יום שחור למערכת המשפט בישראל

יום שחור למערכת המשפט בישראל

בית משפט העליון קבע: לא לפרסם שמות נשים שבדו הטרדה. בית משפט קובע שהאישה בדתה את התלונה. בית המשפט קובע שהיא בעצם עמדה על דוכן העדים והעידה שקר, והיום הוא נותן לה הגנה. בעצם הוא מגן על אישה עבריינית ורומס את האדם שזוכה. בית משפט מ-פ-ח-ד מאירגוני הנשים כדוגמת נעמ"ת, ולכן במצב של היום כל גבר באשר הוא יכול להיתבע ע"י כל אישה בגין הטרדה. אין לאישה מה להפסיד, היא בכל מיקרה מרוויחה. אם קיבלו את העדות שלה-הגבר יענש. אם לא יקבלו ויתברר שהיא שיקרה-בית משפט יגן עליה בכל מצב. בושה למערכת הצדק בישראל. היום מעבידים גברים יצטרכו לחשוש מהעובדות שלהם,הם הרבה יותר חשופים לסחיטה או לדרישה לקידום כי אם לא תמיד העובדת יכולה להמיט אסון על המעביד. בושה. בושה. בושה.
 

avitalah

New member
מצד אחד אתה צודק

ומצד שני - כל עוד בחברה שלנו פגיעה בנשים, אם על ידי אונס, אם על ידי הטרדה ואם על ידי אלימות מכל סוג אחר היא לגיטימית, יש צורך להגן עליהן. אתה לא יכול לקחת את המקרה של אלימות בדויה והשימוש הציני שמספר נשים עושות בכך ולהכליל את זה על כלל הנשים שלפחות 30% מהן חיו בעבר או חיות היום תחת איום של פגיעה מינית או כל פגיעה אלימה אחרת. אם הן יחששו להתלונן, דבר שעדיין רווח מאוד, לא נוכל להתנקות מהעוול הנורא הזה שפושה במקומותינו. בסך הכל ידוע שיש כ - 2% של תלונות שווא בשנה. נכון שמצבם של הגברים - הישרים וההוגנים הוא מאוד בעייתי במפגש עם תלונות שווא ובהקשר של צו איסור פרסום אבל אל תשכח שעדיין נפגעות האלימות מגברים קרובים ומוכרים הן בעיקר נשים. ועל מנת להגן על החברה שלנו מפני גברים פוגעים, אנחנו צריכים להסכים עם חוקים וכללים שלפעמים מסכנים גם גברים. זה באמת בעייתי אבל כרגע לא נראה לי שיש פתרון אחר. יותר מדי נשים שנאנסו נאלצות לסבול פגיעות של השפלה, ביזוי ואפילו אלימות ורצח רק בשל העובדה שנפלו קורבן לאונס. נכון שאסור להצדיק או להגן על מתן עדות שקר אבל הגבולות פה מאוד מאוד דקים.
 
אני מסכים איתך

אין אדם נורמלי שמצדיק פושעי מין באשר הם. אני אומר שאפילו שאחוז תלונות השווא אינו גדול-לא פוטר את העונש לאישה שמשקרת וגורמת לנזק עצום. מדובר על אישה שאחרי שלב החקירות אומרת שהיא שיקרה, וה-כל היה שקר אחד גדול. למה לא לפרסם? בגלל הנשים שעברו את זה באמת?!? הרי בין אישה שקרנית כזאת לבין אישה שעברה באמת את הדברים הנוראים-אין שום דבר זהה. מחוץ לעובדה ששתיהן נשים,אבל זה לא קשור!!! אישה שדוברת אמת אין לה מימה לחשוש בגלל שהיא תיראה אישה אחרת שנענשת בגלל השקר שלה. לכן אני יודע שהגבולות מאוד דקים, אבל צריך בהחלט לתת עונש ראוי לאותן נשים שמשקרות גם אם הן מעטות. ובלי קשר להן-לעודד בהסברה ובכל אמצעי אחר, נשים שניפגעו בידי פושעים להגיש תלונה במשטרה,כדי למצות עם העבריינים את מלוא חומרת הדין.
 

צ פ ו נ ה

New member
אז זהו שיש לה ממש לחשוש

אישה שמעוניינת להתלונן ורואה אישה אחרת המעידה עדות שקר, לא תקבל זאת כנורמה, אך כשתראה את ההליאום שנעשה באותה אישה, תחשוש מאוד כי מי יודע, אולי יאשימו גם אותה במתן עדות שקר? זו הרי הדרך הראשונה בה יבחר אותו גבר נגדו היא מתלוננת, להפריך את דבריה! העובדה שהשם לא נחשף לא תעודד נשים להעיד עדות שקר. מי שתעשה כזה דבר תעשה זאת מתוך אופי קלוקל ולא כי קראה על כך בעיתון. יש לעשות, כמו שכתבת, -כל- מאמץ אפשרי כדי לגרום לנשים לפתוח את הפה ולהתלונן על מעשי אלימות שבוצעו נגדן, גם אם במחיר הזה, שבינינו, הוא לא באמת -פוגע- באותו גבר
 
למה לא פוגע באותו גבר?

זה בהחלט פוגע מאוד שאישה טופלת אשמה שווא על גבר! איך היית מרגישה אילו היו מייחסים לך עברות קשות שאת לא ביצעת אותן? כל אישה צריכה לעמוד לדין על מתן עדות שקר. ואין להקל בגלל תיקים אחרים שנושאים אופי זהה.
 

צ פ ו נ ה

New member
האשמת השווא פוגעת מאוד!

אבל העובדה שלא מפרסמים את שם האישה? לא סוף העולם לטעמי (אני שמה את עצמי במקום האדם שטפלו עליו האשמת שווא כזו ולא מתעלפת מאי פרסום השם). אבל גם לדעתי כל מי שנותן עדות שקר צריך לעמוד לדין. בכל אופן נראה לי שלמערכת המשפט יש, היו ויהיו ימים שחורים בהרבה. כל יום שאנס יוצא לחופשי, כל יום שאנס מזוכה מאשמה או מעונש...
 
אבל לא מעמידים אישה כזאת לדין?

לצערי היו כמה מיקרים של נשים שטפלו אונס על גברים, ובסוף הודו שהן שיקרו. ואף אחת מהנשים האלה לא נתנה את הדין על כך! אכן ימים שחורים על מערכת המשפט שנשים כאלה מקבלות הגנה מבית המשפט!!!
 
למעלה