יונתן38?????תרגע עם ה"נעים מאוד"..ח
חחחחחחחחחחח...בקצב הזה השירשור שלך יעבור את שירשור יום ההולדת שלי.. וזה יגרום לי עגמת נפש..
אז קודם נאמר תודה..לכל אלו שתרמו לערב היפה...כל הכבוד .. (התקליטן היה קצת שמאלני...אבל לא נורא...חחחח) היה נחמד להכיר פנים חדשות..יוני,קרן,נשית37,אניגמטי,חחחחחחח... שבת שלום ובקר אור לכולם-ן... רק מפגרים מתעוררים בשעה 7:00 של שבת...אבל מעולם לא טענתי שאני חכם..
חחחחחחחחחחח...בקצב הזה השירשור שלך יעבור את שירשור יום ההולדת שלי.. וזה יגרום לי עגמת נפש..