יוני 2021 בערוצי הסדרות של הוט

גםצופה

Member
מנהל
NCIS ניו אורלינס – עונה 8 – NCIS: New Orleans

החל מה-28.5, ימי ראשון-שבת ב-22:00 ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


עונה חדשה



"NCIS ניו אורלינס" ("NCIS: New Orleans"), דרמת המשטרה של רשת CBS, נוצרה על ידי כוכב "NCIS" מארק הרמון, המועמד ל"אמי" ג'פרי ליבר (היוצר המקורי של "אבודים") והמועמד ל"אמי" ג'יימס היימן ("חשיפה לצפון") ומבוססת על הביוגרפיה של סוכן NCIS אמיתי שעבד במשך 20 שנה בניו אורלינס. סדרת הבת המצליחה, שממשיכה לשמור על נתוני רייטינג מרשימים והיתה מועמדת לשני פרסי "פיפל'ס צ'ויס", חוזרת לעונה שביעית ואחרונה ב-HOT Zone וב-HOT VOD.

זוכה "גלובוס הזהב" והמועמד לחמישה פרסי "אמי" סקוט בקולה ("זינוק לאתמול", "אמריקן ביוטי") ממשיך לככב גם העונה כסוכן המיוחד דוויין פרייד, הממונה על היחידה לחקירת פשעים בהם מעורבים אנשי צבא בניו אורלינס.


העונה ישובו לככב:
המועמדת ל"אמי" סי. סי. ה. פאונדר ("המגן" ו"אווטאר")
רוב קרקוביץ' ("להתאהב מחדש")
דריל מיטשל ("הארון של ורוניקה")
ונסה פרליטו ("24")
ניסאר זדאגן ("כאן ועכשיו")
צ'רלס מייקל דיוויס ("יאנגר", "המקוריים")
צ'לסי פילד
 

גםצופה

Member
מנהל
למה נשים רוצחות – עונה 2 – Why Women Kill
החל מה-6.6, ימי ראשון ב-21:25




עונה חדשה
"למה נשים רוצחות" ("Why Women Kill") היא אנתולוגיית דרמה קומית של CBS מהיוצר המועמד לפרס ה"אמי" של "עקרות בית נואשות", מארק צ'רי. את הסדרה מפיקים צ'רי והמפיק האגדי זוכה האוסקר, ה"אמי" וה"גראמי", והאיש שעומד מאחורי אינספור להיטים כגון: "נפלאות התבונה", "24", "פרוסט/ניקסון", "משפחה בהפרעה", "8 מייל" ועוד, בריאן גרייזר.


בעונתה השנייה של הסדרה מככבים המועמדת ל"אמי" ול"גלובוס הזהב" אליסון טולמן ("פארגו"), לאנה פארילה ("עד עצם היום הזה") וניק פרוסט ("אישור מחלה", "מת על המתים").

הסדרה מציגה בכל עונה את סיפוריהן של נשים מתקופות שונות וממעמדות שונים. כל אחת מהן מתמודדת עם בעיות שונות, ועם הגברים בחייה, וכל סיפור מסתיים באופן בלתי נמנע ברצח. העונה השנייה מתרחשת בשנת 1949 ומספרת את סיפורן של אלמה (טולמן) – עקרת בית ביישנית ומגושמת, שהצליחה לשמור על אופטימיות אל מול אכזריותו של העולם עד שגילתה על תחביבו של בעלה; ריטה (פארילה) – אישה שנשואה לאיש עשיר, אכזר וזקן, ובזמן שהיא ממתינה למותו מתחילה לנהל רומן עם גבר צעיר; ושל די (בי.קיי קאנון, "הפוליטיקאי"), בתה חסרת הביטחון של אלמה שמתחילה רומן סודי ואסור. העונה חוקרת את משמעות היופי, את האמת הנסתרת מתחת למסכות שאנשים עוטים על עצמם, את ההשלכות של דחייה חברתית ואת המרחק אליו ילכו נשים כדי להרגיש שהן שייכות.


עוד משתתפים בסדרה:
מת'יו דאדריו ("ציידי הצללים")
ורוניקה פלקון ("פרי מייסון") ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV
ג'סיקה פיליפס ("חוק וסדר: מדור מיוחד")
רייצ'ל ביי ג'ונס ("משפחה מודרנית")
 

גםצופה

Member
מנהל
בטי – עונה 2 – Betty

החל מה-13.6, ימי ראשון בלילה

ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV


סדרה חדשה


"בטי" ("Betty") היא קומדיה בכיכובן של נינה מורן, דידי לאבלייס, ראשל וינברג ואג'אני ראסל. את הסדרה יצרה הבמאית קריסטל מוסל, שיצרה את הסרט עטור השבחים עליו מבוססת הסדרה – Skate Kitchen.
בתוך קהילת הסקייטרים, המונח "בטי" מתייחס לבחורה מושכת שמבלה עם חבורה של בחורים.


הסדרה עוקבת אחר קבוצה של "בטיות" – נערות חכמות ומוכשרות המנסות לנווט בין חברויות, התאהבויות ומציאת זהותן בתוך העולם הגברי של סקייטרים בניו יורק.



בעונה השנייה, חמש הגיבורות מתמודדות עם אתגרי הנשיות ועם הקשיים של עולם המבוגרים. במקביל אליהן, חבורת הבנים מתחילים להתבגר והופכים לבני ברית. העונה מתרחשת לקראת סוף שנת 2020, בתוך תקופת הקורונה ותופסת חלק מההתמודדות של תושבי העיר ניו יורק עם מגפת הקורונה בתקופה זו.



עוד משתתפים בסדרה:

ראד פרירה ("סדר אותי")
ג'ו אפולוניו ("נאמנות גבוהה")
המוזיקאי ליל' דרה
השף רובלה אלי






 

גםצופה

Member
מנהל
NCIS – עונה 18
החל מה-13.6, ימי ראשון-שבת ב-22:00


עונה חדשה

"NCIS", דרמת הלהיט המשטרתית של רשת CBS, נוצרה על ידי מפיק העל דונלד בליסריו ("זינוק לאתמול") וזוכה ה"אמי" צ'אד פלויד ג'ונסון ("מגנום בלש פרטי") כספין-אוף של הסדרה המיתולוגית "JAG" והפכה עם השנים למותג הטלוויזיוני החזק ביותר בעולם.

"NCIS", שעוקבת אחר שירות החקירות הפליליות של חיל הים, היא יותר מעוד דרמה: היא סדרה שמתמקדת בדינמיקות המורכבות לעיתים – והמצחיקות לעיתים – של צוות שנאלץ לעבוד יחד בסיטואציות המתוחות ביותר. הסוכן המיוחד של הצוות, לירוי ג'תרו גיבס (המועמד ל"אמי" ול"גלובוס הזהב" מארק הרמון, "שיקגו הופ", "פחד ותיעוב בלאס וגאס"), סמל מארינס לשעבר, אמנם ממעט במילים, אך הוא בעל כישורי חקירה יוצאים מן הכלל. מתיקי רצח וריגול ועד עלילות טרור, הסוכנים המיוחדים של גיבס מטיילים ברחבי העולם כדי להביא לפתרון פשעים מסובכים.


עוד מככבים בסדרה:

המועמד ל"גלובוס הזהב" דיוויד מק'קלאם ("The Man from U.N.C.L.E.")
מריה בלו ("היסטוריה של אלימות", "חופשיות על הבר")
שון מאריי ("הוקוס פוקוס")
רוקי קרול ("יס מן")
בריאן דיטזן
ווילמר ולדרמה ("מופע שנות השבעים")
אמילי וויקרשם ("הסופרנוס")



ב-HOT Zone, ב-HOT VOD וב-NEXT TV



 

גםצופה

Member
מנהל
אנחנו – Us
החל מיום ראשון ה-20.6 בשעה 22:00 ב-HOT HBO
וכל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV




סדרה חדשה

"אנחנו" ("Us") היא דרמה קומית בריטית חדשה של ה-BBC. הסדרה מבוססת על הספר באותו השם מאת הסופר והתסריטאי המועמד לפרס ה"אמי" דיוויד ניקולס ("פטריק מלרוז"). ניקולס יצר וכתב את הסדרה, וביים אותה ג'ופרי סאקס ("רעש לבן"). כעת, הסדרה מגיעה רק ל-HOT.

בסדרה מככבים זוכה פרס הבאפט"א טום הולנדר ("רפסודיה בוהמית", "קופסת הציפורים"), סאסקיה ריבס ("בלגרביה"), טום טיילור ("דוקטור פוסטר") ואיאן דה ססטקר ("סוכני S.H.I.E.L.D").

