יום שני הקרוב....אנחנו מוזמנים לארוחת ערב

יוסף1948

New member
לא תמיד -היו לי גם תגובות אוהדות לדברייך

אני מודה שהבוטות משביתת השימחה וההתרגשות של שואף שבתגובה שלך עם הפטיש בראש - הקפיצה אותי יש לך צמות?
 
אפחד לא כעס

על ההערה של גיברת יעלי על האח הגדול זה שהיאהחליטה שכועסים עליה עדיין לא אומר שבאמת כועס או כעסו. ומכיוון שאני בזמנו הערתי לה על כך אני מרשה לעצמי להדחף פה. ולכתוב שני פוסטים עם אותן המילים בערך ועם אותו המוטו בהפרש של יומיים זה קצת מוזר או כמו שאתה אמרת לפמפם...
 
לילה טוב../images/Emo29.gif

יוסף, אני הערתי כאן לאנשים לא פעם על האח הגדול, לא כעסו עלי
נושא הפורום הוא אומנם זוגיות פתוחה ואחרת, אבל אפשר לכתוב כאן על כל נושא שבעולם מכיוון שאנחנו פורום חברתי ולא פורום תמיכה <למרות שגם בפורומי תמיכה אפשר לכתוב על הכל> ובלבד שזה לא יהיה טרחני ומגמתי. אין לי עניין לפגוע באף אחד מהכותבים בפורום, נהפוך הוא - אני מברכת על כותב מוכשר שמעניין בכתיבתו גולשים אחרים בפורום. יש לי בעיה עם סגנון כתיבתך, אתה יודע את זה לא מהפוסט הזה, אבל זו הבעיה שלי בלבד. אתה אוהב את הפוסטים של שואף לפיסגה? נהדר. למה אתה צריך בדרך לכתוב באופן כה בוטה על לוטה בערפל? אפשר לא להסכים איתה בצורה מכובדת שתכבד את שניכם. ולסיום, לא הכל אתה יודע וישנם באמת דברים הנסתרים מהעין........אפילו שלך שאינה לוט בערפל. המשך גלישה נעימה לך ולכל החברים כאן
 

יוסף1948

New member
חבל שאת לא אוהבת אני משתדל להיות כן וישיר

מוזר בעיני - שהבוטות של לוטה מקובלת עלייך ככתיבה יאה - בעוד התגובה שלי עליה לא נראית לך שיהיה כך- ודברים שאיני יודע - איני יכול להביא אותם בחשבון - אני יכול להיתיחס רק לנכתב בפורום - כבר הבנתי שיש חבורה שמכירה באופן אישי - ויש לה מידע הדדי שלא ידוע לכלל האנשים .
 
ושוב שלום

אני מבקשת להבהיר כמה דברים. ראשית, לא אמרתי שאיני אוהבת את התגובות שלך, כתבתי שיש לי בעיה עם סגנון הכתיבה שלך - גם הדגשתי שזו הבעיה שלי ולא שלך בשום אופן שהוא. אני מרגישה צורך להסביר, כדי לא חלילה לפגוע בך, אני קוראת את התגובות שלך לאנשים פה ונחרדת מהנחרצות בה אתה יכול להציע לאנשים לעשות מעשים קיצוניים כשאינך מכיר אותם כלל, אינך יודע מה הרקע שלהם ויותר חמור מזה אני לא יודעת אם יש לך ההכשרה לעוץ עיצות כאלה. רק, ואך ורק, עם זה יש לי בעיה. שנית - כשכתבתי שישנם דברים שאינך יודע התכוונתי לעבודה שלנו כמנהלות שנעשית מאחורי הקלעים. בהקשר הישיר לתגובה שלי אליך - פעם כמה ימים ובהתאם לכמות הודעות ה
אני משרשרת את ההודעות שאינן זוכות לתגובות ושנפתחות באופן סיסטמטי ומכוון בנושא מסויים. זה בסדר, זו העבודה ההתנדבותית שלנו ואין לי בעיה עם זה, אבל כשזה נעשה באופן מכוון זה מתיש מעט. לגבי החברויות שיש כאן - אנחנו צריכים להתנצל על זה? כן, אנחנו <רובינו> מכירים באופן אישי ומי שרוצה להכיר אותנו ולהגיע למפגשים מוזמן לעשות זאת. בפעם האחרונה שנפגשנו אני לא זוכרת שסירבנו לצרף למפגש מי מבאי הפורום ויעידו כאן החברים החדשים. אין לנו מידע אישי הידוע רק לנו, אנחנו פשוט עם פז"מ ותיק יותר משלך. זה הכל
לגבי שואף לפיסגה - אנחנו מכירים שנים מספר, נפגשנו כמה וכמה פעמים עוד טרם הזוגיות הנוכחית שלו הפכה לזוגיות של ממש. אני והחברים כאן עודדנו ותמכנו והתאהבנו בקוקטית שלצידו. אני מאוד אוהבת את הכתיבה של שואף לפיסגה וכשיש לי מה להוסיף לשרשור אני מגיבה בהתאם. למרות מה שחושבים כאן, אין לנו שום דבר נגד שואף לפיסגה - נהפוך הוא - אני אפילו "המלצתי" עליו לבנות הפורום
ולסיום עוד כמה מילים אישיות אליך - אל תנפנף בכנות וישירות שלך כדבר חיובי וכשעושה זאת מישהי אחרת מהפורום תקרא לזה "בוטות". בעיניי התגובות שלך<לאוו דווקא בשרשור הזה> כמעט בגל שרשור הרבה יותר בוטות משל רוב חברי הפורום בכלל ומשל לוטה בפרט. אני מקווה שאחרי ההסבר הארוך והמפורט שלי, אפשר יהיה לשוב לשיגרה.
 

