יופי עם מיגון חלק עליון, אבל מה....

shlomi_e

New member
יופי עם מיגון חלק עליון, אבל מה....

קורה עם מיגון החלק התחתון??? לא פעם (למעשה, כמעט כל בוקר) אני מהרהר לעצמי: יופי...לבשתי מעיל + כפפות + קסדה איכותיים, אך מה בקשר לרגליים??? מה? רגל זה לא בן אדם??? לא מגיע גם לה שנשמור עליה???(במיוחד כשכבר יש לי פלטינות בקרסול שמאל). אז מה עושים? היכן מוצאים "מכנס ממוגן"? אני לא מחפש חליפת רכיבה של אופנועי סופר..סופר..כביש ספורט. משהו כגון "מעיל קיץ" אך לרגליים. מישהו נתקל במשהו דומה?? תודה, שלומי.
 

Shlomi TC

New member
לא ידוע לי על מכנס ייעודי אבל

מגיני בירכיים + נעלי רכיבה ממוגנות הם התחלה.
 

אהוד א1

New member
ברירת מחדל.

אין סוף למיגונים שניתן ללבוש עלינו.כל אחד מחליט עבור עצמו במה להשקיע יותר ובמה פחות. יש הרבה דרכים להתמגן בחלק התחתון: מגיני ברכיים קשיחים שנלבשים מעל/מתחת למכנס. מכנסי עור ממוגנים. מכנסי ג'ינס ממוגני קבלר.ניתן לרכוש כאלו מוכנים או אפילו להביא את שלך וימגנו לך אותם.ב"ברוש",למשל,מתעסקים בזה. בחורף זה יותר פשוט עקב הקור והגשם-חלק ממכנסי ה"סערה" היותר איכותיים מגיעים גם בקורדורה עם מיגונים.אני רכשתי למשל החורף מכנסי סערה מ"ברוש".המכנסיים עצמם עשויים מניילון שאינו עמיד בהחלקה אך הוספתי בעלות זעומה מגיני ברכיים. אפשרות נוספת היא "צ'אפסים" (המכנסיים,לא המג"חניקים).מדובר במעין מכנסי עור שנלבשים מעל המכנס הרגיל.נפוץ אצל רוכבי קאסטום והרליסטים.ניתן היה להשיגם בעבר אצל "בייקר". ונעלים.שזה בסיסי.
 
למעלה