יחימוביץ' הגישה הצעת חוק להסדרת מעמדם של פליט

ממשלות השמאל לא הקימו שום גדר מעולם


מעולם לא הייתה גדר בגבול מצרים


רק נתניהו הקים גדר / חומה
 
נתניהו הקים גדר בגבול הדרומי

מה שהוריד את מספר המסתננים מ-2000 + בחודש למאות ספורים. מפלגת הליכוד והעומד בראשה הם במקרה הטוב אימפוטנטים שלא מטפלים במצב כראוי. שלי, זהבה, גוז'נסקי ויתר נשות השמאל הן מחבלות מסוכנות במיוחד. הן גורמות נזק עצום ביודעין ובכוונת מכוון.

אף אחד מהמסתננים האלה הוא לא פליט, למרות שטיפת המוח והשיווק האגרסיבי שהשמאל מנהל. אין לנו שום גבול משותף עם הארצות שמהם מגיעים כל הפולשים הללו, וגם אילו היו פליטים אמיתיים, הם חדלו מלהיות כאלו ברגע שעברו את הגבול למדינה הראשונה שגובלת במדינת המקור שלהם.

אם אנחנו נאפשר להם לעבוד באופן חוקי, יקרו שני דברים חמורים. קודם כל, הם ישארו כאן לתמיד ואנחנו כבר לא נוכל להחזירם לארצות מוצאם. ברגע שלבנאדם טוב במקום מסוים, הוא לא ירצה לעזוב אותו. ילדיהם כבר ידרשו זכויות בצורה יותר קולנית ואגרסיבית, ויווצר כאן מגזר חדש של אפריקנים נוצרים ומוסלמים. דבר שני, זה יקרוץ לכל אותם עניים מרודים באריתריאה וסודן והם יעשו מאמצים עילאיים כדי לבוא הנה. בני משפחותיהם שכבר כאן ימליצו להם לבוא לישראל כי פה הם יקבלו עבודה, פרנסה טובה, חיים שקטים ובטוחים, עזרה והטבות שונות מאירגוני זכויות אדם וכן הלאה. אנחנו נכניס את עצמנו לכזה ברוך שאחר כך לא נוכל לצאת ממנו. ראה מה קורה במערב אירופה עם המהגרים המוסלמים והאפריקנים. אני לא רוצה שמדינת ישראל תיפול באותו פח ותשקע באותה ביצה טובענית.
 
נכון, ראש הממשלה נתניהו הבין

מה ששר האוצר נתניהו לא הבין.
אני זוכר שבימיו במשרד האוצר, כשהפליטים זלגו במספרים לא גבוהים, הועלתה דרישה להקים גדר בגבול עם מצרים והוא, כשר אוצר, התנגד לכך והתנגד לתקצב את זה. היום, כשמימדי ההגירה הגיעו למימדים איומים המטילים איום על קיומנו הוא, כראש ממשלה, נזכר לאשר אבל הוא כמובן לא התערב כששר האוצר ושר הבטחון התווכחו מאיזה תקציב יילקח התקציב לבניית הגדר, הוא נתן להם להתווכח כאילו הם מתווכחים על תוצאות בליגה ובינתיים המהגרים המשיכו להגר...
לאחר מעשה הוא יודע לטפוח לעצמו על השכם ולקחת קרדיט על מה שלא מגיע לו.

אתה צודק, רבים מהמסתננים לא פליטים אבל כדי לאתר אותם צריכים כוח שיטור משמעותי ואת זה האוצר לא מוכן לאשר. משטרת ההגירה מונה כ-150 עובדים על כל המהגרים האלה ועצם המחשבה שהם מסוגלים לאתר ולהוציא מהארץ כל כך הרבה מסתננים זו בדיחה. אין שום סיכוי שהם או משטרת ישראל יוכלו להתמודד עם המצב ללא תוספת אמצעים משמעותית. אמצעים פירושם תקציב ואת זה שר האוצר לא מוכן לתקצב.
הממשלה רק עושה קולות של מי שעושה משהו אבל בפועל לא עושים כלום, הפסוק "טובל ושרץ בידו" נכתב במיוחד על שר הפנים האחראי לגירוש כל המסתננים. הוא מתפאר ב10 או 20 מסתננים שהוחזרו לדרום סודן אבל מאות נכנסים ארצה בצורה החוקית באישור משרד הפנים כעובדים זרים. הוא לא יתן למסתננים שכבר נמצאים בארץ אישור עבודה וימנע אישורי עבודה ממהגרי עבודה נוספים כי מישהו שם גוזר קופונים, הרי בדיוק בשביל זה ישב בניזרי בכלא, הוא קיבל שוחד מייבואן עבדים זרים אז למה להפסיק את הצינור הזה ?

