bad religion
New member
יוסלס איי די בכפר סבא!!!!!!!!!!!!!!
אמת ויציב. לא ערב לזכר רבין,ולא ערב בעד החגיגת. סתם,סתם עוד הופעה,סחבק הפקות,אתם יודעים. אז הנה הפרטים הרלוונטים: USELESS ID BREORN PHONY PONY ההופעה תתקיים בבארבי כפר סבא ביום שבת,ה22 לינואר,תתחיל בשעה 21:00 ותסתיים לפני חצות (אני יודע,לחלק ממכם עלול להיות בית ספר יום אחרי). הבארבי נמצא ברחוב יוחנן הסנדלר 8 בכפר סבא,וההופעה תעלה 50 שקל,למרות שכנראה יהיה תלוש הנחה של 10 שקל באתר הבית של הבארבי. עדיין לא עשינו פלאייר,אבל כשנעשה אחד,נבוא להתקיל אותכם איתו. שלום על ישראל (או שלא).
אמת ויציב. לא ערב לזכר רבין,ולא ערב בעד החגיגת. סתם,סתם עוד הופעה,סחבק הפקות,אתם יודעים. אז הנה הפרטים הרלוונטים: USELESS ID BREORN PHONY PONY ההופעה תתקיים בבארבי כפר סבא ביום שבת,ה22 לינואר,תתחיל בשעה 21:00 ותסתיים לפני חצות (אני יודע,לחלק ממכם עלול להיות בית ספר יום אחרי). הבארבי נמצא ברחוב יוחנן הסנדלר 8 בכפר סבא,וההופעה תעלה 50 שקל,למרות שכנראה יהיה תלוש הנחה של 10 שקל באתר הבית של הבארבי. עדיין לא עשינו פלאייר,אבל כשנעשה אחד,נבוא להתקיל אותכם איתו. שלום על ישראל (או שלא).