעית בשרותו הצבאי ללבנון כשבועיים לפני שחרורו מצהל.. ולפתע אמרו להם לחכות ולמחרת שמענו כי ירדו מהקן צרעות הזה שנקרא דרום לבנון. כמה שמחתי!! לו היית אתה אם עבריה במצבי גם אתה היית מאושר שאולי מי יודע אולי הבן ניצלבשל הנסיגה ההיא. אבל זה כבר בטח נראה לך ענין אישי. אז נעזוב זה ונעבור לנושא הבא. כפעילת מסלן. אני שומעת כמה נשים בישראל חיות בפחד, כמה נשים וילדים חווים אלימות יום יומית ,כמה נשים נפגעות אלימות מינית יש, לא תאמין למשמע הנתונים. .אז אתה מספר על כמה גברים שהחליטו לשים קץ לחייהם בכלא כי עוללו להם עלילת שווא? רק תספור כמה נשים נהרגו השנה עיגברים. ולא שהן יכלו להחליט על ככ- בא גבר, בעל, בן זוג, חבר =כעס על שום מה ורצח! אז אם שלי יחימוביץ מדברת על הנשים האלו ,ומעוררת הד בתקשורת לסבלן ולסכונן -רק תבורך . ולא רדיפת הגברים מדריכה אותה ,האמן לי אלא הגנת הנשים . ואם בשל השלי הזו,אשה אחת בישראל תינצל---דייני!!!!
 

nitrox

New member
חננית היקרה

הבן שלך התגייס לצה``ל כדי לשמור על המדינה וכדי להלחם, ולא רק כדי לשמור על התחת שלו, מאז שאת ``הרווחת`` שקט נפשי מכך שבנך היקר לא נכנס ללבנון, ``הרוויחה`` המדינה הזו הרבה מאוד אלמנות יתומים וילדים קטועי גפיים, ויש הטוענים כתוצאה ישירה מבריחה אומללה ומבישה זו וזאת רק כדי שאת תוכלי לישון בשקט. מה יעזור לך אם הבן שלך יהרג חלילה בשטחים או במלחמה כוללת שעלולה עכשיו יותר מתמיד לפרוץ בשל אובדן כושר ההרתעה של צה``ל? ועכשיו את ישנה יותר טוב? לא רק לדעתי, ברק יצא מלבנון וניהל מו``מ עם ערפאת תחת טרור והקריב את עצמו ואת חייו הפוליטיים -- אך ורק כדי שהאספסוף השוטה שהחל להפנים את הרעיונות הדביליים של יחימוביץ ודומיה, בעקבות שטיפת המוח התקשורתית אליה היה חשוף בעשורים האחרונים, יתחיל להבין סוף סוף לאן רעיונות אלו יובילו אותנו ועד כמה הם מסוכנים. ואכן נראה שהוא הצליח לא רע. אמנם נראה שלא כל כך אצלך , אבל לא נורא אי אפשר להשיג הכל. גברתי היקרה – תביני שאם כל אחד מאתנו בארץ הזו יחשוב כמוך, אך ורק על טובתו האישית המיידית ולא יהיה מוכן לשום הקרבה ולשום סיכון, לא תהיה למדינה הזו כל תקומה וסיכוי לשרוד. באשר להערצתך למה שאת מכנה ה``פמיניזם`` של יחימוביץ : לא מדובר כאן בגרימת ``הד בתקשורת`` מדובר במסע טרור איומים והפחדה אנטי גברי פשיסטי חולני ואובססיבי תוך ניצול לרעה של מעמדה התקשורתי, ואני באמת לא סבור שהכוונה כאן היא לפעול לטובת הנשים – לדעתי הכוונה כאן היא בעצם להגדיל את השפעתה, כוחה ומעמדה התקשורתי – פוליטי, של יחימוביץ עצמה ולהטיל מורא על סביבתה, בסגנון סטאליניסטי טהור. בניגוד אליך , אינני סבור שראוי שגבר אחד ישלם בחייו או יפגע בצורה כלשהי, בדרך להגשמת מטרה מעוותת זו.
 

