יומן חייתי חוזר ובגדול

tali_le

New member
יומן חייתי חוזר ובגדול ../images/Emo70.gif

1) ביום שני הקרוב בשעה 20:00 יוקרן ב"סלון מזל" (רח' סמטה אלמונית 3 ת"א) לקט מיוחד של תוכניות "יומן חייתי" בנוסף לקטעים חדשים בהקרנת טרום בכורה. 2) סירטון פלאש חדש "דגים שוברים שתיקה"- להעביר הלאה http://www.animal-tv.org/video/fishcanfeel.html 3) אתר יומן חייתי עבר עיצוב מחודש עם תוספות: כעת ניתן להזמין הרצאות על תקשורת עצמאית למען בעלי-חיים, לרכוש קלטות התוכנית ומוצרים נוספים עם לוגו התוכנית, אפשרות לצפייה בסרטונים בעמוד וידאו מיוחד ועוד. 4) לקבלת מידע ישיר על פעילויות של תוכנית "יומן חייתי" שילחו אי מייל ריק לכתובת: [email protected] נשמח לראותכם בסלון ובאתר צוות "יומן חייתי" http://www.animal-tv.org
 

vegandog

New member
כל המפיץ סירטון זה,...

כאילו הציל 10,000 דגים! ובכלל נתראה בסלון!
 
שלחתי לכמה חברים

ואחד מהם צפה בסרט, אח"כ ערכנו דיון. גם על סרטון זה וגם "סוף העולם בשבילם" שפורסם פה בשבוע שעבר. לצערי, לא היתה הצלחה מרובה. החברים טוענים שהנתונים מסולפים, שאין מקום לקבוע מהי הצפיפות האופטימלית, שבכל אגם התנאים שונים ובקיצור -שהנתון על צפיפות של פי 17.5 אלף היא מסולפת. לגבי התעשיות האחרות דווקא הגענו להסכמה, החברים הודו שהם צורכים מוצרים שנוצרו בסבל, אך באותה נימה הודו שזה לא מפריע להם. מפלצות? אני לא בטוח. טענתי שוב שחלב הוא תולדה של אונס, אך הם לא הסכימו... לא היה זה ערב הסברה מוצלח. Better luck next time!
 

enbalush

New member
איתן לפעמים נראה שאין טעם לדבר עם

אנשים, כי הם מעלים את כל הטענות שלמדו בחיים ומשתמשים בזה כדי לבדוק את העניין, אני מאמינה שמי שמנסה ושואל ומתרץ וכו', משהו נכנס לו לקופסא וגם אם ימשיך בקרניבוריותו, לפחות אעלת מודעות שחסרה בחברה, תמיד יש טעם.
 
הכחשה

איתן, מנסיוני, כשאנשים רואים או שומעים על הסבל שנגרם לבעלי-החיים, בשלב הראשון הם נכנסים למצב של הכחשה. במיוחד לאחר שרואים את הסרטונים הקשים. זה טבעי ואנושי. בשלב הזה, ברוב המקרים, שיחות רתימה איתם לא תעזורנה. עדיף להמתין זמן מה ולחכות שהנושא יעלה לשיחה - מהצד השני.
 
לענבל וענת.

חבריי בוחרים להכחיש סבל מסוים, נוח להם לטעון שטענותי מזויפות או דמיוניות. מצד שני, את סבל התרנגולות (לדוגמה) הם אינם מכחישים. אנחנו גדלנו בקיבוץ, כולם עבדו בלול, הרימו תרנגולות בברוטאליות, בעבור כמה שקלים. לימדו אותנו שזה בסדר, שזו פרנסה. לצערי, אני בין היחידים שהתפכחו ומכים על חטא. חבריי מכירים בסבל, אך טוענם שמצפונם שקט, כי "אלה החיים", אז מה נאכל?" וכו', הטענות הרגילות שכולנו שומעים על בסיס יומיומי. אני אמשיך לטפטף את ההסברה, בין אם תשפיע ובין אם לאו. אני מתנגד (באופן אישי) לאמצעי הסברה בוטים יותר, היות ולטעמי הם יגרמו נזק חמור בהרבה.
 

scudnick

New member
כל כך נכון../images/Emo45.gif

לפני מס' חודשים [אני חושב. או שזה היה שנה שעברה?] היינו בטיול בצפון מטעם תוכנית מחוננים, ודיברתי עם חבר שלי שם על סבל האווזים והביצים וכו'. הוא לא הסכים איתי כל כך. לפני שבועיים הוא פשוט בא אליי והתחיל לדבר איתי על מאליש.
 
תלוי איך את מגדירה אונס.

בתעשיית החלב, פרה אינה נכנסת להריון באופן טבעי. מגיע אדם שמכונה "מזריע" ומכניס אותה להריון בצורה מלאכותית ופולשנית, ע"י החדרת זרע של פר לגופה. גם הזרע המפרה, לא הושג ע"י הושבת הפר בשירותים עם מגזין Playboy, או Playcow לצורך העניין. למעשה, תהליך הרביה ברפתות הינו מלאכותי ופולשני מתחילתו ועד סופו. ושכל אחד יקרא לזה כפי שנוח לו.
 

WTR

New member
אה... אוקיי.. בהתחלה לא הבנתי

למה ההשוואה..
 
"מילים מילים ואת משמעותן...

..."יבוא לו גל, ישטוף אותן". אני מרשה לעצמי לקבוע די בפסקנות שכמעט אף צרכן חלב לא יגדיר אותו כ"אונס". אדם השותה חלב בהנאה, לא יחפש סיבות לפסילת המוצר או ליסורי מצפון, להיפך - הוא ימצא צידוקים גם מתחת לאדמה. לטעמי, ההגדרה המילולית פחות חשובה ואני לא אקרא לשותה חלב "אונס", משום שזה חסר כל תועלת. האמצעי הטוב ביותר לדעתי הוא להראות שוב ושוב תיעוד של חיי הפרה ברפת, כמכלול: החיים בשבי על מצע ההפרשות העצמיות, ההריון המלאכותי, החליבה בכפיה, גניבת הצאצא (רצוי להדגיש את סבלו של העגל, בפני עצמו) ועד להובלה האלימה והשחיטה המרנינה.
 

פרם שי

New member
אם כבר מילים,

כל מה שתיארת הוא סוג של אונס. מילולית, הרי שאונס הוא כל פעולה שמישהו נכפה לעשותה, ללא רצון. משפטית, הרי שמדובר על יחסי מין ללא הסכמה, בין בני אדם. בדיוק כפי שמשפטית הריגת חיה במזיד אינה נחשבת רצח (כי ההגדרה המשפטית היא אנושית בלבד), כך גם אונס. וכמובן שלאיש הפשוט ששותה חלב ואוכל בשר, שני הכינויים לא בדיוק גורמים אהדה.
 

khb

New member
אולי יש מי שיכול להסביר

את הפרסומות של ספי בן יוסף (מקווה שלא שיבשתי את השם שלו) שמספר על ריף אלמוגים משגע שנולד מתחת לחוות הדגים באילת? ועוד מזמין לראות? מה רואים באמת?
 

**לילך**

New member
"במו עיני הירוקות ראיתי..."

זה המשפט שאני זוכרת מהפרסומת שלו, אז מה? ספי בן יוסף מוכר לנו עכשיו את המראה שלו? כדי לקדם את חוות גידול הדגים באילת?
 
למעלה