יום עצוב היום!

יום עצוב היום!

אברהם לוי מנהלה של בית"ר פוטר לאחר 30 שנה במועדון.... יום שחור הוא לכל אוהדי בית"ר באשר הם שם! (זה לא קשור אבל עם דוד רושם, אז גם אני)
 
מרוב הפרטות אפילו את בית"ר הפריטו

ואני לא מדבר על הקבוצה.
 

Fasz

New member
מי הפריט את בית"ר? ארקאדי תרם מכספו

לא קנה את בית"ר. שמעתי שלאחר התרומות, סוף סוף נראה שהתנועה מתחילה בתהליך התאוששות. ייתכן והחבר'ה הבית"רים כאן ירצו להגיב. לפחות לבית"ר נשארו הערכים והאידיאולוגיה, שלא כמו תנועת ה"שומר הצעיר", המלאה בלא יותר מאשר מיץ הזבל של החברה הישראלית. ארגון אשר קידש לפני חמישים שנה את מותם של 8 אנשים "למען הקומוניזם", אינו ראוי להתקיים. למזלנו, הארגון הזה גם הוא, בתהליכי חיסול סופיים כמעט, כמו מצב חשבונות הבנק של מפלגת העבודה. שמעתי כי לאחר שנה עם עמיר פרץ בראשות המפלגה, נוסף כירעון של 60 מליון שקלים למפלגה, והוא עומד כיום על סך כולל של 200 מליון שקלים. אם בבחירות הבאות אתם לא תחוסלו לחלוטין, אז בנק הפועלים יחסל את פעילותכם לחלוטין.
 
בנק הוא גוף קפיטליסטי

אל תשכח שבדיוק באותה הקלות שאפשר להפריט בנק, אפשר להלאים אותו בחזרה. כמובן עם הממשלה הנכונה. ותאמין לי שגם בנק הפועלים ואדון שלמה נחמה עם המשכורת המנופחת והבלתי פרופורציונאלית שלו יודע א זה. והוא יודע עוד משהו: הוא יודע שקמה כבר תנועה בארץ שנקראת אומ"ץ שקוראת להפסיק לשלם כאלה משכורות בצע לאדון שלמה נחמה וחבריו המושחתים. וכפי שאומרים אצלנו: זוהי רק ההתחללה...
 

Fasz

New member
דווקא כאן אני מסכים עמך

הרווחים של הבנקים הינם כבירים. אך אין זה אומר שעל מנהלי הבנקים היושבים בעמדות הבכירות לקחת סכומי עתק לעצמם. הקפיטליזם לא בנוי על חזירות. מילא, אם לא היינו משלמים לבנקים עמלות רבות כל כך, והשירות היה יעיל וטוב יותר - אך נראה, שהשימוש ברוחים, נעשה לצרכי נוחות חייהם של המנהלים הבכירים, מאשר לקוחות הבנק. כמו בחלק ממשרדי עורכי הדין- כשיש חוזה חדש, ומרבית מעורכי הדין במשרדים מבצעים עבודה סזיפית ומתמשכת באשר לניסוח סעיפיו וכיו"ב, בסופו של דבר, השותפים הבכירים גורפים לעצמם את מרבית הרווחים. כך רק דגים אחדים משמינים, והשאר נשארים דגיגונים רזים.
 

Fasz

New member
ובקשר למפלגת העבודה

הניהול הכושל שלה לאורך השנים, הוא הגורם לתוצאה. במידה וממשלה מטעם העבודה (שככל הנראה לא תקום בעשור הקרוב), ותנסה להלאים את בנק הפועלים, צפויה מפולת כלכלית. חשבת פעם איך זה יהיה לקנות לחם במיליארד שקל?
 
עוד פעם התחלת עם ההפחדות?

חשבתי שירדת מזה כבר. לחם במילארד שקל לא יהיה גם עם נאסראללה בכבודו ובעצמו יעמוד בראש המדינה הזאת. ושנינו יודעים את זה. כך שלמה להפחיד סתם? אתה הרי כבר יודע שזה לא עושה עלי רושם. דברי חוכמה עושים עלי הרבה יותר רושם מסתם הפחדות חסרות כל בסיס. ויש לך מדי פעם ניצוצות חוכמה, חבל רק שאתה הורס אותן עם שטויות דמגוגיות שרק מורידות מערכך.
 

sharonhaimov16

New member
שמעת פעם על המשבר הכלכלי בגרמניה?

זה קרה מייד אחרי מלחמת העולם הראשונה, האינפלציה הייתה מטורפת, אנשים היו באים לקנות לחם עם כמות אדירה של שטרות, המחירים זינקו תוך שנים ספורות במיליוני אחוזים.
 
תאמין לי שכך זה עובד בקפיטליזם שאתה

מעריץ אותו הערצה עיוורת. וזה לא רק בבנקים ובמשרדי עורכי דין, זה בכל חברה ועסק הקפיטליזם החזירי הזה נותן את אותותיו, תמיד העובדים הם אלה שעובדים קשה עושים את העבודה הסיזיפית והקשה ובסופו של דבר מי שרואה שכר לעמלם אלה הם המנהלים ובעלי העסק בלבד. כל השאר נאלצים להסתפק בפירורים. למה אתה חושב שאני מתנגד לקפיטליזם? בגלל שהוא טוב? הרי אם הוא היה טוב ומטיב עם העם, איזו סיבה היתה לי להתנגד לו? משהו טוב אף אחד לא מתנגד לו, רק למשהו רע מתנגדים. מי שמתנגד למשהו טוב הוא פסיכופט. כך שתאמין לי שלא סתם אני מתנגד לשיטה הזאת שרואה בעובדים עבדים ומנצלת אותם כפי שאתה תיארת לפני רגע, ולא רק בבנקים ובמשרדי עורכי הדין, אלא בכל מקום זה ככה, ומי כמוני יודע איזה ניצול זוועתי מתחולל במדינה הזאת בכל התחומים.
אבל לפחות על משהו אחד שנינו מסכימים, לפחות בעניין הבנקים בישראל הגענו לעמק השווה.
 

Fasz

New member
אנשים לא אמורים להרוויח סכומי עתק

על חשבון עמלות ציבוריות ורוחים של חברות ותאגידים. אפילו מנהלי הבנקים בארה"ב אינם גובים כסף רב כל כך, כמו מנהלי הבנקים בארץ. תראה, לעולם לא יקום מצב שבו הקפיטליזם יהיה מוחלט. גם השיטה שנתניהו הנהיג בשנים האחרונות, אינה קשורה ממש לקפיטליזם. העניין הוא בתקצוב נכון, ביצוע רפורמות נכונות, ודאיגה לאנשים הנכונים באמת - הזקנים, הקשישים, האמהות החד הוריות, הנכים (כולם אגב, בסוף הקדנציה של נתניהו, כשהמשק התייצב, קיבלו את קצבתם בתוספת צנועה), ולא המובטלים והאנשים שיכולים לעבוד, אך מעדיפים לשבת בבית ולשחק עם השלט של המזגן. יש לדאוג לנהול נכון של המשק. לכך נתניהו התכוון. תאר לך מה יקרה, אם נתחיל בצעדים כלכליים עצומים שיכללו בנייה מחדש של הכל? רפורמות בחינוך? במיסוי? ועם זאת, נתחיל בשלב של קביעת עקרונות - מה המדינה צריכה לתת לאזרחיה, ובאיזו כמות? על המדינה לדאוג לצרכים המינימליים של האזרח- והנושא טעון שיפור. אבל אתה לא יכול לבוא בטענות למדיניות הכלכלית, כשמשרד הרווחה חוזר בכל שנה עם עודפים של 7 מיליארד שקל שלא הלכו לשכבות החלשות, והעודפים האלה מיועדים לאחר מכן, לכיסוי הגירעון. העניין עם הגירעון, אם להמשיך את הודעתי מפורום העבודה, הוא שניתן להרחיב את יעד הגירעון -אך זאת רק במידה ויש לך תכנית ארוכת טווח-לשנים רבות, ולא על מנת לפתור בעייה רגעית - אחרת אתה תתקדם באופן הזה לאינפלציה. לחם במיליארד שקל - זה מה שקרה בגרמניה בשנות ה20 במאה הקודמת, אחרי מלחמה, משק בקריסה, אינפלציה, והמצב היה חמור כל כך, עד כדי כך שכיכר לחם עלתה ארבעה מיליארד מרק. זו לא הפחדה, זו כלכלה נטו.
 
נחון זה מאוד אצוב נורה

אני קול כל האבתי את אברם לוי המנעל של ביתר ירושלים בכדורגל אברם לוי הוא היה קמו אברם אבינו דועג ואוזר לכולם אני מאחל לאברם לוי שימצא אבודה חדשה במהרה בימינו אמן
 
אם אתה קורא ל50 שקל לזקן שמקבל 1100

שקל "תוספת צנועה", אז אתה לא יודע מה פירוש 1150 שקל לאדם זקן. אבל כל השאר שציינת לא קיבלו עד עכשיו שום תוספת. לא צנועה ולא לא צנועה. הם היו אמורים לקבל בתקציב הנוכחי תוספת, אבל בגלל המלחמה בצפון וכל העלויות שלה, הדגנרט בדמות שר האוצר אברהם הירשזון החליט להקפיא את כל הקצבאות, שרק יצאו מהקפאה עמוקה של מספר שנים, שוב, ועל כן כל אותם אנשים שציינת לא יקבלו אפילו אגורה שחוקה נוספת.
 

Fasz

New member
ממתיק סוד, מאיפה היית לוקח כסף

ומעלה את הקצבאות לזקנים ולנזקקים באמת? אני פשוט תוהה - מהיכן? הרי הוא צריך לבוא על חשבון משהו - אז או שזה יותר מיסים, או שזה יותר קיצוצים - כך או כך הציבור משלם. גם ל"עשירים" ביבי העלה מיסים לגובה של 30% מיסוי ישיר על הכנסות בבורסה, שזה אגב יותר מאשר באירופה ואמריקה הצפונית. אז מאיפה בדיוק אתה תיקח את הכסף? מה שאתה כשלת להבין בו, הוא שבמצב קשה - על כולנו לעשות ויתורים כואבים. במידה ונתניהו היה ממשיך במשרד האוצר, והכל היה מתנהל באותו הקו, כיום - המצב היה טוב יותר, לא היית שומע על עיזים שנכנסו לתקציב (בין היתר, בשל ניהול המלחמה הכושל) וכיו"ב. נתניהו צבר ואגר כסף רב, הכסף הזה בוזבז ב34 ימי המלחמה בחלקו. השאר- מיועד לכיסוי הגירעון עפ"י התכניות המקוריות. הכוונה של נתניהו הייתה, להשקיע את הכסף שייחסך בריבית דריבית בקצבאותיהם של האנשים הזקוקים לקצבאות - חד הוריות, קשישים, נכים וכו'. זו הייתה התכנית המקורית, הוא דיבר עליה, כולם דיברו עליה, ולמען האמת - לא היה ניתן לשנות משמעותית את הצעדים בהם נקט. אז אני לא מבין מאיפה כל הדמגוגיה הזאת של "ביבי הרס את המדינה"? הרי אתה יודע שעלייה אחת לקצבאות היא מגמה של עליות נוספות.
 

MS6

New member
בהחלט...

בית"ר בתהליך התאוששות רציני, יוצאים יותר חניכים לטיולים, יוצאים יותר חניכים לקורסי הדרכה, מעו"זים חדשים נפתחים, אבל העניין חייב לעבור חיזוק בעזרת צעירים ימנים שיצטרפו לתנועה ויובילו לשינוי משמעותי. בשנה שעברה תנועת בית"ר קיבלה תקציב זעום ממשרד החינוך.. אילולי גאידמק, היינו במצב קשה מאוד. אגב גם בפעילות בחו"ל חלה התאוששות רצינית. בית"ר חייבת להפוך לתנועה מובילה בישראל כפי שהייתה בעבר, להיות בשורה אחת עם תנועות מפורסמות אחרות כמו בני עקיבא, צופים ונוער עובד.. מדובר פה במאבק למען שינוי פני החברה הישראלית, ואם בית"ר לא תצליח להגיע למעמד הזה אנחנו נשלם על כך ביוקר מבחינה פוליטית-אידיאולוגית בשנים הקרובות.
 

MS6

New member
הפריטו את בית"ר?

מזל שאתה כותב.. אחרת לא הייתי שומע דברים על התנועה שאני עובד בה. פעם אחת ולתמיד צריך לשים סוף לכל העניין של ארקדי גאידמק ותנועת בית"ר, ארקדי גאידמק לא שולט בבית"ר הוא נשיא בית"ר העולמית, ונשיא בית"ר שולט בבית"ר בערך כמו שנשיא ישראל שולט בישראל, זה תפקיד יצוגי בלבד, הוא לא יכול להחליט שום דבר בנוגע לבית"ר, הוא לא יכול לשנות דברים, הוא פשוט תורם כסף. מי ששולט בבית"ר הוא יו"ר ההנהגה העולמית.
 

MS6

New member
יום עצוב מאוד באמת...

מכה קשה לבית"ר ירושלים. ודווקא היום חידשתי את המנוי..
 
למעלה