יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...

יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
 

אלון 58

New member
עמוד תחנה זה...,

יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
עמוד תחנה זה...,
משמש זמנית כנקודת-איסוף חלופית להסעות בקו שלי לעבודה,עקב סגירת הרחוב המקביל.
 

אלון 58

New member
איסוף למלונות עין-בוקק

יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
איסוף למלונות עין-בוקק
 

אלון 58

New member
אל הככר מגיע "המהדרין"../images/Emo197.gif../images/Emo9.gif...!

יום שלישי בצהרים,בהמתנה להסעה...
בתחנה "חלופית" לנסיעה לעבודה,עקב העבודות לבניית הככר ליד אגד והמשטרה בערד,מופיע קו 1,התרחקתי מהתחנה,כדי לא להטעותו,ושלא יעצור לי "סתם".
אל הככר מגיע "המהדרין"
...!
קו 550(כך לפחות הוא ממוספר),יתכן וסיים פיזור בעיר,או שנוסע להתחיל איסוף בשכונת חלמיש,שם נמצא ריכוז גדול של נוסעים פוטנציאליים שלו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה