יום שישי אנחנו בשוק מחנה יהודה בירושלים- יש

tamysh1

New member
יום שישי אנחנו בשוק מחנה יהודה בירושלים- יש

המלצות? מסעדות/חנויות? מה לעשות, 3 וחצי שנים כבר לא בירושלים- ואני לא מכירה כבר כלום... חשבתי על "אמא" שאני מתה לאכול בה כבר כמה שנים השאלה היא אם יהיה לי מה לאכול שם. והיא גם לא בדיוק בשוק.
 

כמי2

New member
יש וודאי עוד מסעדות

בסביבה אבל אני מאוד אוהבת את אמא. יש מודעות לצליאק בגלל שתי מלצריות צליאקיות שמכירות את הנושא מקרוב. זה בצד השני של אגריפס ושל השוק עצמו, אבל לפעמים אפשר לתפוס חניה במסעדה עצמה. כדאי מאוד להזמין מראש אחרת עומדים כי המסעדה תמיד מלאה. תגידי גם שבן זוגך חוגג יום הולדת (מאוחרת אמנם) ושאתם מעדיפים את החדרים הפנימיים והיפים יותר. תהנו.
 

כמי2

New member
בשרים למיניהם

פרגיות, סטייקים, חזה עוף במרינדה טעימה מאוד והכי טעים מג'דרה, נדמה לי בקינוחים לא היה משהו מיוחד. רוב הסלטים שמגישים כמנה ראשונה היו בלי גלוטן. קחי איתך פיתה מהבית.הצ'יפס לא היה נטול וגם הפירה. אבל הדברים משתנים כל הזמן, כדאי לשאול.
 

כמי2

New member
חזה עוף במרינדה

טעים מאוד, סטייקים, פרגיות, מג'דרה טעימה, הציפס והפירה לא היו נטולים. רוב הסלטים היו נטולים. קחי פיתה מהבית לנגב. נדמה לי שבקינוחים לא היה משהו מיוחד.
 
מסעדות בשוק:

מזרחי - הכל לאופה וגם קפה מבינים עניין בצליאק, מקום חלבי עם סלטים ומרקים מטריפים. מותק של מקום צדקיהו - בית קפה חמודי, צפוף מעט וטעים טעים סטקיית חצות גם מצוינים בכל המקומות הסברתי, אכלתי נהנתי ולא סבלתי
 
למעלה