יומולדת ליורש-פנינה תתיחסי!

מתלמדת

New member
יומולדת ליורש-פנינה תתיחסי!

ליורש שלי יש מחר ארוחת צהריים לרגל יום הולדתו. בתפריט קוסקוס מלכותי שהסבתא מכינה. מישהו יכול לתת רעיוןלקינוח נחמד, קליל (להכנה) אך מרשים?
 
לא פנינה אבל .....

מצורף כאן קינוח בקלי קלות, שמניסיון קוצר שבחים. מוס לימון 3 חב' קצפת ריצ' 1 תרכיז מיץ קפוא בטעם לימונענע להקציף את הריצ' לקצפת יציבה וחזקה, להוסיף תרכיז לימונענע, לערבב בעדינות בתנועות קיפול עד שהתרכיז נעלם בתוך הקצפת, לצקת לתבנית אינגליש קייק או לכלי הגשה אישיים. להקפיא כמה שעות. להגיש עם עלה נענע. ומזל טוב למומולדת :)
 

מתלמדת

New member
זה נשמע נהדר! עוד שאלה

מה קורה אם קותתים נענות ומכניסים לקצפת?
 
אני לא ניסיתי אבל לדעתי זה מקלקל

גם את המרקם של המוס וגם את הטעם. אני מאוד אוהבת להשתמש בנענע אבל הטעם של הנענע הקצוצה דומיננטי מידי.מעבר לזה, לדעתי האלגנטיות של המוס הצח כשלג קצת נפגמת עם רסק ירק בתוכו.
 
מתלמדת-? לא הבנתי להתייחס למה?

את שואלת אותי על קינוחים? זו לא כל כך המחלקה שלי יש כאן טובים ממני בנושא ואני מניחה שתקבלי כאן תשובות מתאימות, אם את שואלת אותי כשיש קוסקוס (קודם כל למה לא מזמינים אותי? אוהבת מכל המאכלים קוסקוס הכי הרבה) אין כל כך מקום להכין קינוח , אני מכינה בערב שבת הקרוב קוסקוס לאורחי ואחרי הארוחה אחתוך להם אבטיח מלון ואולי מעט פיצוחים. או את יודעת מה יש לי ישלי תכיני ג'ל תוסיפי לו מעט פירות צבעוניים יפים מקופסת שימורים אם יש לך טבעת כלשהיא (טפרוואר או משהו כזה) תכיני בה ה קליל יפה צבעוני וקר. והמון מזל טוב ליורש ולהוריו פנינה
 
אה../images/Emo4.gifתגידו לצלם את הכנת הקוסקוס

המפרום הסלטים וכל הנלווים? למרות שמיכל עשתה את זה עבורכם כבר השבוע? יודעים מה טוב אעשה את זה ואכין עוד תוספת מיוחדת מאוד של חומוס ותרד (מאכל של העדה הטוניסאית שנקרא בקיילה) מחר אצלם ובעזרת השם כשאתפנה אכניס לכאן עם הוראות וזהו עכשיו יוצאת לעבודה נדבר....
 

תימולש

New member
בקיילה זה לא עליי סלק ושעועית?ככה

חמותי מכינה,זה מעדן מלכים,ניסיתי להכין כמה פעמים-קשה קשה!
 
למעלה