יותר שכל ממזל. סיפור ולקח.

ronenfox

New member
take it easy man

אתה צודק התגובות האלה לא לעניין ובאמת לא הייתה שום הזמנה לתוקפנות בהודעה שלך, אפילו להפך. האמת שאני שוקל לעבור לפולפייס לאחר מפגש לא נעים עם עץ בחורשים ביום שישי האחרון... אשמח לשמוע על המלצות. שיהיה שבוע טוב
 

niryakov

New member
חבר'ה מה אתם רוצים מהבן אדם

קרניצן פרסם כאן טיפ שיכול להועיל לכולכם ואתם תוקפים אותו כאילו היה זה "אבי ערס לייט" שהציק לנו עם השטויות שלו נו טוב, לא פלא שהפורום הזה מתרוקן מאנשים שרוצים להביע את דעותיהם (איזה פחד) אגב, אני רוכב עם קסדת חצי ויודע שאצטרך לעבור בקרוב ל- FF.
 

alonaski

New member
לא תוקפים! סתם מסתבלטים עליו קצת!

מה 'כפת לך?? תן ליהנות קצת!! הוא יודע שזה הכל מאהבה...
 

hurod

New member
אז זה בטוח לחזור לפחות לקרוא כאן?

מבטיחה שלא תעלבי יותר אפפעם?
 

alonaski

New member
../images/Emo13.gif מממ... לא זכור לי שנעלבתי כאן

אי-פעם... ממישהו או משהו...
 

hurod

New member
לא ממני חלילה אבל בהחלט../images/Emo13.gif

פעם... כאן... אבל כנראה שהרבה FREERIDE מנקה את הראש מחוויות טורדניות
 

alonaski

New member
../images/Emo6.gif המממ...

אשמח אם תרענן את המוח הפריריידרי המוגבל שלי...
כי אני לא זוכרת שום העלבות בגין "מילים" של ניקים בלתי מזוהים (או מזוהים בצורה זו או אחרת אבל לא מקרב חברי הקרובים... מצטערת, אני עדיין עומדת של זה שהיחידים שיכולים להעליב אותי אלו רק אנשים שאיכפת לי מהם והם חשובים בעיני!
) שמבחינתי הם וירטואלים בלבד עד שלא מגיעים איתי לקרב אמיתי במציאות!!!
אולי... אתה פרשת תגובה שלי כ"העלבות"
אולי רשמתי: "נעלבתי"
אבל מן הסתם זו היתה תגובה צינית
ואתה קבלת את זה ברצינות...
 

hurod

New member
לא זוכר...

הפרירייד הזה...
זה באמת היה לפני המון זמן ואם את חוזרת בך בהכנעה, מוציאה זרים מההצהרה ומסייגת רק לחברים קרובים אז את צודקת
 

Cobe Anan

New member
``שווה את כל הרכיבות עם FF``?

לא יודע מה איתך, אבל הסיבה היחידה שיש לי חצי על הראש, היא בגלל המיקום.. (אילת. חם.) במחשבה שניה, הסיבה היחידה שיש לי חצי על הראש היא שלא היתה פה פאראשוט במידה שלי כבר שנה.. לא יודע, עם FF אין לי שום בעיה, ולהפך- הביטחון שהיא משרה מאפשר לי לרכב בהרבה יותר כיף.. *נ.ב. השלום לאופניים?
 

menzib

New member
הוא רוכב עם קסקו וייפר שהיא מעט

יותר מאסיבית מהפאראשוט ועדיין לא נחשבת כFF אמיתית. שני הקסדות האמורות נכנסו לשימוש נרחב מאוד בקרב רוכבי הAM. ליישומים כבדים לוקחים FF פאראקסלנס. הנקודה היא, שללא קשר למאסיביות המיגון, הרבה רוכבים משתמשים באיזשהו מגן סנטר. בנפילה האחרונה שלי בה שברתי עצם בכף היד, הפאראשוט הצילה אותי מנזק כבד בפנים. וזאת לא הפעם הראשונה.
 

Cobe Anan

New member
האמת,

במזג אוויר סביר אני רוכב עם קסדת FF מאסיבית במיוחד , ובעקבות הנפילה האחרונה שלי, אני שוקל להתחיל לרכב איתה גם אורבן. יצא לי לרכב איתה XC בלילה, לפני שבועיים, ומה אני אגיד לך? רכבתי הרבה יותר חופשי מאשר באור יום עם קסדת חצי. לחבוש FF זה לא מחיר ולא נעליים. כל עוד לא חם מדי- FF זה רק תמורה.
 

ranperagmin

New member
אני עכשיו בחורף רוכב הרבה עם FF

וזה פשוט משדרג את הרגשת הביטחון שלי פלאים. ולא זה לא אומר שאני מעיז יותר בהכרח דברים שהם מחוץ למעטפת, אבל אני רגוע יותר ומרוכז יותר ברכיבה ככה.
 
יש הרבה כבוד, ובכ"ז...

זוהי דוגמא דווקא ל-יותר מזל משכל, לכן, האירוע נראה יותר כמתאים לרציונליזציה מדוע לרכוב ממוגן בפארק הירקון, מאשר לכלכלת סיכונים.מכאן ההערות הציניות על הליך הסקת המסקנות שלך. בכל אופן thanks for sharing your thought. לעניין רמת הפורום - זה שמצאת לנכון לפרסם הודעתך הראשונה בפורום, ולא בקומונה שלך, מראה שעוד לא פסו בעלי שיעור קומה מכאן.
 
למעלה