אבל יחד עם זאת, אלה שכבר הצליחו להיכנס ארצה ולא ניתן לגרש אותם כי הם במעמד פליטים ומוכרים על ידי האו"מ, חייבים להסדיר את מעמדם כי ישראל חתומה על אמנות בינלאומיות ואינה יכולה להתנער מהחתימה שלה.
 
הבעיה החלה ב-2005...

וכל מי שניסה לפטור אותה, כולל אולמרט, נתקע בקיר הברזל של בג"צ. בתקופתו של אולמרט הוא רצה להחזיר מסתננים בחזרה לסיני, ובג"צ אסר זאת עליו. זה כמו שמישהו יפלוש אליך הביתה נגד רצונך, וכשתרצה להוציא אותו משם, יבואו המשטרה ובית המשפט ויגידו לך שמעתה אתה צריך ללמוד לחיות איתו ביחד. אחר כך הוא יביא גם את חבריו וכל משפחתו, וידיך תהיינה אזוקות. אתה תרגיש שאיש לך מקשיב לך ושכולם נגדך. "איך הם לא רואים את האבסורד שבעניין", אתה תשאל את עצמך. זה מה ששואלים עכשיו תושבי דרום תל אביב ויתר המקומות בישראל שנכבשו ע"י המסתננים.

לא "רבים מהמסתננים אינם פליטים", אלא אף לא אחד מהם. אין לנו שום גבול משותף עם המדינות שמהן הם מגיעים, ככה שגם אם חלקם היו פליטים במקור, הם חדלו להיות כאלו אחרי שעברו גבול אחד.

באמת שנמאס כבר לחזור על אותם הדברים שוב ושוב, שנופלים לצערי על אוזניים ערלות ואטומות, אז אולי האשה הזאת, יו"ר אירגון הומניטרי שפועל באזורי אסון, תצליח היכן שאנחנו נכשלנו.

הקשב היטב לדבריה:

http://www.youtube.com/watch?v=h-NLA_c3gZM

לממשלה הזאת יש לא מעט חסרונות, כמו לכל אחד אחר, אך היא לפחות עשתה משהו נגד אותם מסתננים, למרות שהתקשורת, בג"צ ואירגוני השמאלנים למיניהם ניסו להפכה לאויבת העם ולא חדלו מהשלכת רפש בשר הפנים הנבחר כחוק כדי לפגוע במעמדו ולהכשילו במשימתו. שלי, לעומת זאת, רוצה בידיעה גמורה להביא הנה עוד ועוד מסתננים ולהסדיר את מעמדם של אלו שחדרו לפה באופן לא חוקי. זה פשע כפול ומכופל. זה כמו ההבדל בין אדם תמים, אדיש ונאיבי, לבין רשע מרושע שגורם נזק במתכוון מתוך רצון להרוס את הסדר הקיים. גם לתת פרס לאנשים שעברו על החוק ופלשו למדינה אחרת כמו שודדים בלילה, גם לאותת לאחרים באפריקה שכדאי לבוא הנה כי ישראל היא מכרה זהב בשבילם, גם לתקוע יתד בשם של המסתננים, שיהפכו לאזרחים מן המניין וחלק בלתי נפרד מהמדינה, וגם להביא תוספת כוח של 2000 אפריקנים חדשים כל שנה.

"הצעה מפרטת דרכי הפעולה שיש לנקוט – להגדיר את המושג פליט, להקים ועדה מכוונת בנושא, לאפיין תנאים וזכויות להם זכאי מי שמוגדר כפליט ולקבוע מכסה של 2,000 פליטים שייקלטו מדי שנה על ידי מדינת ישראל.

