יורד פה שלג../images/Emo113.gif../images/Emo185.gif../images/Emo186.gif
איזה כיף... אומנם 5- מעלות כאן, קור כלבים בחוץ, אנחנו קרועים מעייפות אבל התחיל לרדת שלג! אנחנו מסתכלים עליו מלמעלה (קומה חמישית) וזה כ"כ יפה ומקסים... עוד מעט נלך לאכול ארוחת ערב... זהו, רק רציתי לשתף