יו, אני כחולה. אבל מה זה אומר ? אני יכולה למחוק לכם הודעות ? אני אמורה לפתור לכם בעיות ? אני יכולה להעיף מפה אנשים ? איזה כיף. רק תסבירו איך עושים את זה. אין הוראות הפעלה בעברית ?