יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי

מצב
הנושא נעול.

jumbo701

New member
יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי

יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי
בנוסף לכתוב בגוף הסרטון,אציין כי 1412 המשיך דרומה עם הרכבת 2200 טון במהירות 80 קמ"ש.בירידה בסימנור כניסה של ערוער בוצעה בלימת חירום שמנוע מלפרט את תוצאותיה כאן...והיו עוד טסטים בהמשך.
למי שלא הבין-בפועל הקטר השני היה לגיבוי ולא פעל בניסוי זה.הוא כן הופעל שהקטר הבודד לא יכל לסחוב בעליה בניסוי הקודם שנכשל עם 2600טון.
תודה לאיש יקר שבזכותו טסתי לארוע
 

jumbo701

New member
קטע ממשית-דימונה.לוקיישיין:עיקול חברת חשמל

יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי
בנוסף לכתוב בגוף הסרטון,אציין כי 1412 המשיך דרומה עם הרכבת 2200 טון במהירות 80 קמ"ש.בירידה בסימנור כניסה של ערוער בוצעה בלימת חירום שמנוע מלפרט את תוצאותיה כאן...והיו עוד טסטים בהמשך.
למי שלא הבין-בפועל הקטר השני היה לגיבוי ולא פעל בניסוי זה.הוא כן הופעל שהקטר הבודד לא יכל לסחוב בעליה בניסוי הקודם שנכשל עם 2600טון.
תודה לאיש יקר שבזכותו טסתי לארוע
קטע ממשית-דימונה.לוקיישיין:עיקול חברת חשמל
קרדיט לצילום:באדיבות דליה גרוסמן
 
ירון, אתה
!!!

יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי
בנוסף לכתוב בגוף הסרטון,אציין כי 1412 המשיך דרומה עם הרכבת 2200 טון במהירות 80 קמ"ש.בירידה בסימנור כניסה של ערוער בוצעה בלימת חירום שמנוע מלפרט את תוצאותיה כאן...והיו עוד טסטים בהמשך.
למי שלא הבין-בפועל הקטר השני היה לגיבוי ולא פעל בניסוי זה.הוא כן הופעל שהקטר הבודד לא יכל לסחוב בעליה בניסוי הקודם שנכשל עם 2600טון.
תודה לאיש יקר שבזכותו טסתי לארוע
ירון, אתה
!!!
 

easylivin

New member
מרשים.

יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי
בנוסף לכתוב בגוף הסרטון,אציין כי 1412 המשיך דרומה עם הרכבת 2200 טון במהירות 80 קמ"ש.בירידה בסימנור כניסה של ערוער בוצעה בלימת חירום שמנוע מלפרט את תוצאותיה כאן...והיו עוד טסטים בהמשך.
למי שלא הבין-בפועל הקטר השני היה לגיבוי ולא פעל בניסוי זה.הוא כן הופעל שהקטר הבודד לא יכל לסחוב בעליה בניסוי הקודם שנכשל עם 2600טון.
תודה לאיש יקר שבזכותו טסתי לארוע
מרשים.
כמו שאיציק כתב, בפועל זה פחות מ-8000 כ"ס אבל עדיין מרשים בקנה המידה שלנו. מצפה לקטרים האלה שירות ארוך בנגב. אולי יתוחזקו בדימונה ביום מן הימים?..
 

easylivin

New member
אגב, שאלה על כל הקטרים החדשים:

מרשים.
כמו שאיציק כתב, בפועל זה פחות מ-8000 כ"ס אבל עדיין מרשים בקנה המידה שלנו. מצפה לקטרים האלה שירות ארוך בנגב. אולי יתוחזקו בדימונה ביום מן הימים?..
אגב, שאלה על כל הקטרים החדשים:
למה לכל היורואים, 4000 וגם 3200, הרכיבו בארץ "ארובות" לבנות על הגגות? (אפשר לראותן גם בסרטון.)
 
הסבר לתשובה...

