יורו 2012 מח' 1 בית ב' הולנד vs דנמרק

itzikon5352106

New member
יורו 2012 מח' 1 בית ב' הולנד vs דנמרק

שעה: 19:00

שידור: ספורט 1.למי יש ממיר דיגיטלי של הוט ואין לו את חבילת ערוצי הספורט בתשלום אז בערוץ 158 משדרים את משחקי היורו בשידור חי.


הכתום פוגש את האדום.ההולנדים פוגשים את הדנים במשחק הפתיחה של בית ב','בית המוות'.

הולנד רוצה לפתוח את הטורניר ברגל ימין,וכל תוצאה מלבד ניצחון תאכזב את נבחרת האורנג'.נכון שתיקו זה לא טראגי אבל צריך לקחת בחשבון שאחרי הדנים יש להולנדים את גרמניה ותיקו נגד הדנים והפסד לגרמנים והסיכויים להעפיל לרבע הגמר יהיו קלושים.

''יש לנו ספסל חזק מאוד", אומר מרקו ואן בומל, "זה גם היה המקרה בגביע העולמי, וכולם התאימו את עצמם למצב, בדרך מאוד לא אופיינית לנו, והקריבו את עצמם למען הנבחרת. כולם דיברו על קבוצתיות. לשחקנים לא אכפת אם הם לא משחקים, כל עוד הנבחרת מנצחת. אם יש את ההרגשה הזאת בנבחרת, אתה כמעט בלתי מנוצח''.

בדנמרק יודעים שהסיכוי לעלות לרבע הגמר נמוך והסיכוי לשחזר את הזכייה ביורו 1992 בדיוק לפני 20 שנה רחוק מאוד אבל הם לא מתכוונים לסיים את הבית הזה עם 0 נק' והם מתכוונים לעשות צרות להולנד,פורטוגל וגרמניה.

"באופן טבעי, ננסה לתפוס את ההזדמנות בשתי ידיים", הבטיח המאמן מורטן אולסן שמצעיד את דנמרק כבר 12 שנים, "זה משחק נגד אחת הפייבוריטיות לזכייה מבחינתנו, כך שכמובן שהיא פייבוריטית גם במשחק נגדנו. אבל זה לא אומר שנזרוק את המגבת ונגיד שאין לנו סיכוי".

מפגשי עבר גדולים:


המפגש הכי גדול בין השתיים היה לפני 20 שנה ביורו 1992 בחצי הגמר.

כבר בדקה ה-5 הנריק לארסן קבע 0-1 לדנים.דקה 23 דניס ברגהמאפ השווה.דקה 33 שוב לארסן כובש,1-2.דקה 86,פרנק רייקרד השווה,המשחק נכנס להארכה ולפנדלים.הדנים ניצחו 4-5 כשאת הבעיטה השנייה של הולנד מחמיץ מרקו ואן באסטן ש-4 שנים קודם לכן כבש את אותו שער מרהיב בגמר נגד ברה''מ שהביא להולנד את הזכייה באליפות אירופה.הדנים עלו לגמר וניצחו את גרמניה 0-2 וזכו בתואר בהפתעה גמורה.

לצערי לא מצאתי סרטון של המשחק.

לפני שנתיים נפגשו השתיים בשלב הבתים של מונדיאל 2010 בבית ה' שכלל מלבדן את קמרון ויפן וגם אז כמו היום הן נפגשו במחזור הראשון.

הולנד הגיעה כפייבורטית ברורה לזכייה,הדנים שאפו להגיע כמה שיותר גבוה.במחצית הראשונה לא ראינו שערים אבל דקה בתוך המחצית השנייה הגיע שער עצמי אולי הכי מוזר בתולדות המונדיאלים.רובין ואן פרסי הגביה כדור מצד שמאל, וסימון פאולסן נגח היישר לגב חברו לנבחרת דניאל אגר ומשם לרשת. שער עצמי אומלל,0-1 להולנד.

4 דקות לסיום הולנד גמרה את הסיפור משער של דירק קאוט כשאליירו אליה בעט לקורה וקאוט בעט את הכדור החוזר פנימה,0-2.

הולנד למי ששכח הגיעה עד הגמר בו הפסידה 0-1 לספרד בהארכה,הדנים הלכו הביתה עוד בשלב הבתים.

http://www.youtube.com/watch?v=tBu5_PFcR0U
 

רז 1978

New member
בחזרה ליורו 1992

אין ספק שהמפגש הכי מרגש והבלתי נשכח היה ביורו 1992

למרות שכיום אני אוהד של נבחרת הולנד בטורניר הזה בחצי הגמר הייתי בעד הדנים, סוג של אהדה לאנדרדוג
ראיתי את המשחק הזה רק בדקות האחרונות שהתוצאה הייתה 1-2 ואז פרנק רייקארד הישווה מכדור קרן לקראת הסיום ל 2-2 והתאכזבתי מאד אבל הדנים ניצחו לשמחתי בפנדלים ועלו לגמר וניצחו את גרמניה.

דנמרק בהחלט ראוייה להמון מחמאות על הסבלנות הגדולה שיש להם לעבוד עם אותו מאמן למרות שידעו עם האיש הזה גם כישלנות כמו אי ההפעלה איתו למונדיאל 2006 וליורו 2008

אגב בין שתי הנבחרות היה גם מפגש ביורו 2000 אז ניצחו הדנים 0-3 לדעתי זאת תהייה התוצאה היום
 

רז 1978

New member
החגיגה נגמרה הוט החשיכו את הערוץ הטורקי!!!

חגגנו רק יום אחד בלבד
היה צפוי
 

itzikon5352106

New member
באמת באסה

אני יש לי את ערוצי הספורט בתשלום וכבר עדכנתי את כל חבריי שיצפו בערוץ הטורקי ואני העברתי לכמה רגעים כי רציתי לשמוע את השדר הטורקי במקום לשמוע את איוניר ושכנר ואז אני רואה את השקופית שהערוץ חסום עקב זכויות שידור וייחסם בשעות של היורו.
 

afc2

New member
אכזבה ענקית
דוגמא למאמן גרוע

1. רובן השחקן הכי אנוכי על המגרש שלא תורם מאומה היה חייב להיות מוחלף. מאידך השחקן הכי יעיל בנבחרת, אפלאיי.
2. מדוע לפתוח עם חלוץ אחד מול היריבה הכי חלשה שאתה חייב לנצח וייתכן שגם בהפרש שערים?
3. מדוע במחצית המאמן רואה שהדנים מתבנקרים הוא לא מוציא את ואן בומל ומכניס את ואן דר וארט?

אני יכול להבין את זה שהוא ראה שהנבחרת שלו בלי הפסקה החמיצה והחמיצה והחמיצה והחמיצה....

אני מקווה שנגד גרמניה נראה בהרכב את הונטלאר על חשבון אריאן רובן.

בדיעבד זה קל לומר את זה אבל רובן אמר לפני היורו שהוא "יסיר את תדמית הלוזר". אז אריאן אתה לוזר נקודה וכמה שתדבר על זה ותתנהג בראוותנות אתה רק תגביר את הלוזריות שלך. שחקן אפס.
 

שומו

New member
מסכים כמעט עם כל מה שכתבת

דווקא אני לא כ"כ מחזיק מאפלאיי.
ואן דר ואארט חייב לפתוח, בטח על חשבון ואן בומל קשישא.
שחקן אנוכי כמו רובן זה פשוט מתכון לקטסטרופה חברתית, שיתייבש בקצה הספסל.
 
והחמיצה והחמיצה והחמיצה

שזה גם אומר שיצרה מצבים ויצרה מצבים ויצרה מצבים. שזה לא מובן מאליו בכלל וגם קשה למאמן לנסות לעשות משהו שונה כשהנבחרת שלו בסך הכל מתפקדת היטב. דווקא אחרי הכניסה של הונטלאר ו-ואן דר וארט, למעט מצב אחד של הונטאר, הולנד לא הצליחה לעשות כלום.

רובן? אגואיסט גדול, ועדיין אחד המץ'-ווינרס הגדולים בעולם. שחקן שיכול לקחת כדור ולשים לך גול מכלום, לגמרי לבד. לפעמים זה גם לא הולך, ועדיין לא הייתי חושב לרגע להשאיר אותו מחוץ להרכב.

המאמן הוא תמיד התירוץ הקל. מה שראיתי זו נבחרת שעמדה טוב על המגרש, שיחקה היטב, יצרה מצבים, וראתה את השחקן הקטלני באנגליה בשנה וחצי האחרונות לא מסוגל לשים את הכדור ברשת, ואת רובן מכוון כל היום לשמיים. רוצים אשמים? תדברו על השחקנים.
 

afc2

New member
אמיר עם יד על הלב בוא נודה

שההרגשה של הולנד בדקה ה-70' בפיגור 1-0 לא דמתה למה שהם הרגישו בדקה 25 באותה תוצאה. עוד שנייה נגמר המשחק וגמרנו.

ואז כל שחקן הולך עם הראש בקיר והעצבים גוברים.... בקיצור אי אפשר לדעת מה היה קורה אם היו פותחים.

אני כולה ביקשתי 4 - 4 - 2, זה המערך שאני הכי אוהב והוא במקרה גם הכי מתאים להולנד הנוכחית מול יריבה שמנסה לסגור אותה. עם אפלאיי וסניידר בכנפיים (הייתי רוצה את רובן אבל הוא אנוכי) וואן דר וארט טיפה לפני ואן בומל (נייג'ל דה יונג מסיטי אכזבה לא נורמלית).

ברור שנגד גרמניה זה סיפור אחר והוא חייב לפתוח עם 2 דפנסיביים (ואן בומל הייתי משאיר, דה יונג ממש לא מחזיק ממנו הוא נראה רע מאוד), מוריד את רובן לספסל ומכניס את הונטלר להרכב.

אז הולנד יצרה מספיק מצבים. יופי. עכשיו מול גרמניה (ובמידה וזו לא תנצח את פורטוגל אז בכלל) נראה אותם גברים.
 
מסכים שייתכן כי לתזמון היתה יותר משמעות

מהחילופים ושינוי המערך. לעולם לא נדע מה היה קורה אם הולנד היתה מתחילה כך. אבל העניין הוא שגם בצורה שהיא התחילה, היא שיחקה טוב, היא יצרה מצבים. אולי זה היה קורה גם ב-4-4-2 והיא היתה מחמיצה, אולי זה היה קורה גם ב-4-4-2 והונטלאר היה כובש, ואולי ב-4-4-2 היא פשוט לא היתה יוצרת מצבים. בפועל, היא לא הפסידה בגלל מערך אלא בגלל חוסר ניצול מצבים.
 

itzikon5352106

New member
הולנד-איכזבת אותי!!

כמה התקפות,כמה בעיטות לשער ובסוף כלום.נכון,השוער הדני אנדרסן שאף אחד לא שמע עליו הוא איש המשחק והציל פעם אחר פעם את דנמרק וגם היה לו מזל גדול שכבר רובן הכניע אותו זו הייתה הקורה שמנעה מהולנד לכבוש ונכון השופט לא נתן להולנד 2 פנדלים ברורים על נגיעות יד(מה יהיה עם השיפוט,3 משחקים מאחורינו כשבשניים מהם ראינו שופטים שוגים.לפירוליג'י קולינה הולכת להיות עבודה קשה) אבל אין ספק שהולנד הייתה צריכה להיות עם 3 נק'.

לא מבין למה ואן מרוויק פותח עם חלוץ אחד ולא מצוות את הונטלאר יחד עם ואן פרסי.שניהם עשו עונה גדולה כל אחד בקבוצתו ואני בטוח שהם לוהטים ועדיי רעבים לשערים.ורובן,פשוט אגואיסט.

אני מתנחם בעובדה שגם ספרד לפני שנתיים הפסידה במשחק הפתיחה שלה במונדיאל 0-1 לשוויץ ולבסוף זכתה בתואר,אני מאוד אשמח שהולנד תשחזר את זה.

אם פורטוגל תנצח את גרמניה אז ביום רביעי הולנד-גרמניה הולך להיות משחק ענק לשתיהן יהיה 0 נק' וזה אומר שהמפסידה במשחק ביניהן תלך הביתה.נכון שלא משנה מה תעשה גרמניה הערב המשחק בינה לבין הולנד אמור להיות ענק אבל אם לשתיהן יהיה 0 נק' זה יהיה ענק כפליים.

