יותר מ-1.5 מיליון משתמשים: הנתונים של ספוטיפיי בישראל נחשפים

  • פותח הנושא d1f2
  • פורסם בתאריך

d1f2

Active member
אנו מקבלים נתונים מחברת המחקר Global Web Index, שנאספו עבור ספוטיפיי והשותפה העסקית שלה, ADIO, אשר משווקת עבורה את הפרסום בישראל.

על פי הנתונים, עד לסוף הרבעון ה-3 של 2020, ספוטיפיי מחזיקה ב-1.5 מיליון משתמשים ישראלים, אשר מאזינים למוסיקה בממוצע כ-145 דקות ביום.

54% מהמשתמשים הם גברים ו-46% מהם הן משתמשות. רבע מאותם משתמשים ומשתמשות נמצאים בגילאי 18-24. 24% הם בגילאי 25-34, ו-20% נמצאים בגילאי 45 ומעלה. מהנתונים עולה גם כי 1.1 מיליון משתמשים ישראלים מאזינים לספוטיפיי לפחות אחת לחודש.

רוב ההאזנות – 45% – מתבצעות מהסמארטפונים שלנו, כש-38% מההאזנות מתבצעות מהמחשב. כ-10% מההאזנות מגיעות מטאבלטים, ועוד כ-7% מההאזנות מגיעות ממכשירים מחוברים כמו למשל רמקולים חכמים.

בבחינה של הז’אנרים האהובים, עולה כי 12% מהמאזינים מעדיפים להאזין למוזיקת פופ, ואחוז זהה של מאזינים מתמקדים בפופ ישראלי, ומייד אחר-כך נמצא ראפ עם 5%. רוב ההאזנה מתבצעת דווקא בשעות הצהריים ואחרי הצהריים (מ-12 בבוקר ועד 6 בערב).

מנתונים שהגיעו לגיקטיים עולה כי מתוך 1.5 מיליון המשתמשים הישראליים בספוטיפיי כ-70% מהם נמצאים במינוי החינמי – כלומר נחשפים לפרסומות ויזאוליות ובפורמט אודיו; בעוד שכ-450 אלף משתמשים משלמים לספוטיפיי מדי חודש.

 
למעלה