תודה! נקווה שה"באג" יתוקן כבר על ידי המפעל...
הסבר לתשובה...
בקטר (גם ב- JT42ׂׂ) יש מפוח אינרציאלי שתפקידו לשאוב את האויר מהאטמוספירה לתוך תא האויר שממנו נכנס למנוע לצורך שריפה פנימית.

פתח כניסת האויר של המפוח היה קרוב לארובה והעוצמה של המפוח שאבה גם את גזי הפליטה מהארובה.

לכן הוחלט להאריך אותה.

זה אחד מהשיפורים שבוצעו ביורו 3200.
 

easylivin

New member
עברתי עכשיו על התמונות מפריקות הקטרים בנמל:

הסבר לתשובה...
בקטר (גם ב- JT42ׂׂ) יש מפוח אינרציאלי שתפקידו לשאוב את האויר מהאטמוספירה לתוך תא האויר שממנו נכנס למנוע לצורך שריפה פנימית.

פתח כניסת האויר של המפוח היה קרוב לארובה והעוצמה של המפוח שאבה גם את גזי הפליטה מהארובה.

לכן הוחלט להאריך אותה.

זה אחד מהשיפורים שבוצעו ביורו 3200.
עברתי עכשיו על התמונות מפריקות הקטרים בנמל:
וגיליתי שהיורו 4000 הגיעו לישראל בלי הארובות, שהותקנו כנראה בארץ במהלך 2013. לעומתם ה-3200 הראשונים כבר נשלחו עם הארובות הלבנות.
 

felixr

New member
חבל, דווקא יצא להם EGR מאולתר


הסבר לתשובה...
בקטר (גם ב- JT42ׂׂ) יש מפוח אינרציאלי שתפקידו לשאוב את האויר מהאטמוספירה לתוך תא האויר שממנו נכנס למנוע לצורך שריפה פנימית.

פתח כניסת האויר של המפוח היה קרוב לארובה והעוצמה של המפוח שאבה גם את גזי הפליטה מהארובה.

לכן הוחלט להאריך אותה.

זה אחד מהשיפורים שבוצעו ביורו 3200.
חבל, דווקא יצא להם EGR מאולתר
 

Rubim88

New member
ההספק לא משתנה, כל קטר יכול לנצל את מקס'

מרשים.
כמו שאיציק כתב, בפועל זה פחות מ-8000 כ"ס אבל עדיין מרשים בקנה המידה שלנו. מצפה לקטרים האלה שירות ארוך בנגב. אולי יתוחזקו בדימונה ביום מן הימים?..
ההספק לא משתנה, כל קטר יכול לנצל את מקס'
ההספק שלו במידה וזה ידרש במהירות גבוהה, מה שכן מוגבל הוא הכוח משיכה של כל קטר, וההגבלה נובעת מהמחברים בהברגה(מחברים ישנים 550kN, חדשים לפי התקן האירופי המעודכן 850 kN), מה שאומר שעם מחברים ישנים הגבול הוא 4000 טון במסילה שטוחה, במסילות עם שיפועים בנוסף לכוח שמפעיל הקטר נוסף כוח המשיכה של כדור הארץ ולכן הגבול קטן עוד יותר. הפתרון במדינות שבהן נעות רכבות ארוכות וכבדות מאוד הוא מחברים מסיביים בעלי הגבלות הרבה יותר גבוהות לפעמים עם פיזור קטרים בין הקרונות.
 

Rubim88

New member
זה כבר מסביר את נתון המשקל שנמוך

יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי
בנוסף לכתוב בגוף הסרטון,אציין כי 1412 המשיך דרומה עם הרכבת 2200 טון במהירות 80 קמ"ש.בירידה בסימנור כניסה של ערוער בוצעה בלימת חירום שמנוע מלפרט את תוצאותיה כאן...והיו עוד טסטים בהמשך.
למי שלא הבין-בפועל הקטר השני היה לגיבוי ולא פעל בניסוי זה.הוא כן הופעל שהקטר הבודד לא יכל לסחוב בעליה בניסוי הקודם שנכשל עם 2600טון.
תודה לאיש יקר שבזכותו טסתי לארוע
זה כבר מסביר את נתון המשקל שנמוך
יחסית לצמד כזה.
אני מניח שהשילוב של העומס עם הירידה גרם לזה שמרחק הבלימה היה גדול מהמותר..
 
