יופי או אופי בבחור

יופי או אופי בבחור

הבחור נראה ומשדר אופי טוב למדי.אבל המראה..ממש מפריע.מהסוג שלוקחים בעינים עצומות,אבל בשום אופן לא בעינים פקוחות.מה אתם אומרים‏?מתרגלים למראה‏?או שזה דוחה‏?‏
 
בד"כ

אחרי כמה פגישות מתרגלים למראה, במיוחד אם מגלים שהבחור באמת בעל אופי טוב כמו שהוא משדר.. (וכמו שאומר חבירנו 'קשה זאת אומרת אפשר' היופי הפנימי משפיע על היופי החיצוני..) אם בכ"ז אחרי כמה פגישות לא מתרגלים למראה אז אין סיבה להמשיך. ו..לא.. 'נסבל' ממש לא מספיק לדעתי..
 
בסוף מתרגלים

אבל בשעת מריבה אחרי החתונה את תמיד תזכרי את זה. אם זה ממש דוחה אותך אז אני לא ממליצה. למשל ראיתי בחור שמן והיו לו פנים יפות.. למרות שהוא היה שמן וג'ינג'י עם נמשים וככה לא הפריע לי לדבר איתו.. עד שראיתי אותו אוכל....
ככה שלפעמים זה לא ממש התווי פנים או המבנה גוף. זה יכול להיות התנהגות.. צורת לבוש.. מה שהוא משדר וכו וכו חשוב להבין מאיפה זה נובע
 
לא אני

אפילו שאני יודעת שלא זה מה שחשוב. אבל אצלי המראה החיצוני נורא, נורא, נורא חשוב=/
 
תלוי

באיזה שלב מדובר. אם בשלב מתקדם והוא ממש דוחה אותך, אז אף שיופי יותר חשוב מאופי, אף שיופי חיצוני מושפע בעיקר מיופי פנימי, אין מה לעשות, הקב"ה ברא בנו תכונות נצרכות ואם זה לא קיים, זה יפריע לך במקודם או במאוחר. אם זה בשלב מוקדם, נסי עוד כמה ניסיונות אולי בסוף זה יקבל מראה אחר. בהצלחה!
 

קליט

New member
אני מכיר מישהיא שלקחה בחור

שהיא אמרה עליו ; "הוא לא יפה, אבל הוא מוצא חן בעיני" . והם חיים באושר . #יש חילוקי דיעות בין החכמים ; האם יש מה להיפגש פגישה שניה, הרב שמחה כהן אומר שתמיד כדאי להיפגש פגישה שניה , ודברתי עם איש מאוד חכם שהסכים איתי שאין צורך שאפגש פגישה שניה כי אני רואה מצוין ברוך ה` גם בפגישה הראשונה . . . בכל אופן את רשאית להיפגש שוב ולראות מה קורה . #את רשאית גם להוריד את ההצעה הזאת כי זה ממש מפריע לך . #במקרה שהוא דוחה אותך אז אסור לך לקחת אותו , את רשאית להיפגש איתו שוב כדי לראות אם יש שינוי בהרגשה שלך, וזה קורה לפעמים . בהצלחה
 
אוייש

עשיתי לי תשוקה עזה לדבר עם אותו "חכם" שככה אמר לך... אתה באמת חושב שמורידים על מראה ראשוני?? שבאמת יופי נקבע רק על פי אמת מידה חיצונית?? צר לי אבל זה פתטי ורדוד!
 

קליט

New member
אני גם חושב ש

אצל רוב האנשים `יופי חיצוני` לא משחק תפקיד מכריע . לי זה חשוב , ופגישה של שעה ורבע מספיק לי כדי לדעת אם היא מוצאת חן בעיני או לא . (האיש הבאמת חכם גר ב`ארצות הברית` ואשמח לתת לך את הפרטים שלו אם תצטרך) #יופי פנימי יש לו השפעה על החיצוניות, ואם אין יופי חיצוני בסיסי סביר אז לא יעזור שום דבר .
 
אפי'

אם נניח שזה כך אצל המון העם (אני דווקא חושב ההפך... שאצל המון האנשים היופי החיצוני הוא משקל רציני... ) לא הייתה לי בעיה עם זה שחשוב לך יופי חיצוני אלא ההסתכלות הזאת ששעה וחצי מספיקה לך לדעת אם היא מוצאת חן בעינייך.. שאילו הם הפרמטרים שלך לבדוק יופי חיצוני..והשימת דגש כה רב על זה.(ואגב, לשיטתך מודע אתה זקוק לשעה וחצי ולא מספיק לך דקה וחצי?)
 

קליט

New member
תשמע

לחפש יופי זו תכונה לגיטימית גם לתלמידי חכמים וצדיקים . #אני לא מחליט סופית בדקה הראשונה, ואני לא מתבונן בה כל הזמן ~אלא מתי שהיא לא שמה לב~... כך שבשעה ורבע אני קולט את המראה שלה . #אומרים שבמגזר החילוני ובמגזר המתחזק בתשובה -היופי תופס הרבה מקום . מסתבר שאצלינו החרדים -זה תופס פחות מקום .
 
בהחלט

כבר אמרו חז"ל לא יישא אדם אשה עד שיראנה, אבל עדיין תלוי כמה זה שיקול מכריע או עיקרי, מה הפרמטרים ליופי. ולהחליט על מראה של אשה אם הוא מוצא חן או שלא בפגישה אחת, זה נשמע לי רדוד מאד, כי זה אומר שאתה מודד יופי רק לפי מדד חיצוני בלבד. ממש כמו העולם החילוני. שזה אומר גם, שאם היא תשמין או תשתנה, אתה פחות תאהב אותה, פחות תתחבר אליה, וזה הזוי, דפוק, לא הגיוני בעליל. מלבד, שיופי אמיתי נקבע ומשתנה הרבה בהתאם ליופי הפנימי שלה, והמציאות מוכיחה את זה, שכשאדם מתחבר לפנימיות של השני, אז גם המראה שלו משתנה. (קח לך למשל, אחד מושחת גם אם תווי פניו יהיו יפים לא תתחבר כמו לאותו אדם שפניו פחות יפים אך התנהגותו אצילית ביותר.) ושוב, לא ענית על שאלתי, אם אתה בוחן רק לפי אמת מידה חיצונית מדוע לא מספיק לך כמה דקות לבחון והינך צריך שעה ורבע?? ובכלל, לא הבנתי את המשפט: "אומרים שבמגזר החילוני וכו'" יש בכלל משמעות למה שהם עושים כלפי מה שצריך להיות?? יש בכלל משמעות למה "שהעולם" נוהג או מתנהג כלפי מה שהאמת מחייבת לעשות???
 
למעלה