יוסי אמר עכשיו על אינה

יוני אומר שאינה מגזימה בהאשמות שלה

לעינב. הוא אמר שהוא ראה אותה "מרביצה" לה וזה היה סתם דחיפה קטנה ואינה סתם נתפסת על זה עכשיו.
 

כוכב חם

New member
כן והאינה סתם מזבלת בשכל. כנסי ותדעי..

שפרה ועינב יצאו עם המגש שהיה בחדר של האח הגדול ונתנו לכל אחד קרמבו אחד כדי שיהיה שקט. עינב אמרה שהקרמבויים לשבת ואף אחד לא ידע בהם. אינה החופרת עדין עם הקרמבו הראשון בפה רצה לעינב ורוצה לקחת עוד אחד.. שפרה מריצה את עינב לחדר השירות... עינב נכנסת ומרימה את המגש למעלה, איך שאינה באה לגעת במגש עינב הזיזה!! כןןןן!!...היא הזיזה! לא הביאה לה מכה, לא העיפה רק חסמה את היד של אינה ביד שלה ואינה חטפה עם היד השניה קרמבו וברחה מחדר השירותת!! זה מה קרה... לא מכה לא כאבים לא בכי לא כלום רק חפירות ואינההה!!! (שתחנק החופרתתתתתתתתתת)
 

osnat45

New member
עינב לא הרימה יד על אינה אני ראיתי כל הלילה

את התוכנית, עינב ליכלכה על עינב במשך שעות הדבר היחיד שעינב עשתה זה לשיר על מנת לא לשמוע את החפירות שלה.
 

חיימלס

New member
הצילווווו../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif

שמישהו יתקשר להפקה ויגיד להם שאם הם לא משתיקים אותה - הפורום שולח לבית האח הגדול אמבולנס מגהה. אני לא יכולה לשמוע יותר את הטחינה הזאת!!!!!!
 
אינה צודקת. שחר באמת חימם אותה כל הזמן

כל מי שצפה אתמול בלילה בשידור החי, יכל לראות היטב איך בכל פעם שהיא נרגעה בא שחר והתחיל לחמם אותה על שפרה ועינב. גם כשהוא גילה מעינב שהקרמבואים מתחת למיטה של שפרה הוא בא וסיפר לאינה ואמר לה שהיא צריכה ללכת ולדרוש משפרה את הקרמבואים שלה. כך שבקטע הזה אינה בהחלט צודקת. למרות ששחר אולי עשה את זה מצידו בגלל שהוא קיבל משימה נגדית והאינטרס שלו היה להשיג את הקרמבואים משפרה ועינב...
 

חיימלס

New member
שום דבר לא מצדיק את מה שהיא אמרה

עוד קודם לזה. יש דברים שבנאדם לא אומר גם כשהוא כועס וכשהיא התעצבנה, ופלטה דברים שאין להם מקום, זה כבר עבר כל גבול. אין למלשינים תקוה.
 
אינה נתפסת על "האלימות" של עינב

מה קרה פתאום אני שומע את זה עכשיו? למה לא שמעתי את זה לפני זה,או בזמן שהיא "הרביצה" לה?
 

3pac היחיד

New member
ההפקה צריכים להעיף את אינה

הבחורה שקרנית פתלוגית צבועה מגעילה וצווחת באוזן עשתה לי חור בעור העתוף
 
אינה התעצבנה מזה שעינב תפסה אותה וזרקה אותה

מחדר השירות שהיא באה ולקחה את הקרמבו. הדבר הזה העלה לה את הסעיף. אז נכון שעינב מצידה עשתהאת זה בשביל למנוע ממנה להכשיל להם את המשימה. אבל אל תשכח שאינה לא ידעה אז שמדובר במשימה...
 

osnat45

New member
תגובה לרוכב הכוכבים

עינב לא הרימה עליה יד ולא עשתה לה כלום אינה רק מחפשת איך להציג את עינב באור שלילי, ואם שמת לב חוזרת על אותם דברים אלף פעם שיחדרו לאנשים בחוץ וחבל שזה עבד עליך כי הדברים לא היו מעולם.
 
אנחנו בכיתה ח'? חימם אותי אז התחממתי?

אין לה שיקול דעת? היא גם אומרת שהיא ישבה בשקט בחדר ולהיתה כבר רגועה והן הציקו לה - איזה שקרים:אף אחד לא דיבר איתה והיא התערבה להם בשיחות והתנפלה על עינב ושיפרה.
 
די כבר-היא סתם מחפשת זמן מסך ולהוציא

את עינב באור שלילי. היא מרגישה שסביר להניח שהיא עפה ביום שלישי. גאד דאם! מי השפוי שיסמס לה!?
 

חיימלס

New member
יופי ששחר אמר את זה עכשיו על יד יוסי

(על האסטרטגיה של אינה) מחר, יוסי בשיחה עם איתי על הבוקר
הלוואי!
 
אף אחד לא יכול לדעת איך היה מתנהג במצב כזה

ולא לשפוט אף אחד עד שלא יהיה בנעליים שלו. אינה נקלעה לסיטואציה לא נעימה, היא ראתה איך עד שמביאים להם קרמבואים מתנה, לוקחים לה את הקרמבואים ומחביאים אותם ועוד אומרים לה שהם עושים זאת כי ככה בא להם. וזורקים אותה מהחדר שירות בכוח. תחשבי איך את היית מרגישה במצב כזה ואיך את היית מגיבה במקומה, ורק אז תבואי ותשפטי אותה. לדעתי אינה יצאה הכי מסכנה מכל הסיפור הזה. אז נכון שהיא הגזימה בצורה פראית ויצאה מזה מהבולה או מעבולה או איך שלא קוראים לזה... אבל צריך לזכור שהיא לא ידעה שמדובר במשימה או חשבה מקסימום שמדובר במשימה אישית, כי להזכירך כבר היתה משימת הדומינו שבעיניה היתה המשימה השבועית.
 
למעלה