יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".