אז אחרי שכבר הסברתי למה הם אינם פליטים, אבל אתם בשלכם, נשארת אותה מכסה של 2000 מסתננים אפריקנים שיתאזרחו בישראל כל שנה. הריבוי הטבעי שלהם מאוד גבוה והם יכפילו את עצמם פי כמה וכמה תוך זמן קצר מאוד. כבר עכשיו יש רוב יהודי רופף במדינה של 75% בלבד, כאשר 20% ערבים וחלק מהחרדים והשמאלנים אינם מכירים בה כמדינה יהודית. יש לנו כל כמה הרבה בעיות וצרות על הראש, למה ליצור עוד אחת? כל כך משעמם לכם בחיים שאתם מחפשים אקשן?
 

גאיה111

New member
בינתיים נתניהו הוא

שבגללו יש לנו כאן עכשו עשרות אלפי פליטים. הוא היחיד שיכול היה למנוע את כניסתם ולא עשה זאת.
 
ממשלות השמאל הביאו מיסתננים

המיסתננים הראשונים
הגיעו אל דרום תל אביב בשנת 1992 -
לפני 20 שנה בדיוק


אלה היו פלסתינים ש-עיריית תל אביב
הכניסה בסודיות אל שכונת שפירא


תזכיר לי מי היה אז ראש הממשלה
.............
 

עוז1131

New member
תיקון. אולמרט קיבל את 400 הראשונים ב-


אולמרט ואשתו עשו חגיגה ויחד עם יעל דיין הגיעו לקבל אותם.
מייד הטלפונים החלו לצלצל לאפריקה. ראש הממשלה עצמו וכבודו מקבל אותנו בפרחים.
אני כתבתי כי עתה יגיעו כמה אלפים. (מי חשב על מאה אלף)?
גולש בשם SAY1 כתב שאני גזען וכי לא יגיעו יותר.
אותו SAY1 סיפר לי שגם בגין קיבל 180 פליטים מאיזו ארץ 'לא אפריקה בכל מקרה.
נ.ב.
אתה כותב לפני 20 שנה. סך הכל הגיעו מעטים וזה היה משהו חד פעמי ואחריהם לא הגיעו.
 
נכון - אבל זה תמיד יהיה דרום תל אביב

את כניראה לא חשבת שהם יגיעו לקבלת פנים
אצל בכירי העירייה ברמת אביב .....................................

זה חייב להיות בדרום העיר , ליד יפו ,
ליד כל הערבים בדרום העיר , ליד כל המיזרחיים אנשי ימין
 
בעיית ההסתננות החלה עוד ב-2005

וקשה למנוע את הבעיה הזאת או לפטור אותה כאשר בג"צ, התקשורת ואירגוני ה"זכויות" למיניהם (שכל קשר בינם לבין זכויות אדם ועזרה לחלשים פשוט לא קיים), תוקעים לך מקלות בגלגלים ועושים הכל כדי להרפות את ידיך.
 
תוקעים מקלות בגלגלים


הם אלה שבעצמם דואגים להכניס לארץ
מיסתננים זרים

אז לכן אנחנו בבעיה גדולה מאוד
 

עוז1131

New member
לו לשר הביטחון היו ביצים


היה נותן הוראה לירות לעבר הרגליים לראשונים שפרצו את הגבול. מיד היו חוזרים פצועים למצריים והשמועה הייתה עוברת באפריקה ישראל מדינה של משוגעים לא להתקרב לגדר.
הבעייה כי ברק השמין, תרתי -משמע, ואיבד את האומץ שהיה לו בעבר.
נ.ב.
רובם ככולם סתם מבקשי עבודה לא פליטים ושר ביטחון טוב היה נעזר בצהל וברמטכ"ל ולא מאפשר אפילו לארנבת לחדור לעבר ישראל אפילו ללא הגדר. מה קרה כבר אין לנו צבא? אין מילואים?
במקום שברק יתן את הפקודה הנכונה הוא נתן פקודה לקבל אותם, לספק להם אוטובוסים לתחנה המרכזית בתל - אביב.
ברק רצה להראות שהוא צדיק יותר מהאפיפיור על חשבון אזרחי ישראל הנמקים תחת הצפת ביתם באפריקאים.
החשבו של ברק היה שבקרוב יעלם מהמפה הפוליטית וחשב על ההרצאות שיתן ברחבי העולם, ולא רצה שאנרכיסטים שמאלנים יפריעו לו בהמשך ההרצאות שמכניסות הרבה מזה-
 

jackie111

Well-known member
יש פליטים

שהגיעו לארץ והממשלה רוצה לגרש כי הם גויים יש להם קרציות בפגור תרבותי והשכלתי.
הם עבריינים בינלאומיים כי הגיעו ללא אשור.

