יוצא לי לנסוע בזמן האחרון הרבה בקו

מצב
הנושא נעול.

seffic

New member
יוצא לי לנסוע בזמן האחרון הרבה בקו

יוצא לי לנסוע בזמן האחרון הרבה בקו
274 מרשל"צ לת"א. שמתי לב שיש שם אחלה מפרקיות יחסית למפרקיות של דן למשל. לא ממש זוכר את מספרי המכונות, אבל הן נוסעות ממש טוב. האם זה רק נדמה לי או שהמפרקיות האלו יותר חדשות/חזקות מבחינת המנוע וכו'?
 

אורי404

New member
לא יודע באיזה מפרקיות בדיוק נסעת.

יוצא לי לנסוע בזמן האחרון הרבה בקו
274 מרשל"צ לת"א. שמתי לב שיש שם אחלה מפרקיות יחסית למפרקיות של דן למשל. לא ממש זוכר את מספרי המכונות, אבל הן נוסעות ממש טוב. האם זה רק נדמה לי או שהמפרקיות האלו יותר חדשות/חזקות מבחינת המנוע וכו'?
לא יודע באיזה מפרקיות בדיוק נסעת.
יש את המפרקיות מסדרת ה-85, שהן ההכי חזקות. אבל גם המפרקיות ההכי ישנות באגד (סדרת ה- 83-0XX-01 והלאה) הרבה יותר נורמליות מרב, אם לא כל המרקיות הישנות, מאן SG292 של דן; פחות רועשות, ופחות מתפרקות.
 
יותר חזקות במקצת

יוצא לי לנסוע בזמן האחרון הרבה בקו
274 מרשל"צ לת"א. שמתי לב שיש שם אחלה מפרקיות יחסית למפרקיות של דן למשל. לא ממש זוכר את מספרי המכונות, אבל הן נוסעות ממש טוב. האם זה רק נדמה לי או שהמפרקיות האלו יותר חדשות/חזקות מבחינת המנוע וכו'?
יותר חזקות במקצת
ההבדל העיקרי הוא הגיר המשופר (4 הילוכים) שבעזרתו ובעזרת הבולמים המשופרים המפרקיות של אגד נוסעות חלק ומושלם. שלא כמו המפרקיות של דן שהיום לדוגמא נסעתי על אחת בקו 48 (כן 48
) וכהנהג נסע ברוקח 70-80 רעדתי .....מפחד (גם פיסית וגם מטאפורית
) כי המפרקיות האלה נוטות להיתקע בכל מהירות שהיא מעל 65 קמ"ש למשך זמן ממושך.... ווו.... יש להם גיר 3 הילוכים מעפן.
 

seffic

New member
תודה על התשובות

יותר חזקות במקצת
ההבדל העיקרי הוא הגיר המשופר (4 הילוכים) שבעזרתו ובעזרת הבולמים המשופרים המפרקיות של אגד נוסעות חלק ומושלם. שלא כמו המפרקיות של דן שהיום לדוגמא נסעתי על אחת בקו 48 (כן 48
) וכהנהג נסע ברוקח 70-80 רעדתי .....מפחד (גם פיסית וגם מטאפורית
) כי המפרקיות האלה נוטות להיתקע בכל מהירות שהיא מעל 65 קמ"ש למשך זמן ממושך.... ווו.... יש להם גיר 3 הילוכים מעפן.
תודה על התשובות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה