יופי עם מיגון חלק עליון, אבל מה....
קורה עם מיגון החלק התחתון??? לא פעם (למעשה, כמעט כל בוקר) אני מהרהר לעצמי: יופי...לבשתי מעיל + כפפות + קסדה איכותיים, אך מה בקשר לרגליים??? מה? רגל זה לא בן אדם??? לא מגיע גם לה שנשמור עליה???(במיוחד כשכבר יש לי פלטינות בקרסול שמאל). אז מה עושים? היכן מוצאים "מכנס ממוגן"? אני לא מחפש חליפת רכיבה של אופנועי סופר..סופר..כביש ספורט. משהו כגון "מעיל קיץ" אך לרגליים. מישהו נתקל במשהו דומה?? תודה, שלומי.
קורה עם מיגון החלק התחתון??? לא פעם (למעשה, כמעט כל בוקר) אני מהרהר לעצמי: יופי...לבשתי מעיל + כפפות + קסדה איכותיים, אך מה בקשר לרגליים??? מה? רגל זה לא בן אדם??? לא מגיע גם לה שנשמור עליה???(במיוחד כשכבר יש לי פלטינות בקרסול שמאל). אז מה עושים? היכן מוצאים "מכנס ממוגן"? אני לא מחפש חליפת רכיבה של אופנועי סופר..סופר..כביש ספורט. משהו כגון "מעיל קיץ" אך לרגליים. מישהו נתקל במשהו דומה?? תודה, שלומי.