יונק שלא עולה במשקל

נריהל

New member
יונק שלא עולה במשקל

שלום, בני בן 7 שבועות. נולד במשקל 4.100 גרם. בערך בגיל שבועיים- שלושה גיליתי כי אינו עולה במשקל. במשך כשלושה שבועות הוא לא עלה בכלל ועכשיו עולה מעט בכל שבוע. (יש לציין כי רופאת הילדים מעורבת בעניין) רק עכשיו הגיע למשקל הלידה. אני מניקה לפי דרישה,(בין כל 2.5 עד 3.5 שעות) 10-20 דק' מכל צד- 2 הצדדים בכל ארוחה. בביקור אצל יועצת הנקה לא נמצאה כל בעיה- להיפך, היא אמרה שהוא תופס יפה, יונק יפה ובמרץ. כשניסיתי לשקול לפני ואחרי ארוחה היו שינויים של 60-110 גרם ( תלוי באיזו שעה ביום). האם יש לכן רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה!
 
עלייה במשקל

שלום.האם הרופאה נתנה הוראה לתת תוספת? האם הרופאה ממשיכה בבדיקות רפואיות? ייתכן כי הבעיה בכמויות חלב. רצוי כי תנסי לשאוב 6-8 פעמים ביום ותתני לו תוספת של חלב שאוב לאחר כל הנקה. אם לא יוצא בין 80-100CC בכל ארוחה ייתכן שזה לא מספיק לו. יש רופאה שהיא גם יועצת הנקה ושמה ד"ר לייבוביץ. בכל מקרה עליך להיות במעקב משקל הדוק בכל מספר ימים. בהצלחה.
 

נריהל

New member
המשך

לא הבנתי, האם את מתכוונת שאיבה לאחר כל הנקה או חוץ מההנקות לשאובעוד 6-8 פעמים (או במקום?). אשמח אם תבהירי שוב, תודה רבה רבה!
 
המשך

שוב שלום. זה תלוי בשאלות ששאלתי לצורך הבנת התמונה המלאה. אם אכן לתחושתך מסתמן לכיוון של כמויות חלב אז בנוסף להנקות נסי לשאוב ולתת תוספת חלב שאוב לאחר כל הנקה. בהצלחה.
 
למעלה