יום רביעי ההזוי

Yaniv-DC

New member
יום רביעי ההזוי

אחרי כל מיני יציאות והסתובבויות עם חברים במהלך השבוע, הגיע יום רביעי בו הוזמנתי ע"י התאומים שמציקים לאברי גלעד ולינוי בר גפן בתוכנית הבוקר שלהם (לינוי! מה זה הצבע הזה בשיער? את כולה בת 25 ונראית 35) למסיבה של הד ארצי. הם הבטיחו שיהיה זוועה. במקום זה, היו פיצות, והיה אלכוהול חינם. אחרי 4 סקרו דרייברז ומוזיקת פופ מסיבת כיתה, הכל היה ורוד יותר. והנה טיפ, שנראה אם תקבלו כזה טיפ חשוב אצל אודטה: מכירים את הסוכריות גומי האלו, שמצופות בסוכר? זורקים אותן לתוך כוס המשקה כשהיא מלאה, ואחרי שגומרים לגמוע, הסוכריה הופכת לסוכריה אלכוהולית. משו משו. בת זוגו של נמרוד (מהבודדים, מסתבר שהוא כבר לא בודד) מוסרת שזה עובד מצויין גם עם בירה. משפטים שלא חשבתי שאני אשמע באמצע שיחה עם מישהו: "אויש, חכה שניה, אני חייב להגיד שלום לדץ". אח"כ הלכתי לבית של מישהו שהכרתי יום קודם, ילדון חמוד כזה, ובמשך ארבע שעות... האגף האנגלי אתם פה? במשך ארבע שעות ישבנו וצפינו בכל 8 הפרקים של העונה הראשונה של little britain. כמובן ש-daffyd התחבב עלי מייד, אבל הקריין, הו הקריין
השורה החביבה עלי היתה "כאן, בדאונינג 10 יושב ראש הממשלה הבריטי. כמובן שה לא ראש הממשלה האמיתי, אלא ההוא שהיה בבאפי". יצירת מופת משובחת עם כל מיני יציאות קטנות שעושות נעים בגב. מומלץ בחום עז. היה ערב נחמד. היה דץ.
 

Yaniv-DC

New member
אולי תעשה טובה

למען הטלוויזיה בישראל, ותיקח את מורן אטיאס בחזרה לאיטליה? לפני שיצאנו, ראינו קטעים מ-"דיל או לא דיל", והפעם אני נאלץ להסכים עם כל מה שרענן שקד כתב על התת רמה הזאת, ברמה שגורמת לצורה בה הגישה את הקדם אירוויזיון להצטייר כמכובדת להפליא. לי בכלל נראה שאטיאס היא קונספירציה של בלונדיניות, כדי להראות שהן דווקא לא כאלה טיפשות.
 

ciccio

New member
השומר אטיאס אנוכי?

אני לא יודע, אני שמעתי עליה רק דרך הארץ... ראיתי אותה פה פעם אחת בשעשועון וזהו. ידידה שלי מספרת שכשהיא הייתה בלי עבודה ונהגה לצפות קבוע התוכנית רכילות זולה בטלוויזיה היא הייתה שם אייטם. אז כנראה היא מוכרת... לי אין מה לעשות איתה, יש לה בכלל ציצים ואני עם הנקה סיימתי מה זה דיל או לא דילדו. שעשועון?
 

Yaniv-DC

New member
שעשועון?

לא בטוח. הייתי יותר מגדיר את זה כמקום מפגש לאלה שאין להם יותר אולפני טלוויזיה ללכת אליהם מאז ירידת התוכנית של דודו טופז.
 

Mירב

New member
../images/Emo32.gif אפרופו דודו טופז

מה הוא עושה בימים אלו? מישהו יודע?
 

stevie1

New member
הנני

לא אמרת כבר שאתה מכיר את ליטל בריטיין? אצלנו בצריף אוהבים את אן - אה אה אה
 

Yaniv-DC

New member
שנייה, אני עם אנשים וזה לא יפה

לא, אמרנו שאני יודע לחפש באינטרנט מידע. אני גם אוהב את הסופרת. הקטע עם התנ"ך היה מצויין.
 

OrlyNL

New member
חשבתי עליך אתמול יניב

בעודי צופה בפרק משעמם ולא מצחיק של סאות' פארק. אני מאוד מאוד מקווה שזאת היתה נפילה חד פעמית, ולא משקף לגבי שאר העונה החדשה...
 

Mירב

New member
גמני צפיתי בו - וחשבתי על שניכם

אכן לא מצחיק בעליל Hippies?!
 
למעלה