אני מאוד מקווה שואן מרוויק ייפתח עם 2 חלוצים.
 

טל851

New member
להבדיל מהולנד

ספרד היתה עם צ'ילה והונדורס

הטלנד עם פורטוגל ואחת הטוענות לכתר-גרמניה
 

itzikon5352106

New member
גם ביורו 88 הולנד פתחה עם הפסד

אז זה היה לברית המועצות ובגמר הולנד נקמה בה וזכתה בתואר עם אותו שער מפורסם של מרקו ואן באסטן.

האם כדאי לנו להתכונן לגמר של הולנד-דנמרק? אני עדיין כולי תקווה שהולנד תתאושש ותגיע לגמר וביום רביעי יש לה את גרמניה במשחק חשוב מאין כמוהו.ניצחון של גרמניה יעלה את גרמניה בוודאות לשלב הבא,תיקו ישאיר להולנד סיכוי קלוש והפסד ישאיר אותה בחיים רק עם פורטוגל תנצח את דנמרק ואז הולנד תצטרך לנצח במח' האחרון את פורטוגל ולהתפלל שדנמרק תפסיד לגרמניה ואולי אז אם יהיה לה הפרש שערים עדיף היא תעלה מהמקום ה-2.

אבל יש עוד הרבה זמן ולמה לי להתעסק כבר עכשיו בחישובים???
 

fabregas0

New member


אומנם הם הגיעו להרבה מצבים, אבל שיחקו רע..
כל פעם הם תקפו עם שלושה - ארבעה שחקנים (בעיקר במחצית הראשונה) ומבלי היכולת האינדבידואלית שלהם, הם גם לא היו מגיעים למצבים..
מאוד מקווה שיחזרו לעצמם, אני ממש לא רוצה לראות בטעות את דנמרק ברבע הגמר..
 
הולנד לא היו רעים או משהו

פשוט הרבה חוסר דיוק/חוסר מחץ של רובן, ואן פרסי והונטלאר.
דווקא הופתעתי מסניידר, הייתה לו עונה נוראית ובמשחק הזה ממש היה נראה שהוא חזר לעצמו, לא איבד כמעט אף כדור ואם לא ההחמצות של חברים שלו היה מסיים עם כמה בישולים יפים.
 

kraz11

New member
סניידר גאון כדורגל

שמוכיח שכשיש לו מצב רוח ורצון לשחק הוא אחד השחקנים הטובים בעולם
בנוסף כמה הבהרות בנוגע למה שנאמר בשרשור ...

1- הולנד לא משחקת 4-4-2 אלא 4-3-3 באופן מסורתי...כשמאמן נבחרת הנוער שיחק 4-4-2 ולקח את גביע האירופה זה עורר סערה בהולנד והיו הרבה מתנגדים...מהלך כזה נחשב ממש בגדר מהפכה בהולנד ככה שאם ישחקו גם ואן פרסי וגם הונטלאר ואן פרסי יהיה מתופקד באגף וזה כבר בעייתי משהו....

2- לדעתי ההרכב הזה הוא ההרכב הכי טוב שיש להולנד להציע למעט הקשרים האחוריים שאחד מהם היה צריך לפנות את מקומו לורנון אניטה מאייאקס שכלל לא הוזמן.
עם הגנה כזאת חלשה אין למאמן ברירה אלא לשחק עם 2 קשרים הגנתיים וזה לא שהולנד לא הגיעה ככה למצבים
 

Ron 22

New member
בקשר לסניידר.

היה לו משחק ענק אתמול, נתן כמה מסירות בלתי אפשריות... אבל הולנד הפסידה אז סניידר היה "סניידר של העונה האחרונה".

קבוצה מנצחת - כולם טובים, קבוצה מפסידה - כולם גרועים. זאת רמת ההבנה של 95% מהאנשים והכתבים.
 
בסוף העונה עם אינטר הוא נתן שלושה משחקים...

פנטסטים!!

כולל ב-4-2 בדרבי 3-1 על אודינזה ואיזה 2-1 שהוא היה השחקן היחיד על המגרש!
 
למעלה