יותר מידי רגישות.....

g00laTheCat

New member
הלוואי והיה איזה פתרון מהיר

זה נושא שדורש טיפול מעמיק אצל מאמנת שמתמחה בהפרעת קשב וריכוז. או למצוא טיפול תרופתי מתאים אצל פסיכיאטר/ית.
וכל הזמן צריך להיות בנושא הזה עם האצבע על הדופק.
 
יותר מידי רגישות.....

אז כפי שהזכרתי,התחלתי אימון אישי. בעקבות האימון אני חוקרת הרבה על ילדות שלי כי את רובה משום מה שכחתי, או שמשום מה אני מכחישה דברים שקרו.
תמיד אחרי פגישות עם המאמנת שלי אני חוזרת הביתה מוצפת בשאלות, ושואלת את אמא דברים על הילדות שלי.

זכור לי, שהייתי ביסודי בכיתה קטנה בבית ספר רגיל,עם מעט ילדים... הייתי בטוחה כל השנים האלה שזו הייתה כיתה לקשיי למידה עם בעיות בלימודים ושהייתי שם בגלל ההקר.
מסתבר, אחרי שאלות ששאלתי את אמא שלי, שזה היה כיתה לילדים עם בעיות רגשיות.
ועכשיו-האסימון מתחיל לרדת לאט לאט...

אני מתחילה להבין למה אני נפגעת מכל שטות, למה אני כל כך ילדותית לגילי, למה כל כך אכפת לי מה הסביבה חושבת עלי, למה יש לי מצבי רוח משתנים, למה אני כל כך רגישה. כי ככה נולדתי! זה לא שאפשר לשנות את זה...

אבל דבר אחד אני עדיין לא מבינה, מה קודם למה?! הביצה או התרנגולת?! הרגישות יתר זה בגלל שאני הקרית? או שאני הקרית בנפרד ורגישת יתר בנפרד...

אני בתקופה שאני מנסה להבין מי אני בכלל ומה הייתי כילדה, וכל זה בעקבות אימונים אישיים,זה קצת מבלבל לחקור בגיל 27,עוד מעט 28 דברים על הילדות שלך. כי מה שקרה בעבר משפיע על ההווה ותתפלאו גם על העתיד!

יש פה אנשים עם רגישות גבוהה? איך אני מתחילה להבין מי אני ואיך מתמודדים סוף סוף (אחרי כל השנים האלה) עם מי שאני ומה שאני, עם ביטחון עצמי גבוהה ולשם שינוי גם להעריך את מה שאני.
 
כן אני...

גם אני כזאת נפגעת מכל דבר, נעלבת, בוכה בקלות וכו'..
מתישהו זה פשוט נמאס עלי וגם היו מעירים לי על זה הרבה פיתחתי איזשהי אטימות וכאילו שמתי "חומות" ולא הייתי מתרגשת ונעלבת כ"כ בקלות.. היום אני מסירה אותן ומנסה למצוא את האיזון..
כי בסופו של דבר חלק גדול מיזה שנפגעים זה עניין של תפיסה אישית..של איך אני מפרש את המציאות/ איך אני מפרש את מה שאמרו לי..
זה מגיע עם הק"ר.. חלק מהחשיבה של אנשים עם הק"ר שהם פחות שווים, ביטחון עצמי נמוך, חרדה, חרדה חברתית וכו'
תחשבי על זה...
 
צודקת....

גם לגבי מה שכתבת בקשר להקר,וגם לגבי איך אנו מפרשים את המציאות בתגובות של אחרים עלינו, אנחנו גם לפעמים לא מבינים את מה שבעצם באו להגיד, מישהו אומר Y ואנחנו מבינים X ונעלבים,ואז לא מבינים בכלל למה נעלבנו...
עניין מסובך :/

בתור אחת שגם עוברת מה שאני עוברת, יש לך פתרונות איך לא להיפגע מכל שטות? והכי חשוב-פתרונות איך להעלות את הביטחון העצמי????
 
אממ שאלה טובה..

יותר מאוחר אשלח לך מסר


עכשיו אני בלימודים...
 
אנשים יקרים....

אז גרמתם לי להבין שרגישות יתר הוא אחד התסמינים של ההק"ר,תודה היה לי חשוב להבין את זה!
אבל השאלה הגדולה-איך מתמודדים עם זה??????

אני מודה! שהרגישות יתר יותר הורס לי את החיים אפילו מההק"ר!
 
למעלה