יום עצמאות שמח..!!!!
|זבנג

DaNieL Girl

New member
יום עצמאות שמח..!!!!../images/Emo104.gif../images/Emo165.gif|זבנג

לכו לחגוגגג ולעשות שמחחחח..!! ותחזרו עם הרבה שמח..בלבב אוהבת דנושש..!!!
 

moosh moosh

New member
גם לך נשמה- ולכולכם..../images/Emo70.gif ../images/Emo104.gif../images/Emo165.gif

חג שמח מתוקים!!!! לכו תחגגו ברחבי המדינה (למרות שעכשיו אני רק חזרתי) ומחר לכו ותחגגו על המנגלים- כי הרי איזה יום הוא יום המנגלים אם לא יום העצמאות?!
אז חבר'ה.....תעשו חיים ותשמרו על עצמכם נשמות....ביי..
 

sisty

New member
כנ"לללללל../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif../images/Emo166.gif56 למדינה|!\

 
למעלה