יומולדת חגיגה נחמדת... :-/

יומולדת חגיגה נחמדת... :-/

השבוע יש לסבא יומולדת 90 (פעם ראשונה שאנחנו גם חוגגים לו בתאריך האמיתי). ורק לפני כמה חודשים גיליתי את הגיל שלו. אז חשבתי על זה שאני מעריצה אותו שהוא חי כ``כ הרבה שנים ושהוא שפוי אחרי כל מה שעבר,ושכל המשפחה שלו ניספתה והכל,ובכלל שהוא רצה לחיות והתמודד עם זה,עכשיו כשאני חושבת על זה-יש לי סבא ענק (למרות ההצקות הפולניות הפרימיטיביות שלו). בכל מקרה באתי לרשום בכלל על משהו אחר! שעכשיו זה מדגיש לי את ההבדלים בין הגיל הצעיר שבו אמא נפטרה ,לבין הגיל המבוגר שסבא חי ויחיה עוד הרבה.זה לא שאני רוצה שמשהו יקרה לו חס וחלילה,אבל זה קצת עושה רע :-/ .
 

A GIFT OF LOVE

New member
מזל טוב!

את יודעת, לפעמים, ההפרש הזה של הגילאים עושה לנו קצת רע. הוא מראה לנו את הבדלי זמן החיים ומזכיר כמה ההורים שאבדנו נפטרו צעירים.. אמא של סבא שלי מתה לפני כמה שנים. היא הייתה בת 100. כשאני חושבת על זה, הכרתי אותה יותר זמן מאשר שהכרתי את אמא שלי... זה עצוב לחשוב על זה. אבל זאת המציאות... מאחלת לסבא שלך אריכות ימים ורק טוב!
 
100‏ ואוו...

ואני חשבתי שסבא שלי עתיק! כן,מי אמר שהחיים פיירים ,יש כאלה שבקושי מכירים את ההורה שלהם ויש כאלה שחיים איתם עד גיל 60,לא חדש שבחיים צריך מזל.
 

A GIFT OF LOVE

New member
את יודעת

אני מאמינה שלכל דבר יש סיבה, נסיבות, מטרה ויד שמכוונת [כתבתי את זה כבר השבוע אני חושבת]. ככה בעצם אני יותר שקטה ולא חושבת שזה עוול או משהו כזה. זה ענין של אמונה לדעתי [דשנו כבר הרבה בעניין הזה]. בקשר לאמא של סבא שלי, המושב זקנים שלה חגג לה מאה ושלוש אבל היא טענה שזאת טעות והיא בת מאה. זאת בהחלט אריכות ימים כמו שאת אומרת, וסבא שלך אכן זקן מופלג ובא בימים- כמו שאומרים. לא הרבה זוכים לזה בדור שלנו...
 
אה זאת אמא של סבא,מסטולה שכמותי

וכן זה באמת משהו נדיר,אבל אני לא בטוחה שזה טוב,אבל מילא. בקשר ל-לכל מה שקורה יש סיבה,אז סליחה על השליליות,אבל אולי יש לזה סיבה אבל היא לא לטובתנו.
 
אני גם לא חושבת

שהמטרה תמיד מקדשת את האמצעים, אבל צודקת-איש באמונתו יחיה.
 

eshkolit32

New member
../images/Emo49.gif!

מאחלת לסבא שלך אריכות ימים. באמת צריך להצדיע למי שעובר טרגדיות וממשיך הלאה למרות הקושי הרב. אני יודעת שזה מוזר ואבסורד שסבא שלך בן 90 ואימא שלך נפטרה צעירה כל כך. זה נשמע לא הגיוני, אבל כזאת היא המציאות, מלאה בדברים לא הגיוניים שלא תמיד אנחנו מבינים אותם.... מקווה שסבא שלך יהנה מהחגיגה !
 
למעלה