גברת עם סלים 248
New member
יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
מה הוא מתבכיין?יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
יש כאן ערבובמה הוא מתבכיין?
רק לפני כמה שבועות הוא סיפר סיפורי אלף לילה ולילה על 8 פרוייקטים שיבוצעו בו זמנית.
עכשיו הוא "מבטיח" פרוייקט אחד בעוד 7 שנים?
פתטי.
זה בדיוק הענייןיש כאן ערבוב
הוא מדבר על פרוייקט אדיר "מנתניה עד ראשון ומהים עד כפר סבא כולל" אבל בביצוע יש רק קו אחד שהגמר שלו צפוי לדבריו ב2021.
אני רוצה לראות מכרזים לTBM, מכרזים לתחנות, תחנות השנאה ופירים נוספים. בינתיים מה שיש לנו זה כמה חורים והרבה דיבורים.
לפני ארבעה חודשים הוא אמר שהחודש יתחיל לפעוליש כאן ערבוב
הוא מדבר על פרוייקט אדיר "מנתניה עד ראשון ומהים עד כפר סבא כולל" אבל בביצוע יש רק קו אחד שהגמר שלו צפוי לדבריו ב2021.
אני רוצה לראות מכרזים לTBM, מכרזים לתחנות, תחנות השנאה ופירים נוספים. בינתיים מה שיש לנו זה כמה חורים והרבה דיבורים.
מי הפריע לו בדיוק לעבוד?יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
כמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודליםמי הפריע לו בדיוק לעבוד?
מנהל טוב,מנהיג,מה שתרצהכמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודלים
בארץ עושה כתבה על הרכבת הקלה. וכמובן מתחילים לזיין להם את השכל באלפי שאלות ורוצים התייחסות לכל כתבה של כולם בנת"ע. מובן שהכתבה יוצאת לא מחמיאה.
לזה הוא מתכוון.
אל תשכחו שרק לפני ארבע שנים משהו באמת התחיל לזוז שם. ואל תשכחו כמה בירוקרטיה יש כאן.
מעורבות כאן הרבה ערים שלא עושות חיים קלים לנת"ע.
1. תל אביב
2. בת ים
3. רמת גן
4. בני ברק
5. פתח תקווה
זה המון בירוקרטיה!
ממש לא נכוןכמעט כל שלושה חודשים אחד מהעיתונים הגודלים
בארץ עושה כתבה על הרכבת הקלה. וכמובן מתחילים לזיין להם את השכל באלפי שאלות ורוצים התייחסות לכל כתבה של כולם בנת"ע. מובן שהכתבה יוצאת לא מחמיאה.
לזה הוא מתכוון.
אל תשכחו שרק לפני ארבע שנים משהו באמת התחיל לזוז שם. ואל תשכחו כמה בירוקרטיה יש כאן.
מעורבות כאן הרבה ערים שלא עושות חיים קלים לנת"ע.
1. תל אביב
2. בת ים
3. רמת גן
4. בני ברק
5. פתח תקווה
זה המון בירוקרטיה!
תעבוד רק בזהירות ,יייאלה מכבייו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
2.5 מיליארד ולא עושים דיון בכנסת?יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
בדצמבר היה דיון בועדה לביקורת המדינה2.5 מיליארד ולא עושים דיון בכנסת?
1 ומשהו מיליארד על המטרונית ומיד דיונים
2.5 מיליארד, לא הזיזו אבן וכלום
על הרכבת הקלה בירושלים עשו יותר בלגן
איפה ההיגיון כשזה יגיע ל5 או 10 מיליארד?
והמסקנות?בדצמבר היה דיון בועדה לביקורת המדינה
ויו"ר נת"ע היה נוכח בדיון.
ממתי יש בנושא הזה מסקנות?והמסקנות?
האם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?יו"ר נת"ע: "רכבת קלה ב-2021; תנו לנו לעבוד"
מעניין באמת, למה?האם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?
מסתבר שב-1995 עיריית ת"א הזמינה סקר מחברת PBS על מנת לתכנן מערכת הסעת המונים בגוש דן. הסקר נערך ב-1995-1998, וההמלצות שלו הסתכמו בשתי תוכניות: IRA-3 ו-IRA-4. הראשונה מביניהם שונה מהותית מהמערכת שנת"ע מקדמת, אבל השנייה (כלומר IRA-4) דומה מאוד למערכת שמוקמת בימים אלה, כשהתוואי של הקו הראשי שלה (הקו האדום) זהה לחלוטין. אבל יש הבדל אחד עיקרי: ב-IRA-4 הקו האדום היה אמור להיות מטרו אמיתי.
איך יתכן שלפי בדיקה שנערכה לפני 16 שנה נמצא שהקו האדום צריך להיות מוקם כרכבת תחתית אמיתית, והיום הוא מקודם בכלל כרכבת קלה? האם הסקר מ-1998 היה כ"כ פגום שתחזיות הביקוש שלו הקדימו את המציאות במעל 15 שנה? או שההחלטה להקים רכבת קלה התקבלה משיקולים תקציביים בלבד?
ההסבר לשינויים בין העבודה של PBSהאם הקו האדום יעמוד בכלל בביקוש?
מסתבר שב-1995 עיריית ת"א הזמינה סקר מחברת PBS על מנת לתכנן מערכת הסעת המונים בגוש דן. הסקר נערך ב-1995-1998, וההמלצות שלו הסתכמו בשתי תוכניות: IRA-3 ו-IRA-4. הראשונה מביניהם שונה מהותית מהמערכת שנת"ע מקדמת, אבל השנייה (כלומר IRA-4) דומה מאוד למערכת שמוקמת בימים אלה, כשהתוואי של הקו הראשי שלה (הקו האדום) זהה לחלוטין. אבל יש הבדל אחד עיקרי: ב-IRA-4 הקו האדום היה אמור להיות מטרו אמיתי.
איך יתכן שלפי בדיקה שנערכה לפני 16 שנה נמצא שהקו האדום צריך להיות מוקם כרכבת תחתית אמיתית, והיום הוא מקודם בכלל כרכבת קלה? האם הסקר מ-1998 היה כ"כ פגום שתחזיות הביקוש שלו הקדימו את המציאות במעל 15 שנה? או שההחלטה להקים רכבת קלה התקבלה משיקולים תקציביים בלבד?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.