חיננית

New member
ככ הרבה טעויות

א. כאילו אני הייתי בעד יציאה מלבנון רק בגלל בני הרי ספרתי לך כמה קרבנות היו נחסכים אם היינו יוצאים משם קודם.. .ספרתי זאת כי נחסכה ממנו בפעם הרביעית עליה לשם לא שלט הגן על ארצו קודם זה היההחודש האחרון שלו בשרותו. .ב.אין קשר בין היציאה מלבנון לאינטיפדת אל אקצה לא בגלל שאנחנו לא שם..נפגעו כל באנשים שהזכרת.מאר לעצמך שנוסף אליהם היו עחוד חללי צהל כמתבקש מארץ הגזרה ההיא ..זא כ25 איש בשנה ? .ג.שום מעשה טרור פשיסטי אנטי גברי.כפי שהגדרת לא נעשה ע`י שלי וחברותיה לתקשורת. ד.גם אני כמוך, ולא בניגוד לך, איני חושבת שראוי שגבר אחד ישלם בחייו ויתאבד - אבל מסכים איתי גם ,שלא עשר נשים או עשרים תירצחנה ע`י הגברים הפוגעים בהן ומתיחסים אליהן כרכושם. והסטטיסטיקה היא כזו-מה לעשות!!
 

חיננית

New member
תיקוני מקלדת סליחה

לא שלא הגן על ארצו... נפגעו כל האנשים שהזכרת... היה החודש האחרון שלו בשרותו.. תאר לעצמך, שנוסף אליהם היו עוד חללי צהל. סליחה מיהרתי, טעיתי ,תיקנתי
 

nitrox

New member
אם כבר בסטטיסטיקות עסקינן...

גברים שרוצחים את נשותיהם או מאימים לעשות כן צריך לשפוט בבית משפט ולהכניס לכלא ללא אפשרות לצאת , ובענין זה אין ליחימוביץ זכות להתערב, יחימוביץ לא מועילה בכלום היא רק גורמת להיסטריה, אם תבדקי סטטיסטית יתברר לך מהר מאוד שמאז החל מסע השיסוי שלה , אחוזי האלימות והרצח במשפחה גדלו ללא הכר. הסיבה לכך ברורה ופשוטה, אדם נרדף נואש ומפוחד שחושב שלא יקבל משפט הוגן, הינו מסוכן הרבה יותר. מדאיג אותי מהיכן הבטחון המוחלט שיש לך, שאין כל קשר בין הבריחה המבוהלת והמבישה מלבנון לבין האינתיפאדה ואיומי מדינות ערב? האם יש לך מידע טוב יותר מאשר לראשי מערכת הבטחון וצה``ל? בינתיים עברה פחות מחצי שנה ונהרגו לנו הרבה יותר מ 25 אנשים ורובם לא היו חיילים אלא אזרחים שבנך היקר היה אמור להגן עליהם, ואם צריך גם למסור את נפשו לצורך כך. במקום למסור את נפשו, נמסרו נפשם של עשרות נשים גברים וילדים כדי שהגברת חיננית ודומותיה תוכלנה לישון ``בשקט``. שמתי לב שלא ענית לי אם עכשיו את ישנה יותר טוב?
 
ואני לא מבין - אתה או אני מי הטיפש?

להיגעל מבחורה בגלל המראה שלה--ניסית לראות את עצמך באביקטיביות אמיתית ולנשמה אין קשר ולחוכמה אין מה להגיד איני בא להגן על שלי יחימוביץ או על אחרות אבל מה שבעיניך מגעיל ודוחה בעיני אחרים יכול להיות מקסים אני למשל חושב ש=אתונו של בילעם יפה מחמורו של משיח בן-דוד= ואתה מסכים איתי ?? מכיון שהחרדים לא יסכימו. לא פלא שזו אשר ללון בביתך נשארה איתך לא שכבה ולו תיקרא מה שכתבנו שנינו יתכן וגם שלום תפסיק לומר לך!
 

nitrox

New member
אכן אני מסכים עימך

תודות, בטוחני גם אני כי חמורו של משיח ואתונו של בילעם יפים הם חכמים ומושכים הרבה יותר מחמורוביץ, וגם אני הייתי אכן מעדיף לתנות עימם אהבים במקום עם חמורוביץ אם לא היתה לי ברירה אחרת. למעשה אני מתמלא הערכה והערצה למי שמשגל את חמורוביץ,והייתי רוצה בכל מאודי לפוגשו, שכן, אין ספק כי אונו המיני רב ועצום משל האדם הממוצע, שכן אין זו בעיה גדולה לשגל מישהי שנבראה בצלם, אך יש צורך באון גברי עצום כדי לשכב עם החמורוביץ שהינו בבחינת מי ששיגל חזיר יבלות, חמור ג`ירף או אף עדר סוסים ועוד כל מיני בהמות טמאות.
 
ניטרוקס חוכמת טיפש חוכמתך

ותגובתך מגלה שכיתוב פשוט בעיברית לא קשה לא מצליחה לחדור לבינתך לכן אבקש שלא תגיב לדברי לפני שתלמד לא לסרס את שאכתוב ולפני שתבין בעזרת יודעי קרוא וכתוב המבינים משפט מהו. חן חן לך על ניסיונך !!!
 
למעלה