יוסף1948

New member
אקח לתשומת ליבי כמה דברים

ראשית - אכן אבחן שוב - האם בעצות שלי יש הצעות קיצוניות - החורגות מהסביר אם כך הוא- זו באמת בעיה . מצד שני- אמירות רכות וכלליות - התועלת שבהן - חוץ מהבעת אמפתיה והשתתפות ותשומת לב- דברים שאיני מזלזל בהן חלילה- תועלתן קטנה . ניסיונך רב משלי בכתיבה ועסוק ברשת - ולכן אשאל אותך האם נקודת המוצא של מי שכותב ברשת ומגיב לבקשת חוות דעת או עצה - אינה צריכה להיות שהנמען מבין את מגבלות המדיה - את העובדה שההכרות אתו היא מוגבלת ושיש להתיחס אל חוות הדעת או העצה בזהירות הראויה . אישית - באנטרקציה עם אנשי הפורום קבלתי כמה עצות וחוות דעת - נחרצות למדי - שמצאתי בהן תועלת ושימשו אותי היטב כאמור - אבדוק את עצמי - האם באמת ההצעות שלי חורגות מהמקובל בפורום - אינני חושב כך כרגע גם במקרה של ההונגרי ואחותו והסיפור עם הילד - שהסתייגת מההצעות שלי ודרך ניסוחן - לא הייתי היחיד שהגיב כך במקרים לא מעטים- אנשים הודו לי על דברי ומצאו בהן תועלת - שוב מבטיח לבדוק עצמי להבא לאור הערתך אני לא חשבתי לרגע שיש לך משהו נגד שואף - נהפוך הוא לגבי הכרות קודמת וחברות - וודאי שאין לי שום דבר נגד זה- ואין מה להתנצל - בכיף לכם - וכאמור - האפשרות קיימת אם יהיה מפגש להצטרף - עם זאת- כפי שאני תמיד אומר - אני יכול להגיב רק ממה שידוע לי - ווודאי שהכרות רחבה עם האדם מאפשרת הבנה טובה יותר שלו . חשבתי שלכך התיחסת כשכתבת לי שיש דברים שאיני יודע לא הבנתי את הטכניקה של הארגון תגובות ש דברת עליו - אבל אני מעריך את המאמץ הכרוך בתחזוקת הפורום לגבי לוטה- אשתדל לא להכנס אתה שוב לעימות מילולי - ואם כן אנסה למתן את הטון - עם זאת בהחלט אביע הסתיגות מדבריה אם כך יראה לי תודה לך על המאמץ שלך בכלל בפורום ועל ההשקעה בכתיבה אלי ובהתחיסות - גם המבקרת
 
תגובה מוזרה ולא במקום......

הרבה אנשים כולל ותיקים כאן בפורום מעלים נושאים מנושאים שונים ומשונים שאינם קשורים ישירות לנושא הפורום,אז מה פתאום דווקא לו (וביום שימחתו) מצאת לנכון להוציא כרטיס אדום?
 
קראתי

הבנתי ולא מקבלת. את כותבת לו בצורה צינית ומתגרה. יש פה הרבה,כולל הכחולות והאדומות שכותבות וכותבים על נושאים לא קשורים בלי שום off ,או תרנגולת או אזהרה אחרת (כיצד למשל קשור הפוסט המעולה של אסתי שנכתב פה רק אתמול על התמודדות עם ילדים עם פגמים,לנושא הפורום?) וכיוון שהפורום הזה עוסק גם בזוגיות אחרת,מה ששואף מתאר כאן זו בהחלט אופציה אחרת להתמודד נכון עם זוגיות שהייתה גם לאחר שהתפרקה.
 
זכותך לא לקבל

אך בין זכות זו לבין להתיימר ולנסות לנתח את סגנון תגובתי יש שמימ וארצ. אמ את חושבת שתגובתי אליו, בה פירטתי למה זה מתאימ לפורומ גרושימ יותר מאשר לפה, הינה בעינייך צינית ומתגרה, (וכמובן התעלמותך מזה שציינתי שלא מפריע לי שהוא כותב על נושאימ שאינמ קשורימ ישירות לפורומ), סביר להניח שיש לך חסך ניכר בהבנת הנקרא. ממליצה לך להבא לקרוא תגובה ללא משוא פנימ ובלי אינטונציה כזו או אחרת שאת מנסה לשייך אליה.
 

אסתי69

New member
משהו לדעתי

קצת התפספס פה (או הרבה) לא מדברת על ענין האופ אבל חושבת שללוטה היתה כוונה טובה ואני רואה במה שהיא כתבה מחמאה להגיד שזה שייך לפורום גרושים גרושות היתה בעיני מחמאה, הרי כל כך חשוב להראות ולספר על אפשרויות אחרות לגירושין מלבד מלחמות. היכולת לשבת יחד למרות חלוקי הדיעות שהיו, למרות המריבות (אם היו כאלה) בתהליך הגירושין. היכולת לשים את הכל מאחור ולשבת יחד עם הילדים המשותפים ואלה שלא ולהנות מארוחה משותפת הוא דבר יפה להביאו לפורום שרוב ההתכתבות שם מביאה סיפורי התנצחות כאלה או אחרים. לא חושבת שהתגובות לגבי מה שכתבה לוטה היו נכונות, בעצם לא לא חושבת אלא בטוחה שכך. (זה שורשר לאבישג אבל מכוון גם ליוסף)
 
העיקר הכוונה

ואם הייתה כוונה טובה,מה טוב. אולי אפשר היה לכתוב את הדברים אחרת ואין צורך בפטישים. ולא חושבת שמיותר לכתוב את הדברים כאן בפורום שעוסק בפתיחות ביחסים וביכולת להכיל ולקבל את בני הזוג (גם אם התגרשת מהם).אפשר היה להציע לו לפרסם את זה גם בפורום גרושים.
 
אבישג.

אני אענה לך בפעמ האחרונה, היות ואיפשהו אני מתרשמת שדברי אינמ נקראימ כלל על ידך, שכן אמ היו נקראימ לא היית נצמדת לעניין הפטיש בכזו עקשנות.. הנה הפריטה לפרוטות: הפטיש הינו מטאפורי לחלוטין, כתבתי/הצעתי לכתוב זאת בפורומ גרושימ ואפ הסברתי למה, אך את עדיין מתעקשת להצמד לתפל ולא לעיקר בנימוק תמוה שהקשר בינו לבין דברי אינו קיימ. בזה מיציתי את תגובותי/הסבריי אלייך-אמ הבנת, נפלא, לא הבנת? לא נורא.
 
מה היא בסך הכל אמרה?../images/Emo12.gif

ממש לא הבנתי מה הקפיץ את כולכם. עוד יותר אני לא מבינה - למה את שואף לפיסגה זה לא מעצבן ואתכם כן? לוטה כתבה את דעתה, שואף ענה מהי דעתו ........ואפילו בחיוך. מה הבעיה אם כן? הפטיש?
הנה פטיש
זה בוטה מצידי? בחייכם, צאו מהקטנוניות הזו.
 
מתארת

לי שקראת את כל מה שכתבתי והבנת מה הפריע לי (לא רק הפטיש).אולי את חושבת שאין לזה הצדקה,זכותך. העובדה שזה הפריע לעוד כמה אנשים ולא רק לי אומרת שכנראה היה משהו בעייתי בתגובות שלה.(את יכולה לראות את זה?)
 
זהו בדיוק

שלא הבנתי מה הפריע לך. זה יותר נראה לי כמו עליהום מכוער. אחד קפץ על העגלה ואחריו קפצו כולם. את שואלת בסוגריים אם אני רואה את הבעיתיות בתגובות של לוטה ואני עונה לך שרוב התגובות שלה מפרגנות, חמות ומחבקות. תגובות של לוטה שאינן כאלה, מתובלות בהומור ולעיתים אף בציניות. בוטות? לא בתגובות שלה. לעומת זאת - רק בשרשור הזה ראיתי יותר תגובות בוטות מאשר היו ללוטה אי פעם בפורום אם בכלל. את מסוגלת לראות את זה?
 
רוב התגובות

שלוטה קיבלה היו ביקורתיות אבל ענייניות ולא בוטות,זה מה שאני רואה. זה הגיוני שכאשר מקבלים הרבה תגובות ביקורתיות זה מעורר התנגדות והתבצרות.את זה אני רואה. וחבל שלא הבנת מה הפריע לי,חושבת שכתבתי את זה ברור.אני גם רואה את הצורך שלך להגן עליה.
 
אוקי אבישג-ביקשת,קיבלת

"רוב התגובות".......... התגובות שקיבלתי היו משלוש נשימ בלבד:את, ורד הבר ודארלינג, קרי, 3 תגובות.(אני מבינה שמבחינתך זה המון תגובות). מפתיע שזה בא רק משלושתכן? לא. היות ושלושתכן קוראות אדוקות ומגיבות לכל פוסט של שואפ ומן הסתמ גרופיות ברמה כזו או אחרת שלו, טבעי שתקפצו "להגנתו",לא שהיה זקוק להגנה, ותסרבו לקרוא את תגובתיי AS IS , ותעדיפו לשייך להן,ביומרנות תמוהה יש לציין, אינטונאציות וסגנון שהחלטתן שנבעו מהן-דבר שמן הסתמ מעוור אתכן בצורה כזו שאינכן טורחות כלל להבין את דבריי וחוזרות שוב ושוב על מנטרה הזויה שתגובותי אינן נאותות. מעניין שכשאחרימ כאן הגיבו במילימ די זהות לשלי, בחרתן להתעלמ, כמו שבחרתן להתעלמ מתגובותיי האישיות לכל אחת ואחת מכן-לא נורא, כיבוד אדמ באשר הוא כנראה לא צד חזק אצל אפ'חת מכן. ולסיפא של תגובתך (אשר מן הסתמ אמ הייתי פראנואידית היית אומרת שעולה ממנה ריח לא נעימ של מתקפה אישית) רכה לא חשה צורך להגן עלי, רכה מן הסתמ מכירה את תגובותי לא מהיומ ומכירה את ישירותי וכנותי על כן צרמ לה ולאחרימ אשר מכירימ את כתיבתי לא מהיומ, צורת מתקפה כפי שהגיע משלושתכן. אני תמיד אומרת את אשר מרגישה/חושבת/רואה, נכון זה לא תמיד עולה בקנה מידה עמ דיעות אחרות, אך זה בסדר לא להסכימ. אני כותבת בפורומ הזה כמעט מאז שהוא נפתח, בוטות היא לא חלק ממני, גמ לא כשתוקפימ אותי אישית. גמלי לא תמיד נעימות דיעות של אחרימ, ואיני מסכימה עימהן, אך בין חוסר הנעימות הזה לבין לתקופ תגובות של אדמ כזה או אחר, רק כי הוא מגיב ומבלי לקרוא באמת מה כותב, את זה משאירה לך ולכשמותך. את מתעקשת להתבצר בעמדתך, ולקרוא לתגובותיי לא נאותות? הפוסל במומו פוסל אבישג. בזה סיימתי באמת להגיב על תגובותייך, היות איני נוהגת להשחית את זמני לריק. שיהיה לך ערב טוב.
 
למעלה