יותר שכל ממזל. סיפור ולקח.

קרניצן

New member
רגע. "רמת הפורום" אמרת ...

אני אחרון המשמיצים. הינה ציטוט מהודעה קודמת שלי: "לשימחתי, אני יודע שעל כל ירוןפ מעוות מחשבה אחד (או האנונימי השני) יש כאן הרבה מאוד חברה טובים ...". אז בבקשה לא להפיל תיקים ... אגב, נכון שהיה חשוב לי לשים כאן הודעה אך היא נכתבה אחרי (כן כן) הקומונה ... סליחה
 

mdizengof

New member
מלחמות וירטואליות

על תשים לב ל "מעוותי מחשבה "- הם לא מיצגים את הפורום. רק ראוים פרובוקציות. בהסטוריה של פורום אתה יכול למצוא שרשורים ותמונות של אותו חכם בקסדה FF במסלולים פשותים!
 
רק עוד רגע...

עכשיו תסביר מדוע באותה נשימה גם עשית טעות לוגית, וגם כינית (דווקא) את מי שהעמיד אותך על טעותך "מעוות מחשבה", והמשכת בדה-לגיטימיזציה של דבריו ורמזת שהוא אינו נמנה עם "הרבה מאד חברה טובים". אולי יהיה לך קל יותר להסביר מדוע מי שמגיב להודעתך ענינית, בלשון רהוטה, עם דוגמאות משעשעות (ff הוא נושא דליק כאן, אתה יודע), זכאי לחוות דעתך על צלילות דעתו. בקיצור, ומבלי שתטריח את עצמך להתייחס לשאלותי הרטוריות, כל שרציתי לומר הוא שעם כל הכבוד שיש לרחוש לך (בשל ענינים מקצועיים שקשורים לאופנים, טיולים, וכלל פעילות פורום זה והמקביל לו) - סתם התגוללת על ירוןפ. אגב - פגשתי בו מספר פעמים - אולי גם בך.
 

andnem

New member
מזכיר לי משהו

פעם, מאוד מזמן, חבר שלי רכב על אופניים בשביל סלול, מישורי, שקט וריק בקיבוץ . בדרך הוא נכנס בעץ אקליפטוס שגדל במקום הלא נכון בזמן הלא נכון. החבר....איך לומר את זה בעדינות....לא סבל מאנורקסיה.....וגם האקליפטוס לא היה דק. תוצאות: האופניים התפרקו כמעט למולקולות. העץ שילם קנס 500 ש"ח(טוב, את זה אני המצאתי, לעץ שלום), החבר שבר יד ב-2 מקומות. חודש אחרי שהוא השתחרר מבית החולים, פשוט אי אפשר היה לדבר איתו. כל פעם הוא סיפר מחדש שרק הודות היותו ספורטאי מעולה הוא נשאר בחיים. הוא נפל איזו נפילה אקרובטית מיוחדת, כל אחד במקומו היה נהרג במקום. הוא ניסה גם ללמד אחרים ליפול בשיטה הנכונה, במקרה וגם הם ייפגשו עם אקליפטוס בזמן רכיבה. לא ידענו לצחוק או לבכות. למה אני כותב את זה? קודם כל, כי אני אדם זקן ואנחנו זקנים אוהבים להזכר בעבר. וגם בשביל להזכיר שאנשים שונים רואים דברים לא בהכרח כמו שאתה רואה. מי שקשה לו לחיות עם דעות של אחרים - אולי יתקשה להשתמש בפורומים שהם במה פתוחה לכולם. לילה טוב!
 

alonaski

New member
נשמע לי שהאקליפטוס נע במהירות

מופרזת - מעל למותר בחוק! ועוד בשטחי הקיבוץ!!!...
מאוד מסוכן!!!
 

andnem

New member
לא נכון, העץ רק היה שיכור

שכחתי להוסיף, שהבחור רכב בלי קסדה. כתוצאה, חוץ משברים ביד, הוא גם חזר בסוף לתשובה. הצמיח זקן, כנראה, בשביל להגן על הסנטר. אגב, זול ונוח יותר מ-FF, עם אחריות לכל החיים.
 
למעלה