יום שישי בבוקר דיונות !!

יום שישי בבוקר דיונות !!

יציאה ב 9:00 מאיזור המרכז קיסריה, חדרה. מחכים לחרגול1 שיוביל. אולי סוף סוף ZEEVMAOR יקח חלק לא רק בכתיבה בפורום
מי בא ? כרגע הארנב יולס ופנג. קדימה, שרשור רכיבות
 

a c t i v e X

New member
אם היית טורח לקרוא, היית רואה

ש20 דקות לפניך, אטן פתח שרשור רכיבות מסודר לפי "תיקיות"
 

a c t i v e X

New member
למה מתנשא? נראה לי זו הרגשה

שבאה ממך, לא ממני אבל אני לא פסיכולוג, אז לך תדע
 
במקום לומר...

"אם היית טורח לבדוק היית רואה שנפתח שירשור רכיבות" - טון מתנשא "נפתח שירשור רכיבות" - חסר כל טון, מספק מידע. ארנב.
 

a c t i v e X

New member
אה, אבל ככה אני, קר ומנוכר

take it easy Rnav או שאשסה בך את דרעקומביזי שיכריח אותך להבריק לו את הפלסטיקים עם ספריי אגזוזנים
 

kombizi

New member
כשאתה לא מעלה תמונות מעצבנות

של ארנבים - אז אתה הופך לריגשי ?? מה יהיה ארנבון ?? או שארנבונת? קרטיב - -------נגמר לי הספריי -----------
 

yoe66

New member
אם אקטיב לא יקח אותי לסלעים

אני מוכן להראות לכם את האזור תכינו הרבה ווזלין זה אזור קשה
 

zeevmaor

New member
אתה קראת לי ../images/Emo35.gif אני, אני יש לי תרוץ

שישי בבוקר לא יכול, הפגישה השבועית עם ד"ר הרשטיין
אפשרי רק אחרי 14:00. אם תשארו באיזור פארק השרון או במטווחים של אולגה אבוא להראות כמה שאני לא יודע לרכב
אם לא, אפשר שבת בבוקר. מביתי, עוקף מנחת עין שמר, צומת מ"גב, רגבים ימינה דרך חוצצ ישראל העתידי עד לרמת מנשה. משם? הסלעים יסננו... גם אותי
 
למעלה