יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"

מצב
הנושא נעול.
יש כאן ערבוב

מה הוא מתבכיין?
רק לפני כמה שבועות הוא סיפר סיפורי אלף לילה ולילה על 8 פרוייקטים שיבוצעו בו זמנית.

עכשיו הוא "מבטיח" פרוייקט אחד בעוד 7 שנים?

פתטי.
יש כאן ערבוב
הוא מדבר על פרוייקט אדיר "מנתניה עד ראשון ומהים עד כפר סבא כולל" אבל בביצוע יש רק קו אחד שהגמר שלו צפוי לדבריו ב2021.

אני רוצה לראות מכרזים לTBM, מכרזים לתחנות, תחנות השנאה ופירים נוספים. בינתיים מה שיש לנו זה כמה חורים והרבה דיבורים.
 
זה בדיוק העניין

יש כאן ערבוב
הוא מדבר על פרוייקט אדיר "מנתניה עד ראשון ומהים עד כפר סבא כולל" אבל בביצוע יש רק קו אחד שהגמר שלו צפוי לדבריו ב2021.

אני רוצה לראות מכרזים לTBM, מכרזים לתחנות, תחנות השנאה ופירים נוספים. בינתיים מה שיש לנו זה כמה חורים והרבה דיבורים.
זה בדיוק העניין
הוא הכריז שה"פרוייקט האדיר" יוקם בו זמנית על כל רכיביו.

כעת הוא נסוג לפרוייקט אחד משמונה ומבקש ש"ייתנו לו לעבוד".

מישהו מפריע להם לעבוד? מאז שהפרוייקט הולאם חלפו כבר 4 שנים. מה הם עשו בתקופה זו?
 
לפני ארבעה חודשים הוא אמר שהחודש יתחיל לפעול

יש כאן ערבוב
הוא מדבר על פרוייקט אדיר "מנתניה עד ראשון ומהים עד כפר סבא כולל" אבל בביצוע יש רק קו אחד שהגמר שלו צפוי לדבריו ב2021.

אני רוצה לראות מכרזים לTBM, מכרזים לתחנות, תחנות השנאה ופירים נוספים. בינתיים מה שיש לנו זה כמה חורים והרבה דיבורים.
לפני ארבעה חודשים הוא אמר שהחודש יתחיל לפעול
קו אדום מקדים (והוא אמר זאת גם בפני הועדה לביקורת המדינה של הכנסת). מישהו ראה זכר לקו הזה, מלבד 90 אוטובוסים שמתכסים באבק בחניוני דן?
אני הייתי מתייחס לאמירות של נת"ע על 2021 בהתאם לקבלות שלה עד עתה, כולל לגבי הקו האדום. אני לא רואה סיבה להאמין שנת"ע מסוגלת להקים ולהשלים את הקו האדום בכלל ועד 2021 בפרט. בינתיים היא לא הוכיחה שהיא מסוגלת.
 

kobi88l

New member
כמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודלים

מי הפריע לו בדיוק לעבוד?
כמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודלים
בארץ עושה כתבה על הרכבת הקלה. וכמובן מתחילים לזיין להם את השכל באלפי שאלות ורוצים התייחסות לכל כתבה של כולם בנת"ע. מובן שהכתבה יוצאת לא מחמיאה.
לזה הוא מתכוון.
אל תשכחו שרק לפני ארבע שנים משהו באמת התחיל לזוז שם. ואל תשכחו כמה בירוקרטיה יש כאן.
מעורבות כאן הרבה ערים שלא עושות חיים קלים לנת"ע.
1. תל אביב
2. בת ים
3. רמת גן
4. בני ברק
5. פתח תקווה

זה המון בירוקרטיה!
 

droriko

New member
מנהל טוב,מנהיג,מה שתרצה

כמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודלים
בארץ עושה כתבה על הרכבת הקלה. וכמובן מתחילים לזיין להם את השכל באלפי שאלות ורוצים התייחסות לכל כתבה של כולם בנת"ע. מובן שהכתבה יוצאת לא מחמיאה.
לזה הוא מתכוון.
אל תשכחו שרק לפני ארבע שנים משהו באמת התחיל לזוז שם. ואל תשכחו כמה בירוקרטיה יש כאן.
מעורבות כאן הרבה ערים שלא עושות חיים קלים לנת"ע.
1. תל אביב
2. בת ים
3. רמת גן
4. בני ברק
5. פתח תקווה

זה המון בירוקרטיה!
מנהל טוב,מנהיג,מה שתרצה
לא אמור לתת למה שאיזה עיתונאי בשקל כתב בעיתון להפריע לו לעבוד.
תחום התחבורה הציבורית זה תחום שיש בו המון המון לחצים,לחצים של עיתונאים,לחצים של ועדי שכונות,לחצים של ראשי ערים,לחצים של חברות תחבורה,לחצים של טוקבקים. מי שאין לו עור של פיל ולא מסוגל לעמוד בכל הלחצים האלה אז שלא יכנס לעסק הזה בכלל.
 
ממש לא נכון

כמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודלים
בארץ עושה כתבה על הרכבת הקלה. וכמובן מתחילים לזיין להם את השכל באלפי שאלות ורוצים התייחסות לכל כתבה של כולם בנת"ע. מובן שהכתבה יוצאת לא מחמיאה.
לזה הוא מתכוון.
אל תשכחו שרק לפני ארבע שנים משהו באמת התחיל לזוז שם. ואל תשכחו כמה בירוקרטיה יש כאן.
מעורבות כאן הרבה ערים שלא עושות חיים קלים לנת"ע.
1. תל אביב
2. בת ים
3. רמת גן
4. בני ברק
5. פתח תקווה

זה המון בירוקרטיה!
ממש לא נכון
הכתבות אכן נכתבות ואכן לא מחמיאות (איך אפשר להחמיא לכשלון כזה?), אבל אף אחת מהן לא מציגה "אלפי שאלות" ואף אחת מהן לא דורשת התייחסות של "כולם" בנת"ע. רוב הכתבות בכלל לא כוללות התייחסות של גורם כלשהו בנת"ע. המעטות שכן כוללות תגובה מצטטות שתיים וחצי מילים של המנכ"ל/יו"ר וזהו. אין שום קשר בין הכתבות האלו לעבודה של נת"ע (שהיא עושה לאט מאד או לא עושה כלל).
 

אבישי ק

New member
2.5 מיליארד ולא עושים דיון בכנסת?

יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
2.5 מיליארד ולא עושים דיון בכנסת?
1 ומשהו מיליארד על המטרונית ומיד דיונים
2.5 מיליארד, לא הזיזו אבן וכלום
על הרכבת הקלה בירושלים עשו יותר בלגן
איפה ההיגיון כשזה יגיע ל5 או 10 מיליארד?
 
בדצמבר היה דיון בועדה לביקורת המדינה

2.5 מיליארד ולא עושים דיון בכנסת?
1 ומשהו מיליארד על המטרונית ומיד דיונים
2.5 מיליארד, לא הזיזו אבן וכלום
על הרכבת הקלה בירושלים עשו יותר בלגן
איפה ההיגיון כשזה יגיע ל5 או 10 מיליארד?
בדצמבר היה דיון בועדה לביקורת המדינה
ויו"ר נת"ע היה נוכח בדיון.
 
ממתי יש בנושא הזה מסקנות?

והמסקנות?
ממתי יש בנושא הזה מסקנות?
דיבורים, דיבורים ועוד דיבורים.
השורה התחתונה של יו"ר נת"ע בדיון הזה דומה למסרים שלו בכתבות העיתונאיות - מה שהיה בעבר בנת"ע לא יהיה בעתיד ותנו לנו לעבוד...
באותו דיון שהתקיים בדצמבר הוא אמר שבעוד ארבעה חודשים יופעל קו אדום מקדים...
תסיק את המסקנות בעצמך...
ניתן לנת"ע לעבוד (עלינו)
 

darkshadow1

New member
האם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?

יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
האם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?
מסתבר שב-1995 עיריית ת"א הזמינה סקר מחברת PBS על מנת לתכנן מערכת הסעת המונים בגוש דן. הסקר נערך ב-1995-1998, וההמלצות שלו הסתכמו בשתי תוכניות: IRA-3 ו-IRA-4. הראשונה מביניהם שונה מהותית מהמערכת שנת"ע מקדמת, אבל השנייה (כלומר IRA-4) דומה מאוד למערכת שמוקמת בימים אלה, כשהתוואי של הקו הראשי שלה (הקו האדום) זהה לחלוטין. אבל יש הבדל אחד עיקרי: ב-IRA-4 הקו האדום היה אמור להיות מטרו אמיתי.
איך יתכן שלפי בדיקה שנערכה לפני 16 שנה נמצא שהקו האדום צריך להיות מוקם כרכבת תחתית אמיתית, והיום הוא מקודם בכלל כרכבת קלה? האם הסקר מ-1998 היה כ"כ פגום שתחזיות הביקוש שלו הקדימו את המציאות במעל 15 שנה? או שההחלטה להקים רכבת קלה התקבלה משיקולים תקציביים בלבד?
 

אבישי ק

New member
מעניין באמת, למה?

האם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?
מסתבר שב-1995 עיריית ת"א הזמינה סקר מחברת PBS על מנת לתכנן מערכת הסעת המונים בגוש דן. הסקר נערך ב-1995-1998, וההמלצות שלו הסתכמו בשתי תוכניות: IRA-3 ו-IRA-4. הראשונה מביניהם שונה מהותית מהמערכת שנת"ע מקדמת, אבל השנייה (כלומר IRA-4) דומה מאוד למערכת שמוקמת בימים אלה, כשהתוואי של הקו הראשי שלה (הקו האדום) זהה לחלוטין. אבל יש הבדל אחד עיקרי: ב-IRA-4 הקו האדום היה אמור להיות מטרו אמיתי.
איך יתכן שלפי בדיקה שנערכה לפני 16 שנה נמצא שהקו האדום צריך להיות מוקם כרכבת תחתית אמיתית, והיום הוא מקודם בכלל כרכבת קלה? האם הסקר מ-1998 היה כ"כ פגום שתחזיות הביקוש שלו הקדימו את המציאות במעל 15 שנה? או שההחלטה להקים רכבת קלה התקבלה משיקולים תקציביים בלבד?
מעניין באמת, למה?
 

Rubim88

New member
ההסבר לשינויים בין העבודה של PBS

האם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?
מסתבר שב-1995 עיריית ת"א הזמינה סקר מחברת PBS על מנת לתכנן מערכת הסעת המונים בגוש דן. הסקר נערך ב-1995-1998, וההמלצות שלו הסתכמו בשתי תוכניות: IRA-3 ו-IRA-4. הראשונה מביניהם שונה מהותית מהמערכת שנת"ע מקדמת, אבל השנייה (כלומר IRA-4) דומה מאוד למערכת שמוקמת בימים אלה, כשהתוואי של הקו הראשי שלה (הקו האדום) זהה לחלוטין. אבל יש הבדל אחד עיקרי: ב-IRA-4 הקו האדום היה אמור להיות מטרו אמיתי.
איך יתכן שלפי בדיקה שנערכה לפני 16 שנה נמצא שהקו האדום צריך להיות מוקם כרכבת תחתית אמיתית, והיום הוא מקודם בכלל כרכבת קלה? האם הסקר מ-1998 היה כ"כ פגום שתחזיות הביקוש שלו הקדימו את המציאות במעל 15 שנה? או שההחלטה להקים רכבת קלה התקבלה משיקולים תקציביים בלבד?
ההסבר לשינויים בין העבודה של PBS
ותוכנית האב מוסבר(באופן כללי ביותר) בסעיפים 2.3.1 ו2.3.2 - שם גם מדברים על תכנון לטווח הארוך
ועל זה ששנת היעד לתכנון היא 2030(אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק).

האם המערכת תעמוד בביקוש בטווח הארוך זו שאלה טובה, אפשר לבצע השוואה של קיבולת המערכת עם מערכות במטרו' אחרים בעולם ולקבל סדר גודל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה