יוסוף אל קרדאווי ...גדול הפוסקים הסוניים

MARIA40

New member
יוסוף אל קרדאווי ...גדול הפוסקים הסוניים

הוציא היום פסק הלכה {פטווה } בו הוא קורא למאמינים הסונים להחרים את המוצרים המיוצרים ברוסיה, ובסין..וזאת לאור התנהלות שתי המדינות הללו בתמיכתם במישטר הבע"ת של אסד הטובח בבני עמו הסונים.. למרות העליה של מישטרים חדשים המזוהיים עם האיסלם הקיצוני והפנטי ..אין קריאות ברחובות נגד אמריקה, ואין שריפת דגלי אמריקה .. האם יש בזה ללמד אותנו משהו על האביב הערבי ?.. האם אובמה הצליח היכן שכל קודמיו נכשלו ?.האם מדינת ישראל תצא נישכרת מהשינויים באיזורינו ?..
 

restored

New member
איש דת מוסלמי לעולם לא יוכל להשלים עם קיומה

של ישראל, זה מנוגד לדת שאומרת שכל פיסת אדמה שנכבשה או נקנתה בידי המוסלמים שייכת לעד למוסלמים. לכן ישראל היא בהכרח כפירה במצוות האל. החמאס מחזיק בעמדה זו. אתה צריך להבין ששלום עם הפנאטים המוסלמים לא ייתכן.
 

MARIA40

New member
עכשיו תאר לך שביבי רוצה לתת לפלשתינאים מדינה

רק, לאחר שאבו מאזן יכיר במדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי...
.
 

restored

New member
הצרכים של ישראל לא צריכים להתחשב בשלהם

הדרישה הישראלית היא שקיומה והלגיטימיות של ישראל לא יוטלו בספק לאחר הסכם שלום. אם הערבים לא יכולים לספק את הדרישה הזו למה שייחתם הסכם שלום בכלל ? הויתור שלך על דרישה זו משול לאידיוט שקונה טלוויזיה מאחד ברחוב במזומן בלי קבלה כדי שיקבל אותה בעוד חודש. אתה מוכן לעשות עסקאות כאלה ?
 

MARIA40

New member
למזלנו הרב לא אתה זה שקובע מה הם הצרכים

של מדינת ישראל...ואלו שכן קובעים, יודעים כי הקמת מדינה פלשתינאית מפורזת החיה בשלום ליד מדינת ישראל היא הכרחית לביטחונה של מדינת ישראל.
 

restored

New member
אם ככה הם חושבים, אז למה אתה וחבריך

מאשימים את ביבי בהרס השלום ? הרי אם הם יודעים מה שאתם יודעים, איך אתם מזכים את אבו מאזן במצב הנוכחי ?
 

MARIA40

New member
אני צריך להזכיר לך שוב..שאני וחברי..

תמכנו בכניסת ה"עבודה " לממשלה ההזוייה הזאת .?.הנכון הוא שאני לא מרוצה מהקצב ..ביחוד לאור העובדה שנתניהו אימץ את "שתי מדינות לשני עמים" כבר לפני יותר משנה.אבל המטרה מקדשת את האמצעים ואני גם על זה מוכן לסלוח לו .רק משום שאני מעדיף שהוא יהיה זה שיחתום על הסכם שלום עם הפלשתינאים .ולא ליברמן השמאלני שמשטה בבוחריו.הסכם אותו הוא, נתניהו שלל ,ושכנגדו הוא כתב ספרים..וכשתוצאה מההסתה שלו נגד הסכמי אוסלו והקמת מדינה הפלשתינאית, נרצח ראש הממשלה יצחק רבין...
 

restored

New member
אני אשאל שוב כי אתה מנסה להסיט את הנושא

שאלתי למה אתה מאשים את ביבי ב"אי שלום" ולא את אבו מאזן, אם לשיטתך ביבי קיבל את הדרך שלך. למה אתה בורח מתשובה ?
 

MARIA40

New member
אם אתה צריך עזרה בהבנת הנקרא ...

תבקש את זה אצל מישהו אחר...
 

MARIA40

New member
עוד טעות שהוא עשה...

הוא היה צריך לפנות לבגין...בגין בטח היה משיב לו.
 

restored

New member
אני רואה שאתה תקוע בעצמך

כזו תגובה ילדותית "לא בא לי".
 
בסוריה יש איכות חיים מהגבוהות בעולם


זאת הסיבה שעושים שם עכשיו מיפקד אוכלוסין
 

עמיקם10

New member
כמו שהיה אומר במו- הכל מעצלנות.

ממשלה שלא מגייסת את כולם. שלא בונה. שלא סוללת.[אתמול התפרסם שמתכננים עוד אלפי חדרי מלון בים המלח. הכבישים לים המלח מיום חמישי ועד למוצאי שבת פקק אחד גדול כולל בכביש 6 ומי סולל את הכביש לשם.?.קבלן אחד קטן שגמר 2 ק"מ בכניסה לערד. ועל 'כביש אלון' בירידה מערד לסדום ולמלונות 24 ק"מ בכלל לא מדברים ויש עוד 32 ק"מ מתל שוקת לערד-סליחה רק 30- כי 2 ק"מ סיימו.] ווכעת נחזור לגיוס או יותר נכון לאי גיוס. למה לא מגייסים את כולם כשהאיום האיראני עלינו. ושהיו צריכים להפציץ אותם לפני חמש שנים. את ההיטלר השני. הרי גם על היטלר אמרו..הוא רק מדבר. והוא סחף את אחד העמים התרבותיים לאבדון. כך איראן..תסחוף את העולם למלחמת עולם שמי יודע מי ישרוד ממנה תנו לי את החיילים המיותרים..שלא מגייסים ואני אשלח אותם לעבוד... בקרית הבה"דים החדשה בצומת הנגב..שיעשו שרשרת ויעבירו בלטות..הכל מעצלנות.
 
למעלה