הסדרה מספרת את סיפורם של דאגלס וקוני פיטרסון, זוג נשוי ב-25 השנים האחרונות, ושל בנם הצעיר אלבי. המשפחה מתכוננת לצאת לחופשה של פעם בחיים מסביב לאירופה לפני עזיבתו של אלבי ללימודים. קוני מודיעה לדאגלס שעכשיו שאלבי עוזב את הבית – היא רוצה לעזוב גם. דאגלס צריך לזכות מחדש באהבתה של קוני במהלך הטיול האחרון שלהם כמשפחה.

עוד משתתפים בסדרה:
ג'ינה בראמהיל ("כמעט אנושיים", "שרלוק")
סופי גראבול ("ג'נטלמן ג'ק", "היית צריכה לדעת")
שרלוט ספנסר ("שחיתות")
 

גםצופה

Member
מנהל
רופא להשכיר – Royal Pains

כל העונות

החל מה-20.6, ראשון-חמישי ב-21:30 ב- HOT3


עונות 1-4 יהיו זמינות ב-HOT VOD וב-NEXT TV החל מה-20.6
עונות 5-8 יהיו זמינות ב-HOT VOD וב-NEXT TV החל מה-18.7


כל העונות של "רופא להשכיר" ("Royal Pains"), הדרמה המצליחה של רשת USA, ישודרו בשידור יומי ב-HOT3 ויעלו במלואן ל-HOT VOD ול-NEXT TV. הסדרה נוצרה על-ידי אנדרו לנצ'אוסקי וג'ון פ. רוג'רס, והיא מופקת על-ידי התסריטאית והמפיקה הוותיקה קונסטנס מ. בורג' ("מכושפות", "השופטת איימי", "אלי מקביל").


הסדרה עוקבת אחר האנק לוסון (מארק פויארסטין, "מה נשים רוצות", "הבית הלבן"), רופא צעיר שמואשם על לא עוול בכפו במותו של מטופל חשוב. לאחר המקרה הוא נאלץ לעבור להמפטונס ולהפוך לרופא של העשירים, המפורסמים והידועים לשמצה. כשמנהל בית החולים המקומי מבקש מהאנק לטפל גם בעניי העיר, האנק מצליח למצוא איזון בין להרוויח טוב ללעשות טוב.



עוד מככבים בסדרה:
פאולו קוסטנזו ("המרחב", "ג'ואי")
ג'יל פלינט ("האישה הטובה")
המועמד ל"אמי" ו"גלובוס הזהב" בן שנקמן ("מלאכים באמריקה")
קמפבל סקוט ("ספיידרמן המופלא").
 

גםצופה

Member
מנהל




רופא ללא גבולות – Transplant
החל מה-28.6, ימי שני ב-20:45

סדרה חדשה



"רופא ללא גבולות" ("Transplant") היא דרמת בית חולים של רשת CTV הקנדית שנוצרה על-ידי ג'וזף קיי. העונה הראשונה של הסדרה זכתה להצלחה וקיבלה 6 מועמדויות בטקס פרסי הטלוויזיה היוקרתי ביותר בקנדה (Canada Screen Awards). בעקבות הצלחת העונה הראשונה הסדרה חודשה לעונה נוספת.



הסדרה עוקבת אחרי באשיר "באש" חאמד (האמזה האק), רופא סורי מוכשר וכריזמטי שברח מהמלחמה הקשה שבמדינת הולדתו כדי להתחיל חיים חדשים בקנדה. לאחר שהציל את חייהם של מספר אנשים שנפצעו במסעדה בה הוא עובד, מקבל באש הזדמנות לשוב ולעסוק במקצועו כרופא חירום. הוא מצטרף לקבוצת רופאים במרכז טראומה עמוס ונאלץ להתגבר על המכשולים הרבים שבדרכו בעוד הוא מנסה להסתגל לחיים בארץ זרה.



עוד מככבים בסדרה:

לורנס לבוף ("טראומה")
ג'ון האנה ("סוכני S.H.I.E.L.D")
איישה איסה ("12 קופים")
טורי היגינסון ("סטארגייט אטלנטיס")
גרייס לי קונג ("InSecurity")




ב-HOT3, ב-HOT VOD וב-NEXT TV (שלושת הפרקים הראשונים יעלו בבת אחת)
 
למעלה