ובצד השני של הרחוב גרים אנשים שלמדו באותה מערכת חינוך גם הם עם קרציות, גם
הם בפגור תרבותי ואותם הישיים מחבקים ומנשקים ושולחים למעונות קליטה
 

עוז1131

New member
אף פעם עובד פיליפיני/ ותאילנדי לא דקר


את מעבידו. הרבה פועלים מוסלמים רצחו את היד שפירנסה אותם.
זכור למקרה אחד קשה ממפעל הקפה הירושלמי (שכחתי את הפירמה).
האסייתים נאמנים למעבידים יותר מכלב. למי שיש כלב יודע מהי נאמנות כלב.
יחימוביץ רוצה להכניס לתןך הבתים רוצחים איסלמים? אותם היא משווה לעובדים
החרוצים והנאמנים מאסייה?
הדבר מראה את ניתוקה מהקרקע והמציאות. זן אישה שקיבלה שיכרון חושים,
זה יותר מסוכן מבקבוק וייסקי במכה אחת. כאשר תתעורר תווכח שחלמה חלום רע
ותהיה באופזיצייה יחד עם חבריה ההזויים, ציפי, אולמרט, וכל יתר השטותניקים
...
 

haemek11

New member
חבל שהשמאל לא מנסה לעזור ליהודים האתיופיים

במקום לטחון איפה שאפשר לעשות נזק, ולהעמיק את השארותם של הפולשים, שיעזרו איפה שצריך לעזור.

אז האמת: השמאל לא מתעסק בלעזור, הוא מנסה להרבות נזק לישראל. חלילה לשמאל לעזור לאיופיים... הוא בז להם (כמו שהוא בז לפליטים, אבל שם אפשר לעשות נזק לישראל אז בזה השמאל מטפל)
 
מנסים בכוח לדחוף במורד גרוננו הקולקטיבי את

סיגנון אובמה...

למה דווקא כל הסהרוריים "נעמדים" להם בראש הפוליטיקה בארץ?
מתחיל להיות מאד לא נעים לחיות כאן!

הימחשימוביצ'ית רוצה להביא לכאן פליטים, בלי שהיא מסוגלת אפילו להבין
שצעד כזה יפתח את הדלת גם לפליטים פלשתיניים - אחרת תיחשב כגזענית!!

עכשיו בא גם הסהרורי נושא הלפיד, ומכריז שלא ישב בממשלה ללא מו"מ עם הפלשתינים.....
איפה הוא חי לו כל השנים??
ממתי מו"מ עם הפלשתינים תלוי בדרך כלשהי בממשלות ישראל?...

אם הוא רוצה מו"מ עם הפלשתינים - שילך להשתתף בבחירות שלהם ויעשה קואליציה עם
אחת מהמפלגות שלהם (רצוי כזאת שלא עומדת מאחורי ירי רקטות על ישראל...), אולי יצליח
שם עם שאיפותיו הסהרוריות.
 
יחימוביץ' היא קומוניסטית אדוקה ונלהבת

והיא לא מאמינה בדברים כמו "עמים", "לאומים", "גבולות" וכו'. היא מבינה שאם היא תגיד את זה, היא לא תעבור את אחוז החסימה, אז היא שותקת בנושאים מדיניים-בטחוניים-דתיים ומתעסקת בעיקר בנושאי רווחה. היא גדלה במשפחה קומוניסטית והוריה השפיעו עליה מאוד. לא שזה כזה רע להיות מושפע מהוריך, רק שאני לא חושב שאחת כמוה צריכה לעמוד בראש מדינה לאומית-דתית שנלחמת על חייה. אם היינו חיים באיזה עולם אוטופי אז אפשר היה לתת לה או למישהו בדמותה לעמוד בראש, כי הנזק שהיא הייתה גורמת במילא לא היה משנה שום דבר.
 
למעלה