אם זה היה GT46 הגרסה החזק של 701

יורו אחד=5ש"ח. שני יורו=8000כ"ס.סרטון הניסוי
בנוסף לכתוב בגוף הסרטון,אציין כי 1412 המשיך דרומה עם הרכבת 2200 טון במהירות 80 קמ"ש.בירידה בסימנור כניסה של ערוער בוצעה בלימת חירום שמנוע מלפרט את תוצאותיה כאן...והיו עוד טסטים בהמשך.
למי שלא הבין-בפועל הקטר השני היה לגיבוי ולא פעל בניסוי זה.הוא כן הופעל שהקטר הבודד לא יכל לסחוב בעליה בניסוי הקודם שנכשל עם 2600טון.
תודה לאיש יקר שבזכותו טסתי לארוע
אם זה היה GT46 הגרסה החזק של 701
אני בטוח שהוא היה סוחב 2600 טון בעליה יורו = קונטנר = קטר מנייר חחחחחחחחחחח
 

Rubim88

New member
באותם תנאי חיכוך בין גלגל-מסילה

אם זה היה GT46 הגרסה החזק של 701
אני בטוח שהוא היה סוחב 2600 טון בעליה יורו = קונטנר = קטר מנייר חחחחחחחחחחח
באותם תנאי חיכוך בין גלגל-מסילה
הGT46 עם ה500kN ההתחלתיים שלו היה עושה 2600 לבד, בכל אופן אי אפשר להשוות ליורו 4000, לו משקל נמוך יותר ויחסי העברה אחרים(130 קמ"ש).
 
אייל: מה שאנחנו צריכים הוא SD90 MAC

אם זה היה GT46 הגרסה החזק של 701
אני בטוח שהוא היה סוחב 2600 טון בעליה יורו = קונטנר = קטר מנייר חחחחחחחחחחח
אייל: מה שאנחנו צריכים הוא SD90 MAC
במקום כל הגרוטאות האחרות....
עזוב אותך מויכוחים על "קוקסינלים" למינייהם הנעים על מסילות ארצנו....
תביט משמאל ותראה את הגבר שבגברים !!!
 

luckydude

Active member
כן, רק שהגבר הזה כבד מידי למסילות שלנו.

אייל: מה שאנחנו צריכים הוא SD90 MAC
במקום כל הגרוטאות האחרות....
עזוב אותך מויכוחים על "קוקסינלים" למינייהם הנעים על מסילות ארצנו....
תביט משמאל ותראה את הגבר שבגברים !!!
כן, רק שהגבר הזה כבד מידי למסילות שלנו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
צעצוע חלשלוש! כולה 6000 כ"ס

אייל: מה שאנחנו צריכים הוא SD90 MAC
במקום כל הגרוטאות האחרות....
עזוב אותך מויכוחים על "קוקסינלים" למינייהם הנעים על מסילות ארצנו....
תביט משמאל ותראה את הגבר שבגברים !!!
צעצוע חלשלוש! כולה 6000 כ"ס
קבל את הגבר האמיתי - הקטר הכי חזק שיש: 3TE116U מאוקראינה:
10,812 כוחות סוס. רק קצת ארוך: 56 מטר אורך הקטר.
אה והוא הרבה הרבה יותר חסכוני. יורו 3 אגב.
 
תודה רבה ! האמת שבזמנו פול, ז"ל סיפר לנו

צעצוע חלשלוש! כולה 6000 כ"ס
קבל את הגבר האמיתי - הקטר הכי חזק שיש: 3TE116U מאוקראינה:
10,812 כוחות סוס. רק קצת ארוך: 56 מטר אורך הקטר.
אה והוא הרבה הרבה יותר חסכוני. יורו 3 אגב.
תודה רבה ! האמת שבזמנו פול, ז"ל סיפר לנו
על קטר קיטור שהיה עם 12,000 כו"ס. אינני זוכר את שמו אך יתכן וחן יזכור?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה